Auteur Topic: De Mol 2018  (gelezen 123867 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol 2018
« Reactie #80 Gepost op: 9-01-2018, 19:49:33 »
Er waren toch al berichten in de media verschenen, waaruit kon worden opgemaakt dat De Mol 6 waarschijnlijk pas begin maart op televisie zou komen? De opnames waren immers ook een paar weken later dan de voorgaande twee series?
Ik kan er nergens iets over vinden #frustratie  ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol 2018
« Reactie #81 Gepost op: 9-01-2018, 21:05:24 »
HIER onder meer


Uit de tweet is op te maken dat deze is vrijgegeven in de tweede helft van december. Zelf zou ik het gek vinden dat Gilles de Coster een maand met deze tweet gewacht heeft.


Maar ook bij onze zuiderburen geldt: vertrouw niemand......

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2018
« Reactie #82 Gepost op: 9-01-2018, 21:55:27 »

Site op vier is nog niet in de lucht. Ook nog vrij stil in medialand, dus ik vermoed dat t noemen van de maand maart niet zo maar uit de lucht is komen vallen

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #83 Gepost op: 12-01-2018, 16:58:00 »
HIER onder meer


Uit de tweet is op te maken dat deze is vrijgegeven in de tweede helft van december. Zelf zou ik het gek vinden dat Gilles de Coster een maand met deze tweet gewacht heeft.


Maar ook bij onze zuiderburen geldt: vertrouw niemand......

Vorig jaar waren ze zelfs nog later met het bekendmaken van het land, dus ik vermoed niet dat je daaruit nu al kan opmaken dat het (veel) later zou beginnen dan de twee vorige jaren. Het is trouwens ook heel gebruikelijk date zo lang stil blijft in de media bij 'De Mol'. Er wordt bijna niets vrijgegeven voor het weekend voor de start van de serie.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #84 Gepost op: 18-01-2018, 15:12:26 »
De Mol komt pas tegen het einde van het voorjaar op televisie. Dus ik denk ergens eind maart - begin april. Dat bevestigt Vier.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #85 Gepost op: 18-01-2018, 16:25:51 »
De Mol komt pas tegen het einde van het voorjaar op televisie. Dus ik denk ergens eind maart - begin april. Dat bevestigt Vier.

Ja heb ik ook gelezen omdat ze niet willen uitzenden samen met blind getrouwd . Dat de mensen niet moeten kiezen . Tegenwoordig kan je toch oppakken of op de website (her) bekijken .  ???  ::ohno::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol 2018
« Reactie #86 Gepost op: 18-01-2018, 16:30:10 »
Aan de ene kant jammer omdat ik wel al excited ben voor het nieuwe seizoen, aan de andere kant ook wel handig want dan start het als de Nederlandse widm al afgelopen is ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #87 Gepost op: 18-01-2018, 19:48:07 »
Bovendien geeft het de makers (vooral de mensen in de montage) wat meer tijd: de vorige jaren was het voor de makers duidelijk te veel werken iedere week (veel meer dan full-time). Dit komt ook de creativiteit ten goede. Zolang ik het in Nederland nog kan terugkijken zonder VPN ben ik tevreden :).

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #88 Gepost op: 19-01-2018, 18:16:30 »
Heb dit net gevonden

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2018
« Reactie #89 Gepost op: 24-01-2018, 09:58:46 »
Op welke website is dit te volgen? Vorig jaar ook gezien en in 1 woord fantastisch die Belgische mol! ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #90 Gepost op: 24-01-2018, 10:41:25 »
Op welke website is dit te volgen? Vorig jaar ook gezien en in 1 woord fantastisch die Belgische mol! ::bravo::

Vier.be/demol. De aflevering komt daar als het goed is weer te staan direct nadat deze op tv is geweest, 's avonds rond een uur of tien. Zodat we in Nederland ook kunnen genieten van De Mol op zijn best. ::tandpastasmiley::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: De Mol 2018
« Reactie #91 Gepost op: 27-01-2018, 23:31:10 »
Zodat we in Nederland ook kunnen genieten van De Mol op zijn best. ::tandpastasmiley::

 ::ok::  Volledig mee eens!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #92 Gepost op: 29-01-2018, 13:52:41 »
Er komt na de afleveringen een soort Moltalk dit jaar!  ::ok::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2018
« Reactie #93 Gepost op: 29-01-2018, 15:16:32 »
Er komt na de afleveringen een soort Moltalk dit jaar!  ::ok::
Waar heb je dit gehoord? Komt het op TV of weer online?

Vorig jaar was Gilles (niet de presentator, maar die uit het vierde seizoen van De Mol) live op Facebook tijdens de reclame en na afloop over de mol aan het praten met wat (bekende) Vlamingen. Dit kon je daarna ook terugkijken. Als ik het mij goed herinner kwam daar ook vaak de afvaller langs. Is het dit jaar anders?
« Laatst bewerkt op: 29-01-2018, 15:20:04 door Kaaasje »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #94 Gepost op: 29-01-2018, 16:34:55 »
Ik zag vandaag een interview met Gilles in de krant (HLN). Dat hij voor het eerst iets zal presenteren, een soort van nabeschouwing op de voorbije aflevering. Dus denk dat het op Vier te zien zal zijn  ;)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #95 Gepost op: 31-01-2018, 10:17:13 »
Exciting news! Misschien heeft het niets te betekenen, maar ik denk dat het misschien wel een voorbode van iets heel leuks kan zijn. De Facebookpagina van 'De Mol' heeft zonet zijn profielfoto en omslagfoto verandert. Volgens mij zullen we dus vandaag of één van de volgende dagen eindelijk (een beetje) meer nieuws krijgen ver het nieuwe seizoen van 'De Mol'.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #96 Gepost op: 31-01-2018, 10:30:40 »
Exciting news! Misschien heeft het niets te betekenen, maar ik denk dat het misschien wel een voorbode van iets heel leuks kan zijn. De Facebookpagina van 'De Mol' heeft zonet zijn profielfoto en omslagfoto verandert. Volgens mij zullen we dus vandaag of één van de volgende dagen eindelijk (een beetje) meer nieuws krijgen ver het nieuwe seizoen van 'De Mol'.

Oke eindelijk als iemand iets ziet ofzo post het zeker hier

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De Mol 2018
« Reactie #97 Gepost op: 31-01-2018, 17:51:23 »
Vier.be/demol. De aflevering komt daar als het goed is weer te staan direct nadat deze op tv is geweest, 's avonds rond een uur of tien. Zodat we in Nederland ook kunnen genieten van De Mol op zijn best. ::tandpastasmiley::
of niet...  :\'( Het is me vorig jaar gewoon niet gelukt om de afleveringen te bekijken. Ik moest ergens een account aanmaken en dat lukte niet. Ik hoop dus dat het dit jaar anders is georganiseerd.  ::niet-ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Mol 2018
« Reactie #98 Gepost op: 31-01-2018, 18:15:24 »
of niet...  :\'( Het is me vorig jaar gewoon niet gelukt om de afleveringen te bekijken. Ik moest ergens een account aanmaken en dat lukte niet. Ik hoop dus dat het dit jaar anders is georganiseerd.  ::niet-ok::
Er zal vast wel iemand zijn die ze op een andere manier aanbiedt. Zo heb ik het vorig jaar ook kunnen volgen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2018
« Reactie #99 Gepost op: 31-01-2018, 18:15:43 »
Exciting news! Misschien heeft het niets te betekenen, maar ik denk dat het misschien wel een voorbode van iets heel leuks kan zijn. De Facebookpagina van 'De Mol' heeft zonet zijn profielfoto en omslagfoto verandert. Volgens mij zullen we dus vandaag of één van de volgende dagen eindelijk (een beetje) meer nieuws krijgen ver het nieuwe seizoen van 'De Mol'.

Spannend...!
Tell me what your telescope says