Auteur Topic: De Mol 2018  (gelezen 123874 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #120 Gepost op: 11-02-2018, 12:00:55 »
De laatste uitzenddatum van de serie die nu in t tijdslot op de maandag avond staat is 12 maart. Hieruit kan men afleiden dat de mol op 19 maart zal starten. Mits ze op maandag blijven en mits de montage al zover klaar is.

2 dagen na de Nederlandse Molfandag. Wat een feest! ::cheerleader::

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #121 Gepost op: 11-02-2018, 13:36:01 »
2 dagen na de Nederlandse Molfandag. Wat een feest! ::cheerleader::
Zoals ik hier eerder ook al zei, vermoed ik dan ook dat 19 maart wel degelijk de startdatum zal zijn van het nieuwe seizoen van 'De Mol'. Alles wijst namelijk die richting uit. Ik las net ook nog op een Vlaams tv-forum dat het programma inderdaad vanaf 19 maart terug op het scherm zal verschijnen. Dan vind ik dat het nu wel eindelijk eens stilaan tijd wordt voor een eerste 'echte' trailer... ;) :D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol 2018
« Reactie #122 Gepost op: 11-02-2018, 13:58:06 »
 ::jaja:: Ik ga er nu ook vanuit dat 19 maart de startdatum is. Misschien krijg ik dan een promo voor mijn verjaardag (2 maart ;D)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline 053Timo

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #123 Gepost op: 14-02-2018, 19:54:00 »
Hoe is dit te bekijken in Nederland?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2018
« Reactie #124 Gepost op: 14-02-2018, 19:55:31 »
De afgelopen 2 jaar was dit ong. een half uur na de uitzending terug te kijken via de website v/d zender. ::jaja::

Offline 053Timo

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #125 Gepost op: 14-02-2018, 20:22:08 »
De afgelopen 2 jaar was dit ong. een half uur na de uitzending terug te kijken via de website v/d zender. ::jaja::

Oké, bedankt!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #126 Gepost op: 15-02-2018, 09:03:48 »
De afgelopen 2 jaar was dit ong. een half uur na de uitzending terug te kijken via de website v/d zender. ::jaja::

Vaak na 5 minuten zelfs al. ::ok::

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #127 Gepost op: 15-02-2018, 13:06:15 »
Nu alleen nog wachten tot het nieuwe seizoen van 'De Mol' dan eindelijk begint. Ik kijk dan ook al enkele weken gespannen uit naar een eerste 'echte' trailer, maar ook die lijkt weer lang op zich te laten wachten. Hopelijk heel snel meer nieuws!

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #128 Gepost op: 15-02-2018, 13:25:21 »
Nu alleen nog wachten tot het nieuwe seizoen van 'De Mol' dan eindelijk begint. Ik kijk dan ook al enkele weken gespannen uit naar een eerste 'echte' trailer, maar ook die lijkt weer lang op zich te laten wachten. Hopelijk heel snel meer nieuws!

Het duurt gewoon kei lang deze keer . Normaal kom er een maand op voorhand een trailer 🤔 maar voor wie iets ziet of zo vooral posten  ::regenboog::

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #129 Gepost op: 15-02-2018, 15:39:53 »
Het duurt gewoon kei lang deze keer . Normaal kom er een maand op voorhand een trailer 🤔 maar voor wie iets ziet of zo vooral posten  ::regenboog::
Ja, inderdaad, maar het duurt deze keer dan ook gewoon vooral super lang omdat het seizoen dit jaar ook (meer dan) anderhalve maand later start dan normaal. Het 5de seizoen van vorig jaar begon op 6 februari en toen werd de eerste 'echte' trailer op 20 januari vrijgegeven. Een dikke halve maand op voorhand dus. Als we ervan uitgaan dat het nieuwe seizoen van' De Mol' waarschijnlijk dan maar pas op 19 maar begint, zouden we dan ook zo kunnen vermoeden dat de eerste 'echte' trailer (vergelijkbaar met die van de voorbije 2 jaren, dan bedoel ik vooral met beelden van het nieuwe seizoen, maar zonder dat de kandidaten al herkenbaar in beeld komen of te horen zijn) zou verschijnen begin maart. Ik vermoed, net zoals vorig jaar, opnieuw op een vrijdag dan en dan zou dat waarschijnlijk op 2 maar of (hopelijk), al lijkt mij dat heel onwaarschijnlijk, misschien al een weekje vroeger zijn, als beloning voor het heel lange wachten dit jaar, ofzo... ;) :D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2018
« Reactie #130 Gepost op: 15-02-2018, 19:10:31 »
Het duurt gewoon kei lang deze keer . Normaal kom er een maand op voorhand een trailer 🤔 maar voor wie iets ziet of zo vooral posten  ::regenboog::

Een maand lijkt me wel veel. De start van de Mol wordt zoals hierboven gezegd toch op vrij korte tijd geregeld. De kandidaten leren we pas kennen 2 dagen vooraf zelfs.

Aangezien de meest waarschijnlijke datum op 19 maart staat momenteel zou ik wachten tot begin maart voor nieuws.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #131 Gepost op: 15-02-2018, 21:00:05 »
Vorig jaar was het toch bijna een maand op voorhand maar daar waren de eerste beelden bij de slimste mens ter wereld al .

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #132 Gepost op: 16-02-2018, 07:24:41 »
Vorig jaar was het toch bijna een maand op voorhand maar daar waren de eerste beelden bij de slimste mens ter wereld al .
Ja, maar dat waren echt maar preview teaserbeelden en die waren veel eerder dan een maand op voorhand op antenne. Zoals ik hierboven ook al vermeld heb gisteren, startte het seizoen vorig jaar op maandag 6 februari en verscheen de eerste (echte) trailer (met onherkenbare kandidaten weliswaar) ook maar pas op vrijdag 20 januari. Dat is dus een dikke halve maand vroeger, juist 17 dagen op voorhand om precies te zijn. Als we er dan vanuit gaan dat het nieuwe seizoen dit jaar op maandag 19 maart begint, wat mij het meest waarschijnlijk lijkt, dan zou het ook het meest logische zijn dat de eerste 'echte' trailer dit jaar op vrijdag 2 maart verschijnt, dus precies over 2 weken. Met wat geluk krijgen we als beloning voor het heel lange wachten al een weekje vroeger de eerste 'echte' trailer, maar daar zou ik niet op rekenen en dat lijkt mij ook wel het vroegste dat deze trailer zou kunnen verschijnen. Dus zeker nog 1 weekje wachten, maar ik vermoed dat het waarschijnlijk nog (zeker) 2 weken zijn en dat we dan eindelijk meer te weten zullen komen over het nieuwe seizoen van' De Mol'. ;) :D

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #133 Gepost op: 17-02-2018, 10:38:22 »
Nadat 'De Mol' voor het eerst uit zijn hol kwam nu al ongeveer 2 weken en half geleden (!) door de profielfoto en omslagfoto van zijn Facebookpagina te veranderen, heb ik nu opnieuw iets gevonden. Iets wat erop zou kunnen wijzen dat we weldra misschien wel eens eindelijk wat meer nieuws zouden kunnen krijgen over het langverwachte nieuwe seizoen van 'De Mol'. Een paar uur gelden heeft VIER namelijk gereageerd op een tweet (op Twitter ;) ) van een 'ongeduldige' molloot (al ben ik zelf waarschijnlijk nog veel ongeduldiger ;) ). Hopelijk snel meer nieuws na ons (heel) lange geduld!

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Re: De Mol 2018
« Reactie #134 Gepost op: 21-02-2018, 16:45:50 »
De vraag die ons allemaal nu bezig houdt is wanneer De Mol gaat starten. Hier zijn mijn theorieen:


Als De Mol op maandag start zal het waarscijnlijk op maandag 19 maart zijn. Ook al is Bartel zijn programma nu later, zijn programma duurt 6 weken en is dus de meest aannemelijke datum. Toch zal VIER flink last hebben van de concurentie op deze dag.

Als De Mol op een dinsdag zou starten zal dat pas zijn op dinsdag 3 of 10 april. Top Dokers duurt waarscijnlijk 8 of 9 afleveringen. Het zou een mooie vervanger zijn voor het programma.

Als De Mol op een woensdag zou starten zal dat pas zijn op woendag 28 maart. Momenteel is Karen haar programma bezig en mits haar concert in de week van 12 maart is lijkt het logisch dat de laatste uitzending rondom haar concert is. Tacktisch gezien zou het een slimme zet zijn mits er deze dagen niet al te spannende programma's zijn.

Als De Mol op een donderdag zou starten zou dit op donderdag 29 maart zijn. Hotel Romantiek duurt 7 afleveringen. Toch lijkt het geen slimme zet mits Temptation rond dezelfde tijd op VIJF is, tenzei men ervoor kiest deze vanaf die week naar woensdag te verzetten (Karen haar programma is dan gelukkig al voorbij). Wat één en vtm tegen dan programmeren heb ik geen idee van, maar het zal niet zo spannend zijn als De Mol.

Als De Mol op een vrijdag of zaterdag begint, heb ik geen idee welke datum. Echte concurentie is er niet, maar slim is het zeker niet, omdat het ook een populair programma bij de jeugd is, vele zijn immers weg. Wat betekend dat het minder kijkers zou halen, vele kijkers zijn er ook nog altijd niet blij mee dat De Mol in Nederland van donderdag naar zaterdag is verplaatst.

Als De Mol op zondag start vermoed ik dat dit op zondag 18 maart zou zijn, voor VIER zouden het de best bekeken zondagen ooit worden, maar het moet het dan opnemen tegen de toppers van één. Taboe duurt nog tot 11 maart, Salamander ook, deze reeks heeft 10 afleveringen volgens IMDb. Na Taboe komt de fictie serie Gevoel voor Tumor, dit heb ik kunnen navragen, voor Salamander zal waarscijnlijk Flikken Maastricht in de plaats komen. Die laatste zal niet zoveel concurentie zijn, het eerste waarschijnlijk wel, fictie doet het altijd wel goed. Ik denk persoonlijk dat VIER niet het risico zou nemen, tenzei ze verassen en toch de stap durven te wagen. De Mol zou het perfecte onderwerp zijn voor de maandagmorgen over na te praten.

Conclusie:

Maandag 19 maart: De meest waarschijnlijke datum voor de start van De Mol
Dinsdag 3 of 11 april: Niet waarschijnlijk omdat De Mol in maart zou starten.
Woensdag 28 maart: Niet waarschijnlijk, maar zou kunnen mits er weinig concurentie is.
Donderdag 29 maart: Niet waarschijnlijk mits Temtation op VIJF is, tenzei men ervoor kiest het te verplaatsen, het zou kunnen mits er weinig andere cuncurentie is.
Vrijdag of zaterdag (geen datum): Onwaarschijnlijk, veel jeugd is weg, mensen doen andere dingen op deze dagen, weiniger kijkers voor De Mol.
Zondag 18 maart: Niet onwaarschijnlijk, vele toppers van één zijn gestopt, toch kan er enige concurentie zijn van één zijn nieuw programma. Tachtisch een risicovolle zet, maar zou een verassende stap zijn.



K.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #135 Gepost op: 21-02-2018, 16:52:36 »
Wow oke dat dat is nu eens duidelijke overzicht en ja ik denk wel dat je gelijk hebt.  De kans is inderdaad groot dat het op een andere dag komt .

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #136 Gepost op: 21-02-2018, 18:16:18 »
Wow oke dat dat is nu eens duidelijke overzicht en ja ik denk wel dat je gelijk hebt.  De kans is inderdaad groot dat het op een andere dag komt .
Waarom zou dat zijn? Ik ben er bijna zeker van dat het terug op een maandag zal uitgezonden worden dit jaar. Ten eerste scoorde en paste het heel goed op deze dag en ten tweede was één van de (vele) redenen dat 'De Mol' dit jaar later begint dan andere jaren dat het op deze manier de concurrentie van 'Blind Getrouwd' wat wou beperken. Het lijkt mij dan wel heel raar dat ze dit dan plots toch opeens op een andere dag zouden plannen dan maandag. Daarnaast scoort hun maandag nu helemaal niet goed en hopen ze dit met 'De Mol' waarschijnlijk weer terug omhoog te trekken, wat sowieso ook zal lukken. 'De Mol' is namelijk het paradepaardje van 'VIER'.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #137 Gepost op: 21-02-2018, 19:07:36 »
Waarom zou dat zijn? Ik ben er bijna zeker van dat het terug op een maandag zal uitgezonden worden dit jaar. Ten eerste scoorde en paste het heel goed op deze dag en ten tweede was één van de (vele) redenen dat 'De Mol' dit jaar later begint dan andere jaren dat het op deze manier de concurrentie van 'Blind Getrouwd' wat wou beperken. Het lijkt mij dan wel heel raar dat ze dit dan plots toch opeens op een andere dag zouden plannen dan maandag. Daarnaast scoort hun maandag nu helemaal niet goed en hopen ze dit met 'De Mol' waarschijnlijk weer terug omhoog te trekken, wat sowieso ook zal lukken. 'De Mol' is namelijk het paradepaardje van 'VIER'.

Ja eigenlijk zo had ik het niet bekeken .

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Re: De Mol 2018
« Reactie #138 Gepost op: 21-02-2018, 21:16:27 »
Wow oke dat dat is nu eens duidelijke overzicht en ja ik denk wel dat je gelijk hebt.  De kans is inderdaad groot dat het op een andere dag komt .
Waarom zou dat zijn? Ik ben er bijna zeker van dat het terug op een maandag zal uitgezonden worden dit jaar. Ten eerste scoorde en paste het heel goed op deze dag en ten tweede was één van de (vele) redenen dat 'De Mol' dit jaar later begint dan andere jaren dat het op deze manier de concurrentie van 'Blind Getrouwd' wat wou beperken. Het lijkt mij dan wel heel raar dat ze dit dan plots toch opeens op een andere dag zouden plannen dan maandag. Daarnaast scoort hun maandag nu helemaal niet goed en hopen ze dit met 'De Mol' waarschijnlijk weer terug omhoog te trekken, wat sowieso ook zal lukken. 'De Mol' is namelijk het paradepaardje van 'VIER'.


True, ik ben er ook nog altijd zeker van dat het op een maandag zou starten, zeker met Blind Getrouwd enz. Toch vond ik het eens interessant om te kijken/erover na te denken wat het zou geven moest het op een andere dag worden uitgezonden. Terwijl ik eerst dacht dat zondag een slechte optie zou zijn, denk ik daar nu anders over. Vroeger werd De Mol sowieso al op toen nog TV1 op zondag uitgezonden. Dat laatste zou ik niet eens zo erg vinden en zelfs liever hebben.
K.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2018
« Reactie #139 Gepost op: 21-02-2018, 21:26:03 »
Heerlijk hoe bij gebrek aan ook maar enige informatie over het nieuwe seizoen we ons dan maar vastbijten in de vraag wanneer het seizoen dan eigenlijk begint ;D
...óf niet!