Auteur Topic: [De Mol] Kijkcijfers  (gelezen 7557 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #20 Gepost op: 11-04-2018, 11:03:47 »
Aflevering 2 is bijgesteld naar 1 187 943 kijkers en wint daarmee weer heel makkelijk de zondagavond uiteindelijk.

Naar aflevering 3 keken 874 755 mensen, wat nu al meer is dan de 790 760 van 'De 3 Wijzen'. Opnieuw: Het was een weekend in de Paasvakantie en het was Parijs-Roubaix

Café De Mol haalde zondag 303 048 kijkers.

Vorig jaar zat er maar in een aflevering een dip, toen ik de kijkcijfers eerder deze week terugkeek. De link met Parijs-Roubaix snap ik niet helemaal. Die wedstrijd is dan al uren klaar en het is ook geen volksfeest als de RVV.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #21 Gepost op: 11-04-2018, 11:17:39 »
De link met Parijs-Roubaix snap ik niet helemaal. Die wedstrijd is dan al uren klaar en het is ook geen volksfeest als de RVV.

Ik wil alle Vlamingen die langs Carrefour de l'arbre staan niet te eten geven. ;D Het is vlak over de grens en ze staan er al soms dagen op voorhand een plaats op te bezet te houden met hun caravan. Dan heb je nog het thuis raken op de verzadigde wegen en nog iets te eten vinden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #22 Gepost op: 11-04-2018, 12:54:31 »
Ik wil alle Vlamingen die langs Carrefour de l'arbre staan niet te eten geven. ;D Het is vlak over de grens en ze staan er al soms dagen op voorhand een plaats op te bezet te houden met hun caravan. Dan heb je nog het thuis raken op de verzadigde wegen en nog iets te eten vinden.

ja, ik heb er ook al eens gestaan. Ik ga er altijd vanuit dat je (men) dan het aantal supporters zwaar overschat, maar daar sla ik vast veel te ver in door, zoals met alles. :P

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #23 Gepost op: 11-04-2018, 12:57:14 »
Ik heb ook weer niet live kunnen kijken wegens Paris-Roubaix... Eerste mooie weekend van het jaar ook.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #24 Gepost op: 22-04-2018, 11:34:47 »
15 april 903.385

Uitgesteld kijken kan ik niet vinden.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #25 Gepost op: 22-04-2018, 11:46:53 »
15 april 903.385

Uitgesteld kijken kan ik niet vinden.

Uitgesteld kijken komt meestal pas veel later online.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #26 Gepost op: 22-04-2018, 12:18:03 »
Mooie cijfers. Hopelijk gaan ze nog het miljoen aantikken, staat toch net iets leuker. ;)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #27 Gepost op: 22-04-2018, 17:19:40 »
Mooie cijfers. Hopelijk gaan ze nog het miljoen aantikken, staat toch net iets leuker. ;)

Dat moet gaan lukken Heinz, de voorjaarsklassiekers zijn nu afgelopen (helaas  :\'( )
dus dat is geen reden meer om zondagavond van huis te zijn  ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #28 Gepost op: 22-04-2018, 17:21:08 »
Dat moet gaan lukken Heinz, de voorjaarsklassiekers zijn nu afgelopen (helaas  :\'( )
dus dat is geen reden meer om zondagavond van huis te zijn  ;D

Ik ben vooral benieuwd naar de finale. Die valt op de zondag van het Hemelvaartsweekend. Als het weer goed is, gaat dat toch ook tegenvallen qua kijkcijfers.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #29 Gepost op: 22-04-2018, 17:24:40 »
Ik ben vooral benieuwd naar de finale. Die valt op de zondag van het Hemelvaartsweekend. Als het weer goed is, gaat dat toch ook tegenvallen qua kijkcijfers.

Das minder Hulpmol, misschien meer uitgestelde kijkers dan?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #30 Gepost op: 24-04-2018, 00:09:49 »
15 april 903.385

Uitgesteld kijken kan ik niet vinden.

15 april (uitgesteld): 1 198 578.

Daarmee is de zondagavond weer overtuigend gewonnen.

22 april (live): 845 024

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #31 Gepost op: 1-05-2018, 20:41:11 »
29 april (live) 973.087

Bijna 70.000 meer dan de nummer 2 van die datum: GEVOEL VOOR TUMOR

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #32 Gepost op: 13-05-2018, 16:30:40 »
Ik ben wel benieuwd hoeveel Nederlanders dit seizoen van De Mol hebben gevolgd. Ik ken er persoonlijk drie, maar alle drie keken omdat ik ze daartoe heb aangespoord. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #33 Gepost op: 13-05-2018, 16:41:22 »
Ik ben wel benieuwd hoeveel Nederlanders dit seizoen van De Mol hebben gevolgd. Ik ken er persoonlijk drie, maar alle drie keken omdat ik ze daartoe heb aangespoord. ;D

Ik ken er volgens mij ook 3 (door mij).
Mijn vader, een inmiddels oud-klasgenoot en een oud-leraar. Verder in meerdere whatsappgroepen rondgespamt, maar weinigen die echt geïnteresseerd zijn.

Ik denk ook dat het daar vooral bij blijft, Molloot-Nederland en wat enkele vrienden/familie van hen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #34 Gepost op: 13-05-2018, 17:06:31 »
Ik volg de Vlaamse seizoenen ook vanuit Nederland (vanaf De Mol 4, de oudere seizoenen heb ik via Youtube teruggekeken). Ik heb meerdere mensen geattendeerd op deze serie, maar helaas heb ik niemand kunnen overtuigen. Ik hoor in mijn omgeving ook niemand erover praten, terwijl ik toch vrij dicht bij de Belgische grens woon (eigenlijk raar!).

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #35 Gepost op: 13-05-2018, 18:04:53 »
Ik ben wel benieuwd hoeveel Nederlanders dit seizoen van De Mol hebben gevolgd. Ik ken er persoonlijk drie, maar alle drie keken omdat ik ze daartoe heb aangespoord. ;D

Ik ken er 2 (collega’s van mij).

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #36 Gepost op: 13-05-2018, 20:34:38 »
Ik ken er volgens mij ook 3 (door mij).
Mijn vader, een inmiddels oud-klasgenoot en een oud-leraar. Verder in meerdere whatsappgroepen rondgespamt, maar weinigen die echt geïnteresseerd zijn.

Ik denk ook dat het daar vooral bij blijft, Molloot-Nederland en wat enkele vrienden/familie van hen.


Dat is zo zonde want de Vlaamse mol is zeker zo leuk als de Nederlandse (plus bonuspunten voor Gilles de Coster  ::) ). Ik ken maar een aantal kijkers inderdaad. Een collega van mij wilde niet kijken nadat ik had gewaarschuwd voor het levend begraven.
Graven, graven, graven...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #37 Gepost op: 13-05-2018, 23:12:00 »

Dat is zo zonde want de Vlaamse mol is zeker zo leuk als de Nederlandse (plus bonuspunten voor Gilles de Coster  ::) ). Ik ken maar een aantal kijkers inderdaad. Een collega van mij wilde niet kijken nadat ik had gewaarschuwd voor het levend begraven.

Ik vind het beter en leuker dan de Nederlandse. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Zelf heb ik drie collega's die kijken terwijl het er toch echt meer moeten zijn haha :P

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #38 Gepost op: 13-05-2018, 23:14:13 »
Ik heb echt tientallen familieleden, vrienden, etc. enthousiast gemaakt. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Kijkcijfers
« Reactie #39 Gepost op: 16-05-2018, 11:07:20 »
13 mei 1.208.699

(Mijn tandarts keek altijd al Wie is de Mol? Nu kijken hij en een aantal van zijn patënten ook sinds het begin naar De Mol !  ::zwaai:: )