Auteur Topic: [kandidaat] Channy  (gelezen 4445 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
[kandidaat] Channy
« Gepost op: 18-03-2018, 21:48:57 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2018, 08:26:04 »
Channy, Hechtel, 26 jaar, Vissen, Maatschappelijk assistente      
            
Heeft roots in Curacao            
            
Deed mee aan het VTM-programma 'K3 zoekt K3' maar sneuvelde in de voorrondes            
            
Ze heeft een vriend, maar geen kinderen            
            
Beyoncé en Ed Sheeran zijn haar muzikale helden            
            
Pluspunt:   heeft geen last van vooroordelen         
            
Minpunt:   maakt zich druk om futiliteiten, heeft de neiging om in bed alle lakens naar zich toe te         
   trekken         
« Laatst bewerkt op: 21-03-2018, 15:09:22 door Marcoach »
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2018, 09:37:14 »
channy De windt , uit hechtel , provincie Limburg

is naast haar baan ook model.
heeft op de foto een opvallende armband aan  en je zou er een M in kunnen zien.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2018, 15:35:30 »
Leuke kandidaat, m'n favoriet denk ik ::love::

...maar geen Mol. Mag er wel lang in blijven natuurlijk!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #4 Gepost op: 26-03-2018, 15:47:09 »
Oei voor mij minst leuke kandidaat. Ik dacht eerst dat dit jeugdige enthusiasme nodig was voor een wat oudere groep met wat volwassener intresses. Maar na 1 aflevering vind ik haar niet passen in deze groep, soms gewoon storend met al haar angstjes, gilletjes etc.

ze zingt prachtig, ziet er enorm lief uit en wil denk ik de mol gebruiken als opstap naar een baan in de tv wereld, waar helemaal niks mis mee is. Maar op de een of andere manier past t voor mij niet bij de Mol. ze leidt  me af en voegt (nog) niks toe voor mij.

Ja zoals zo vaak zal ik t maar toevoegen : dit zegt niks over channy maar alles over mij , daar t mijn persoonlijke mening is zonder haar echt te kennen.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #5 Gepost op: 26-03-2018, 16:18:17 »
Channy is een van de jongere kandidaten. Dat is niet heel verdacht qua profiel, ik verwacht een oudere mol dit jaar, maar ze kwam in de aflevering heel anders naar voren dan ik van haar had gedacht.

In de eerste opdracht vond ik haar niet verdacht. Ze kwam uit de kist met €1000 en zag bijvoorbeeld dat het sleuteltje in de zaklamp zat. Dat was denk ik nog een van de lastigere te ontdekken opdrachten, dus dan is het onmols dat je die ziet.

In opdracht 2 was ze wel stukken verdachter bezig. Deze opdracht kon ze als mol makkelijk saboteren. Een paar liedjes noemen, wetend dat je ze allemaal moet hebben om de opdracht te laten slagen en toch geen kippen (willen) pakken.

In opdracht 3 gedroeg ze zich wel weer anders dan in de andere opdrachten. Ze vond die kist en de kippen eng, maar de paarden en het abseilend (wat ik dan weer heel eng zou vinden ::rofl:: ) had ze geen moeite mee en ging ze heel snel naar beneden. Toch had ze met Steve wel het goede antwoord en dat spreekt voor haar.

Conclusie: Channy is voor mij een twijfelgeval. Ik streep haar zeker niet af en heeft verdachte en onverdachte dingen gedaan. Ik weet het nog niet, dus ik houd haar in de gaten ::vergroot::

Offline Ehlis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2018, 19:17:58 »
Iemand een idee over de kleur van molboekje van Channy? Ik zag naast haar aan tafel een wit en oranje liggen maar weet niet welke zij heeft.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2018, 21:01:13 »
Oei voor mij minst leuke kandidaat. Ik dacht eerst dat dit jeugdige enthusiasme nodig was voor een wat oudere groep met wat volwassener intresses. Maar na 1 aflevering vind ik haar niet passen in deze groep, soms gewoon storend met al haar angstjes, gilletjes etc.

Er zijn wel meer druktemakers bij en de groep barst van de energie. Neem daar het hectische en kleurrijke Mexico bij en je het is helemaal feest. ::feest:: Maar het hectische zal wel wat minder worden naarmate het spel vordert en dan zullen we de kandidaten wel wat beter leren kennen. Channy lijkt me een leuke persoon. 

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2018, 21:13:49 »
Herkent als muziekkenner Paul McCartney niet? Nooit op school iets over Thatcher gehad? Als je die een keer gezien hebt, herken je die voor de rest van je leven. Verdacht.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #9 Gepost op: 26-03-2018, 21:15:36 »
Herkent als muziekkenner Paul McCartney niet? Nooit op school iets over Thatcher gehad? Als je die een keer gezien hebt, herken je die voor de rest van je leven. Verdacht.
Ze zei dat ze vooral moderne muziek kende maar oudere liedjes en klassiekers juist niet (of dat waar is, is een ander verhaal  ;) )

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2018, 21:16:50 »
Ik herkende Thatcher ook niet op deze foto hoor. ::schaam:: En ik weet echt wel wie dat is.

Vond haar helemaal niet zo verdacht. Kwam volgens mij met de suggestie dat de liedjes op vrouwennamen gingen. Vind ik onmols, was niet nodig.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2018, 21:18:19 »
Ze zei dat ze vooral moderne muziek kende maar oudere liedjes en klassiekers juist niet (of dat waar is, is een ander verhaal  ;) )

Klopt. Ze leek eigenlijk niet bij de muziekkenners te willen maar kwam er toch. Dat vind ik al een onmols puntje, ook al kan zoiets de Mol natuurlijk overkomen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #12 Gepost op: 26-03-2018, 21:20:34 »
Nu al voor mij de favoriete deelneemster dit jaar  ::love::
En toch zie ik in Channy een potentieel finalist als winnares of verliezend finaliste maar geen mol.
Ze is meer bezig met het spel dan dat ze echt in posities zit om te mollen voor als nog dan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #13 Gepost op: 26-03-2018, 21:23:55 »
Ze doet mij een beetje denken aan Deborah uit het eerste WIDM-seizoen. En dat was de mol.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #14 Gepost op: 28-03-2018, 15:53:18 »
Ik kan niet geloven dat zij de mol zou kunnen zijn. Was inderdaad volgens mij veel meer bezig met het spel. En kwam volgens mij ook met het zeggen van meisjesnamen bij de muziekopdracht. En zeker zo snel op de route zou je dat als mol niet melden lijkt mij.
Ich bin ein Bärliner!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #15 Gepost op: 28-03-2018, 21:33:58 »
ze zingt prachtig, ziet er enorm lief uit en wil denk ik de mol gebruiken als opstap naar een baan in de tv wereld, waar helemaal niks mis mee is. Maar op de een of andere manier past t voor mij niet bij de Mol. ze leidt  me af en voegt (nog) niks toe voor mij.

Ik denk ook dat ze hoopt dat ze het op tv goed doet en ze zal daarom ook wel bij elk deuntje volop mee blijven stemmen. Niks mis ook met haar stem en verschijning :-). Maar als ze inderdaad de meest naïeve kandidaat is, is het zaak haar in de gaten te houden. Als mol trek je volgens mij naar de kandidaat waar je het minst van te vrezen hebt... ik ben benieuwd wie haar maatjes / blondjes worden....

En als ze dadelijk toch de mol blijkt te zijn ben ik hartstikke blij dat ik hier volledig anoniem op dit forum kan posten :)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2018, 23:45:50 »
Hoe ze keek toen Gilles zei dat ze konden schuilen achter de rode zijkanten.. Angst. Dan was ze misschien ook wel wat bang voor de kippen, maar volgens mij maakte ze zich echt zorgen dat er een stier aan zou komen. Kan me het niet meer voorstellen dat ze de mol is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #17 Gepost op: 29-03-2018, 18:51:05 »
Hoe ze keek toen Gilles zei dat ze konden schuilen achter de rode zijkanten.. Angst. Dan was ze misschien ook wel wat bang voor de kippen, maar volgens mij maakte ze zich echt zorgen dat er een stier aan zou komen. Kan me het niet meer voorstellen dat ze de mol is.

Nog niet aan gedacht, maar wel belangrijk om even vast te stellen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #18 Gepost op: 29-03-2018, 19:57:51 »
Het viel me op dat ze in de kist zei dat de beginletters Pluim vormden maar daarbij keek ze niet naar de tekst.

Dit sluit aan op iets wat ik op het Belgische forum lees:

Wat voor mij ook wel wat vreemd over komt is dat wanneer het lege graf wordt geopend, Channy de kaar ziet, die neemt en onmiddellijk zegt: We gaan naar daar.

Ik vind dat dat allemaal nogal snel wordt gezegd. Vooral die "we gaan naar daar" klinkt raar als niet eerst grondig is gekeken wat er op de kaart staat.


« Laatst bewerkt op: 29-03-2018, 21:05:46 door Run »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Channy
« Reactie #19 Gepost op: 29-03-2018, 23:48:56 »
Wat voor mij ook wel wat vreemd over komt is dat wanneer het lege graf wordt geopend, Channy de kaar ziet, die neemt en onmiddellijk zegt: We gaan naar daar.

Ik vind dat dat allemaal nogal snel wordt gezegd. Vooral die "we gaan naar daar" klinkt raar als niet eerst grondig is gekeken wat er op de kaart staat.




Maar dat wordt duidelijk door Kelly gezegd. En zij is niet de Mol.