Auteur Topic: Dit jaar 10 afleveringen van De Mol?  (gelezen 1830 keer)

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Dit jaar 10 afleveringen van De Mol?
« Gepost op: 22-03-2018, 21:57:02 »
Een tijd geleden viel me het volgende op tijdens het aankondigingsartikel van De Mol:
 
Citaat
Gilles De Coster is er helemaal klaar voor. “Ik voel nu alweer de spanning van een aanstormend seizoen van De Mol. Je voelt dat veel mensen er op zitten te wachten, en dat is een heel fijne vaststelling. Eindelijk mogen we laten zien waar we al zolang met veel plezier en overgave aan bezig zijn”, vertelt de presentator. Hij is helemaal klaar voor de tien weken vol speculaties. “Ik kijk enorm uit naar alle theorieën en pronostieken.”

Tien weken? Terwijl De Mol normaal altijd negen afleveringen heeft. Hierop ben ik verder gegaan en gevraagd via contact bij SBS Belgium met de vraag of we negen of tien afleveringen mogen verwachten?

Citaat
Ik heb in verschillende artikels online gelezen dat het programma De Mol tien weken zou duren. Vorige reeksen waren telkens negen afleveringen dus mijn vraag is nu of het komende seizoen negen of tien afleveringen gaat tellen?

Deze minddag kreeg ik na bijna drie weken wachten toch een antwoord:

Citaat
Beste Koen,
Voorlopig is dit één van de geheimen die De Mol nog even voor zicht houdt.
Vriendelijke Groeten,
Het VIER-team

Beide opties zijn dus nog mogelijk! Wat denken jullie?
Hieronder nog het mailbericht als bewijs, mijn persoonlijk email adres heb ik wel even weggedaan binnen de afbeelding  ;)

K.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dit jaar 10 afleveringen van De Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 22-03-2018, 22:32:21 »
Ik denk dan dat het er tien worden omdat ze het in het midden laten. Leuk trouwens dat je het antwoord met ons deelt  ::ok:: De vorige seizoenen (met de befaamde verfbom) zat ook die mogelijkheid erin (en de start met 11), alleen is dat toen niet gebeurd. Misschien nu wel een groepsvrijstelling die gepakt wordt?
« Laatst bewerkt op: 22-03-2018, 22:34:40 door MollenvangR-Art »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Dit jaar 10 afleveringen van De Mol?
« Reactie #2 Gepost op: 22-03-2018, 23:32:50 »
Misschien zijn de tien weken van speculaties al begonnen met de voorbeschouwing en kennismaking in Café de Mol afgelopen zondag?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dit jaar 10 afleveringen van De Mol?
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2018, 08:30:17 »
Ik hoop het niet want dan kan ik niet naar Kinepolis aflevering 9. Ik ben dan een weekendje weg. Los van dat zou het wel gaaf zijn.  ::jaja::

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Re: Dit jaar 10 afleveringen van De Mol?
« Reactie #4 Gepost op: 23-03-2018, 10:59:16 »
Intussen heeft Gilles De Coster zelf gereageerd in de Mollengroep op Facebook waar ik hetzelfde had gepost:
Citaat
Dag iedereen! Geen idee hoe die tien weken in dat artikel zijn geslopen, maar bij deze: het klopt niet. De Mol zal 9 afleveringen tellen, net als de voorbije jaren. Kwestie van geen verkeerde verwachtingen te scheppen. :-) Veel plezier allemaal vanaf zondag, we hopen dat jullie ervan zullen genieten!
Ik vind het echt tof van de makers dat ze even reageren om verwarring/andere verwachtingen te voorkomen. Ik appericeer het dan ook heel erg van hun!  :D
Omdat het nu toch allemaal is verduidelijkt mag dit topic nu wel dicht
« Laatst bewerkt op: 23-03-2018, 11:03:26 door koenwillen »
K.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dit jaar 10 afleveringen van De Mol?
« Reactie #5 Gepost op: 23-03-2018, 14:27:29 »
 ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Dit jaar 10 afleveringen van De Mol?
« Reactie #6 Gepost op: 23-03-2018, 15:46:37 »
Op verzoek van de topic starter gesloten

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.