Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven  (gelezen 11903 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #100 Gepost op: 1-04-2018, 13:52:22 »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #101 Gepost op: 1-04-2018, 13:56:54 »
Als dat inderdaad een blinddoek is, dan is mijn vraag:
Zou de Mol geblinddoekt moeten worden alvorens de kist in te gaan?

Is voor het camerabeeld wel zo praktisch. Geen idee of de mol daadwerkelijk alles geblinddoekt heeft meegemaakt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #102 Gepost op: 1-04-2018, 14:43:43 »
Ik heb een bericht van Hulpmol opgehaald Marisa  :)

Dank je, M0lmuis. Ik had dat artikel gezien en ik heb het nu nog eens extra goed gelezen.

In dit artikel wordt Gilles DC aangehaald: "“De kandidaten zijn apart en geblinddoekt tot op de ­locatie van het openingsspel gebracht”.
Er staat dus dat de kandidaten geblinddoekt waren. Er staat niet dat de Mol geblinddoekt was...
We hebben de blinddoek in de kist van Joke gezien, niet in die van Steve (en trouwens ook niet in die van de andere deelnemers, of heeft iemand van jullie nog ergens een blinddoekje opgemerkt?).

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #103 Gepost op: 1-04-2018, 16:00:49 »
Rond 35 seconden zie je Pieter volgens mij begraven worden.. zonder blinddoek. Het lijkt erop dat de kist dicht wordt gedaan en er wat zand binnen valt.

Als de kandidaten geblinddoekt waren, is dit toch wel heel verdacht.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2018, 16:04:15 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Jur

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #104 Gepost op: 1-04-2018, 16:55:01 »
Dat is wel heel verdacht ja, kan me weinig andere verklaringen bedenken. Ze hebben het vast niet nog een keer gefilmd zonder blinddoek.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #105 Gepost op: 1-04-2018, 17:11:36 »
What the fuck?!

Ja staat gewoon hierboven hoor ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #106 Gepost op: 1-04-2018, 17:18:49 »
Rond 35 seconden zie je Pieter volgens mij begraven worden.. zonder blinddoek. Het lijkt erop dat de kist dicht wordt gedaan en er wat zand binnen valt.

Als de kandidaten geblinddoekt waren, is dit toch wel heel verdacht.
Even duidelijk maken dat de kandidaat op de eerste foto, wiens kist nog open is op het moment van de foto, niet Pieter is, maar wel Lloyd. Hij ligt immers in een geel graf... ;)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #107 Gepost op: 1-04-2018, 17:21:55 »
Rond 35 seconden zie je Pieter volgens mij begraven worden.. zonder blinddoek. Het lijkt erop dat de kist dicht wordt gedaan en er wat zand binnen valt.

Als de kandidaten geblinddoekt waren, is dit toch wel heel verdacht.

Je zegt het goed : het lijkt. De persoon in de open kist is n.l. niet Pieter, want die heeft een donker shirt aan. Het is vermoedelijk Lloyd of Jeffrey maar we kunnen zo niet zien of deze man een blinddoek draagt. Het kan zijn dat ze eenmaal in de kist de blinddoek af mochten doen en dat er vervolgens nog wat op de kist werd gegooid om het effect van "levend begraven worden" sterker over te laten komen op TV.
Zoals Brtdm ook opmerkt zie ik  :D

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #108 Gepost op: 1-04-2018, 17:55:25 »
Op Foto 1 lijkt de persoon wel een blinddoek op te hebben. Maar als je naar het fragment kijkt bij foto 2, zie je de camera trillen (kist wordt gesloten?) en daglicht op Pieters gezicht.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2018, 18:02:01 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #109 Gepost op: 1-04-2018, 18:51:18 »
daglicht op Pieters gezicht.

Ja je ziet het wel op zijn neus inderdaad. Maar aangezien we niet weten op welk moment ze precies hun blinddoek af mochten doen zegt het niet meteen dat Pieter zonder blinddoek de kist ín ging.

Aanvulling :
Het lijkt erop dat we Lloyd in het shot ervoor zien gaan liggen zonder blinddoek terwijl de kist nog open is (licht op zijn gezicht alleen links)
Waarschijnlijk mocht iedereen dus de blinddoek af zodra ze de kist in waren gegaan.

Maar:
Ik heb de beelden meermaals bekeken in welke volgorde en hoe we iedereen in beeld kregen "in het graf", ik bedoel de opeenvolgende shots voordat de opdracht begon, helemaal in het begin. Nu is het zo dat ik iedereen heb kunnen ontwaren behalve Pascale. Als dat inderdaad klopt zou het een hint kunnen zijn natuurlijk.
Wat ik zie:
1- de rode nagels van Kelly (Pascale had geen rode nagels)
2- Katrien
3- Joke (goed te zien aan haar jasje)
4- Lloyd (what the fuck)
5- Pieter
6- Steve
7- Channy
8- Bahador
9- Jeffrey

Waar is Pascale? Als iemand haar tóch heeft gezien ergens tussen deze shots hoor ik het graag!
« Laatst bewerkt op: 5-04-2018, 17:57:20 door tureluurs »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven
« Reactie #110 Gepost op: 12-05-2018, 11:04:41 »
Dat is dwarrelend stof net zoals in het plaatje met Pieter een paar posts hierboven.