Auteur Topic: spel op de site van Vier (kaarten voor Kinepolis te winnen) alleen voor Belgen  (gelezen 5461 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Ik Ben enorm teleurgesteld in de keuze van vier.be voor t alternatief van de mol app.

Op de site houden ze een soort pool met extra vragen over de aflevering. So far so good. Enkel nu blijkt dat deze toegankelijk is LIVE tijdens t tweede reclameblok.

Vier wil hiermee een ponging doen om meer live toeschouwers te winnen in de strijd om de kijker. Echter mensen die uit gesteld kijken omdat ze werken of bv nederlanders die niet live kunnen kijken worden hiermee kansloos voor de Reis naar kinepolis of Mexico.

Tevens vraag ik me af of de bedrijven die reclame hebben in dit blok zo blij zullen zijn met de beslissing van vier, maar ik snap dat de molloten dat bijzaak zullen Vinden.

Maakt mijn zin in de serie er nog niet minder op, maar heeft wel een bijsmaak.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2018, 22:10:15 door Lukie4, Reden: titel aangepast »

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #1 Gepost op: 25-03-2018, 15:52:30 »
Hoe weet jij dat het tijdens het 2de reclameblok moet gespeeld worden?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #2 Gepost op: 25-03-2018, 15:54:44 »
Dat staat letterlijk In dat bericht. Gepost op ik dacht de fb paging van de mol.be

anoniem 24971

  • Gast
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #3 Gepost op: 25-03-2018, 16:12:04 »
Vind ik ook zonde. Neemt natuurlijk niet weg dat je gewoon mee kunt spelen zonder live te kijken: gewoon de website paraat houden rond 20:30 uur.



Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #4 Gepost op: 25-03-2018, 16:19:35 »
Volgens mij stond vorig jaar ook in de  voorwaarden dat je in België moest wonen om de prijs te kunnen winnen. Ben hier niet 100 % zeker van.

Jammer wel dat het live moet ja... Vragenlijst is volgens het officiële Facebook bericht inderdaad alleen in het tweede reclameblok beschikbaar. Één keer missen is echter niet erg.

Citaat van: De Mol op Facebook
]Wanneer je 1 keer niet kan mee doen, zal dit je kansen niet verkleinen. Alle mensen die minstens 5 keer niet op de afvaller hebben gestemd zullen uitgenodigd worden voor de ultieme vragenlijst over de mol. Op basis van die lijst nodigen we je al dan niet uit voor de finale. Succes!

Je kon trouwens wel als Nederlander gewoon naar Kineopolis door een kaartje te kopen (heb ik ook gedaan vorig jaar).

Oh en vorig jaar was Gilles live op Facebook in de reclame. Ik denk dat bedrijven daar minder blij van werden dan eventjes vragen beantwoorden. Zoveel zullen het er vast ook niet zijn ;)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #5 Gepost op: 25-03-2018, 16:28:38 »
Even wat meer info.

Het gaat inderdaad om je molkeuze en je kan die invoeren tijdens t tweede reclameblok ( Geen idee hoe laat dat is) op de site van vier.be. Waar je je wel moet registeren.

Er komt zover ik uit de info kon halen geen vragenlijst. Maar als jouw molkeuze die week niet afvalt, krijg je een groen scherm ( hopelijk niet live ivm spoilers). Je mag dus elke week een andere mol verdenken .

Iedereen die in de 1e 7 afleveringen minimaal 5 keer een groen scherm kreeg, gaat vervolgens naar fase 2.
Een vragenlijst met 20 mc vragen ( net als de test) en 1 benaderingsvraag. Op basis van deze lijst worden er per finalist 170 mensen met 1 introducee uitgenodigd op de live final 13 mei in Kinepolis.

De ultieme winnaar van de reischeque van 3000 euro moet aanwezig zijn op 13 mei en komt uit t vak van de finalist die uiteindelijk de mol is. Hij of zij die vanuit die groep de beste score had en aanwezig is, wint de cheque.

DUS als je als Nederlander mee wilt doen, zorg dat je op het juiste moment op de site vier.be van de mol aanwezig bent en geef je molkeuze door. En 1 rood scherm of 1 keer niet gespeeld is dus nog geen probleem.

Allen veel succes

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #6 Gepost op: 25-03-2018, 16:38:38 »
Volgens dit bericht is het niet alleen de vraag wie is de mol, maar ook vragen over de mol. Bijvoorbeeld, won de mol een vrijstelling? Wat is de schoenmaat van de mol? Hoe zou jij het spel spelen? (interessante vraag!) Etc.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #7 Gepost op: 25-03-2018, 16:49:58 »
Los van die vragen of de app vorig jaar. Als je niet namens een van de drie finalisten dan naar Kinepolis mag op uitnodiging, kon je vorig jaar nog een bioscoopkaartje kopen voor een plek in de algemene zalen. Zodoende ben ik met anderen toch naar de ontknoping geweest. Is er al duidelijkheid over of dat dit jaar wederom aangeboden zal gaan worden? Want aan de app deed ik vorig jaar niet mee want geen Facebook account. En live vragen invullen terwijl ik de uitzending pas later kan terugkijken werkt ook niet echt. Maar dat idee van een tweede scherm vond ik ook bij WIDM nogal storend. Om de haverklap in de gaten houden of er een nieuwe vraag verschijnt terwijl ik graag de uitzending volg zit er niet bij. En toch is het een leuk initiatief ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #8 Gepost op: 25-03-2018, 17:47:50 »
Volgens dit bericht is het niet alleen de vraag wie is de mol, maar ook vragen over de mol. Bijvoorbeeld, won de mol een vrijstelling? Wat is de schoenmaat van de mol? Hoe zou jij het spel spelen? (interessante vraag!) Etc.
.     Uit t officiële wedstrijdreglement van de mol 2018.

Artikel 3 specifieke deelnamevoorwaarden.

Iedereen die in België woont, mag aan de Wedstrijd deelnemen, maar enkel deelnemers ouder dan 18 jaar maken kans om de finale aflevering (aflevering 8) bij te wonen in Kinepolis Antwerpen, waar kans kan gemaakt worden op de Prijs. De deelnemers jonger dan 18 jaar kunnen derhalve geen kans maken op de Prijs.


ARTIKEL 5 – Verloop van de Wedstrijd

geldig deel te nemen aan deze Wedstrijd moet de deelnemer tijdens de afleveringen op VIER.be laten weten wie volgens hem haar de mol is. Valt deze mol niet uit het spel dan krijgt de deelnemer een groen scherm. Valt de hoofdverdachte uit het spel krijgt de deelnemer een rood scherm. 
De 3000 beste spelers, zjindespelers die na aflevering 7 minstens 5 groene schermen kregen, ontvangen op maandag 07/05/2018 , een vragenlijst waarin ze: 

- Aangeven wie volgens hen de mol is 

- 19 multiple choice-vragen over de mol beantwoorden 

- 1 schiftingsvraag over de mol beantwoorden 

- Deze vragenlijst moet worden beantwoord voor woensdag 09/05/18, 00u00. 

- Voor elk van de 3 Programmafinalisten worden 170 Wedstrijdspelers geselecteerd die de hoogste score op die kandidaat behaalden en hem/haar ervan verdenken de mol te zijn en het beste scoren op de vragen uit de vragenlijst. Deze spelers worden uitgenodigd om samen met een persoon naar keuze de laatste aflevering in Kinepolis Antwerpen te komen bekijken op zondag 13 mei 2018. 
De uiteindelijke winnaar van de Wedstrijd is de speler die aan volgende cumulatieve voorwaarden 
voldoet: 

- Aanwezig is op het event in Kinepolis Antwerpen 

- De juiste mol heeft gekozen in de vragenlijst 

- Het hoogst aantal vragen correct heeft beantwoord 

- Het juiste antwoord op de schiftingsvraag het dichtst benadert 

- Zijn/haar formulier eerst heeft ingestuurd 
Elke deelnemer kan slechts 1 keer deelnemen. 


Dus helaas voor ons Nederlanders. Geen kans op de prijs en ik neem aan dat zelf kaartje kopen wel een optie gaat zijn, gezien de massale belangstelling vorig jaar vanuit Nederland.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2018, 17:55:42 door Tarbozan »

Offline radjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2018, 21:07:05 »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #10 Gepost op: 25-03-2018, 21:15:15 »
Voor de geïnteresseerden: Je kunt nu stemmen
https://www.vier.be/de-mol/ontmasker-als-eerste-de-mol-en-win-tickets-voor-de-finale

Ik heb meegedaan. Wel vaak F5 moeten drukken, want dat spel liep constant vast.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geen app. Geen nederlanders naar kinepolis
« Reactie #11 Gepost op: 25-03-2018, 22:04:48 »
Werkte wel na wat vertraging. Ik heb vaak op F5 moeten drukken.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Ik heb even de titel aangepast ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb even de titel aangepast ::zwaai::

Haha, beetje positieve twist geven. ::rofl::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Weet iemand of alleen de eerste vraag van belang is of de andere ook?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Weet iemand of alleen de eerste vraag van belang is of de andere ook?

Ik had het begrepen alsof je op alle vragen een antwoord moet aanduiden dat na de aflevering nog altijd op een kandidaat kan slaan (Je moet dus vermijden om een vraag exclusief op een afvaller in te vullen). West-Vlaanderen gaat dus lang de provincie van de Mol zijn bij mij. ;D

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nog mensen die een mail hebben gekregen?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Convans

  • Forumlid
Nog mensen die een mail hebben gekregen?

Jup

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Jup

Weet je of dat wanneer je op die link duwt de test direct begint en niet meer terug kunt of kan je als je er op duwt de test 'og later maken?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online