Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's  (gelezen 3882 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Gepost op: 6-05-2018, 15:23:43 »
Plaats hier alles over de tweede opdracht van deze aflevering.
« Laatst bewerkt op: 6-05-2018, 21:54:47 door Lukie4 »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2:
« Reactie #1 Gepost op: 6-05-2018, 20:43:50 »
Dat ze die flirtster net bij een pastoor zetten. ::rofl::

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2:
« Reactie #2 Gepost op: 6-05-2018, 20:47:20 »
Dat ze die flirtster net bij een pastoor zetten. ::rofl::
Haha ja idd!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2:
« Reactie #3 Gepost op: 6-05-2018, 20:47:46 »
Rare twist, maar dat is dus goed gegaan. ::ok::

Offline daphnek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2:
« Reactie #4 Gepost op: 6-05-2018, 20:48:52 »
Vertel even wat meer! Ik kan pas kijken als het online staat op de site van Vier en ben echt razend benieuwd! 😊

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2:
« Reactie #5 Gepost op: 6-05-2018, 20:51:55 »
Kort samengevat:

De 4 kandidaten komen in een hotel en mogen uit 4 sleutels kiezen (verdieping 2,3,4 en 5).

Pascale komt in een kamer terecht met Gilles die zegt dat de andere 3 in verborgen camera situaties terecht gaan komen. Per goed ingeschatte situatie kan ze 1000 euro verdienen.

Lloyd krijgt in een sauna gezelschap van 2 kleverige Mexicanen, Baha's ligstoel wordt ingenomen als hij in het zwembad zit en Pieter wordt aan een bar het hof gemaakt door een vrouw die zijn nummer wil.

Pascale gokt 3 keer fout wat er gaat gebeuren.

De twist is dat de 3 mannen op voorhand wisten wat Pascale moest doen en dat ze het exact tegenovergesteld moesten doen om de 1000 euro te verdienen. Dus uiteindelijk werd er 3000 euro verdiend.

Offline daphnek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2:
« Reactie #6 Gepost op: 6-05-2018, 20:57:06 »
Geniaal weer! Maar hopeloos om daar mol acties in te ontdekken lijkt me. Was het geld alleen verdiend als alle drie goed of fout waren?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2:
« Reactie #7 Gepost op: 6-05-2018, 21:00:56 »
Geniaal weer! Maar hopeloos om daar mol acties in te ontdekken lijkt me. Was het geld alleen verdiend als alle drie goed of fout waren?

1000 per situatie

Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #8 Gepost op: 6-05-2018, 21:55:52 »
Wat een twist aan het einde wel geweldig verzonnen en dat ze niet in de lach schoten tijdens de opdrachten

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #9 Gepost op: 6-05-2018, 23:11:41 »
Hehe, ik vond het wel leuk.

Bij Lloyd en Baha kon ik er nog enigszins inkomen, maar bij Pieter dacht ik... DAT KAN TOCH NIET? En zeker niet op de manier waarop het gespeeld werd: "Och ja, waarom niet?"

Dan kwam de verlossende verklaring met de plottwist.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #10 Gepost op: 6-05-2018, 23:45:27 »
Grappig. Deze oplossing zag ik niet aankomen. Leuk bedacht.
Graven, graven, graven...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #11 Gepost op: 7-05-2018, 01:27:12 »
Leuke opdracht!! Bij Baha rook ik al wel onraad. En sorry maar moest dat een flirtster voorstellen?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #12 Gepost op: 7-05-2018, 01:30:42 »
En sorry maar moest dat een flirtster voorstellen?

Haha, dacht ik ook al. Dat ging niet echt smooth. ;D

"Waar kom je vandaan?" leek plots een erg moeilijke vraag voor de verleidster. ;)

Offline xenopus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #13 Gepost op: 7-05-2018, 02:16:12 »
Vond hier dat er maar weinig molacties te bespeuren waren. Wat mij wel opviel is dat Pieter wel héél graag de sleutel van verdieping 4 wou hebben. Die sleutel had de receptionist nog maar net neergelegd op de balie of Pieters hand lag er al op 5 cm van. Wellicht zit ik eerder in een Pieter-tunnel en probeer ik nu achter al zijn acties iets te zoeken  ::tandpastasmiley:: maar het viel toch op.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #14 Gepost op: 7-05-2018, 07:45:40 »
Vond hier dat er maar weinig molacties te bespeuren waren. Wat mij wel opviel is dat Pieter wel héél graag de sleutel van verdieping 4 wou hebben. Die sleutel had de receptionist nog maar net neergelegd op de balie of Pieters hand lag er al op 5 cm van. Wellicht zit ik eerder in een Pieter-tunnel en probeer ik nu achter al zijn acties iets te zoeken  ::tandpastasmiley:: maar het viel toch op.


Dat viel mij ook op. Het leverde alleen niets op vanuit mol-perspectief. Tenzij de crew daar zit en je makkelijk wil overleggen.
Graven, graven, graven...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #15 Gepost op: 7-05-2018, 08:04:41 »
Pieter kon in deze positie juist weinig als Mol want hij zou zich erg verdacht hebben gemaakt als hij had ingeschat dat Pascale zou denken dat hij zijn nummer wel zou geven.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #16 Gepost op: 7-05-2018, 08:28:48 »
Wellicht moest deze opdracht ook gewoon lukken, omdat de mol wist dat in de laatste opdracht er erg veel geld uit de pot kon gaan...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #17 Gepost op: 7-05-2018, 08:52:59 »
Moeten lukken denk ik niet, want in opdracht 3 waar uiteindelijk de hele pot op het spel stond was juist heel slim ervoor gezorgd dat met de eerdere duels de pot eerst makkelijk omhoog kon.

Maar van moeten mislukken zal denk ik ook geen sprake zijn geweest. Van de oorspronkelijke molseries weet ik nog dat de Mol af en toe instructies kreeg van "moet mislukken" of "mag lukken maar moet wel spannend worden". (En dat de Mol ook wel eens eigenwijs wat anders deed.) Ik ben benieuwd hoe dat er tegenwoordig aan toegaat.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #18 Gepost op: 7-05-2018, 08:59:42 »
Eens.Moeten lukken was hier niet aan de orde lijkt me. De derde proef was geld verdienen/geld verliezen.
Het kan natuurlijk wel dat Pieter de telefoonopdraxht wilde ivm de hint in de boekjes. Alhoewel dat ook weer verdacht is richting Pascale (die evt de twee telefoons aan elkaar kan linken?).

Ik blijf denken aan de gezichtsuitdrukking van Baha toen hij uit het zwembad liep. Er zat iets geacteerds in (logisch, want hij wist dat Pascale meekeek en dat hij moest doen alsof hij dat niet wist). Ineens deed het me denken aan sommige andere blikken die hij doorheen de serie weleens trekt..

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #19 Gepost op: 7-05-2018, 09:29:02 »


Ik blijf denken aan de gezichtsuitdrukking van Baha toen hij uit het zwembad liep. Er zat iets geacteerds in (logisch, want hij wist dat Pascale meekeek en dat hij moest doen alsof hij dat niet wist). Ineens deed het me denken aan sommige andere blikken die hij doorheen de serie weleens trekt..

Ik moest zo om die gezichtsuitdrukking lachen. Ik dacht dat hij op ontploffen stond.
Graven, graven, graven...