Auteur Topic: De Mol 2019  (gelezen 21888 keer)

Offline mollootje1210

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2019
« Reactie #80 Gepost op: 2-03-2019, 14:04:45 »
Ben super benieuwd naar dit nieuwe seizoen. Vietnam lijkt me ook echt een prachtig land. Het zou natuurlijk ook alleen maar positief zijn als er nog een aflevering extra zou zijn dit jaar!
Trust nobody!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2019
« Reactie #81 Gepost op: 2-03-2019, 15:14:04 »
Trailer ziet er weer veelbelovend uit. ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol 2019
« Reactie #82 Gepost op: 2-03-2019, 15:21:54 »
Maar amaikes, ik krijg er zowaar een vapeurke van.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2019
« Reactie #83 Gepost op: 2-03-2019, 16:32:46 »
Nederlanders die Belgen nadoen met "amai", "zulle" of weet ik veel wat voor cliché, daar krijg ík nou eens een vapeurke van! ::)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2019
« Reactie #84 Gepost op: 2-03-2019, 18:34:46 »
Bruno, mijn schot voor de boeg en dat is NERGENS op gebaseerd  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2019
« Reactie #85 Gepost op: 2-03-2019, 18:43:08 »
Bruno, mijn schot voor de boeg en dat is NERGENS op gebaseerd  ;D

De vorige twee Bruno's waren het niet. Drie keer is scheepsrecht? ;)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2019
« Reactie #86 Gepost op: 2-03-2019, 19:05:01 »
Kaat geeft eigenlijk al aan dat ze de mol niet kan zijn. Of beter, dat ze haar niet zouden kiezen. :-\\

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2019
« Reactie #87 Gepost op: 2-03-2019, 20:02:19 »
Kaat geeft eigenlijk al aan dat ze de mol niet kan zijn. Of beter, dat ze haar niet zouden kiezen. :-\\

Maar ik denk niet dat ze echt een mol kiezen toch? Want hun 'favoriet' is niet de mol geworden.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2019
« Reactie #88 Gepost op: 2-03-2019, 20:08:29 »
De vorige twee Bruno's waren het niet. Drie keer is scheepsrecht? ;)

Nu lijkt het wel of half mannelijk Vlaanderen Bruno heet.

Ik kan je al zeggen dat ik geen Bruno ben. ;D

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2019
« Reactie #89 Gepost op: 2-03-2019, 23:26:20 »
Maar ik denk niet dat ze echt een mol kiezen toch? Want hun 'favoriet' is niet de mol geworden.
Ze zeggen idd dat ze zo'n dure productie ophangen aan een onvoorbereide mol, die ook nog eens niet de beste is van deze groep. :P
 

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2019
« Reactie #90 Gepost op: 3-03-2019, 19:11:19 »
Nog een week en we zitten hier weer allemaal klaar. ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2019
« Reactie #91 Gepost op: 3-03-2019, 21:36:45 »
neeh, dan is het nieuwe forum open ;)
Nieky en D*N zijn al hard aan het werk ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2019
« Reactie #92 Gepost op: 3-03-2019, 21:56:39 »
neeh, dan is het nieuwe forum open ;)
Nieky en D*N zijn al hard aan het werk ::ok::

Hebben jullie een idee wanneer in de week dat forum er zal zijn? Geen druk hoor. Gewoon nieuwsgierigheid. ;D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol 2019
« Reactie #93 Gepost op: 3-03-2019, 23:06:02 »
Zo snel mogelijk, maar we moeten nog een aantal dingen klaarzetten ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2019
« Reactie #94 Gepost op: 3-03-2019, 23:12:56 »
Ik ben nog eens de ontknoping van S4 aan het bekijken om erin te komen. Wat een geweldige groep kandidaten zeg! En wat een geweldige mol, dit seizoen staat nog altijd op 1 van alle seizoenen die ik ooit gezien heb in België en Nederland

anoniem 30784

  • Gast
Re: De Mol 2019
« Reactie #95 Gepost op: 4-03-2019, 09:55:40 »
Oeh, ik ga dit ook kijken denk ik na zulke positieve reacties erover gelezen te hebben.  ::tandpastasmiley::

Ben benieuwd in hoeverre de mol Vlaanderen verschilt van de Nederlandse versie!
Ze laten hier dus wel de echte verdenkingen van de kandidaten zien las ik ergens?
Wat zijn de overige verschillen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2019
« Reactie #96 Gepost op: 4-03-2019, 10:43:31 »
Ze laten niet de verdenkingen gewoon zien want dan zou het te makkelijk afstrepen worden. Misschien dat ze er wel iets eerlijker in zijn dan bij de laatste WIDM's maar dat weet ik zo uit mijn hoofd niet.

Verschillen? Het blijft veel meer bij het origineel (wat zoals je misschien weet ook uit Vlaanderen komt, 1998) wat betekent dat het echt om het groepsproces draait en de karakters, dat de spannende en mysterieuze molsfeer er altijd is, net als veel humor, en bovenal steengoede gelaagde, psychologische en slimme opdrachten die echt iets van de deelnemers vragen. Kijk en geniet, je zult zeker niet teleurgesteld worden en waarschijnlijk ga je meteen ook alle vorige series terugkijken. ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2019
« Reactie #97 Gepost op: 4-03-2019, 11:25:17 »
Het grootste verschil vind ik de gelaagdheid van de opdrachten

anoniem 30784

  • Gast
Re: De Mol 2019
« Reactie #98 Gepost op: 4-03-2019, 12:56:01 »
Ze laten niet de verdenkingen gewoon zien want dan zou het te makkelijk afstrepen worden. Misschien dat ze er wel iets eerlijker in zijn dan bij de laatste WIDM's maar dat weet ik zo uit mijn hoofd niet.

Verschillen? Het blijft veel meer bij het origineel (wat zoals je misschien weet ook uit Vlaanderen komt, 1998) wat betekent dat het echt om het groepsproces draait en de karakters, dat de spannende en mysterieuze molsfeer er altijd is, net als veel humor, en bovenal steengoede gelaagde, psychologische en slimme opdrachten die echt iets van de deelnemers vragen. Kijk en geniet, je zult zeker niet teleurgesteld worden en waarschijnlijk ga je meteen ook alle vorige series terugkijken. ;D

Het grootste verschil vind ik de gelaagdheid van de opdrachten


Ah okee! Klinkt wel heel leuk ja!  ::tandpastasmiley:: En er doen geen bekende mensen maar gewone mensen mee dus? En is er ook een Vlaamse moltalk?




Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2019
« Reactie #99 Gepost op: 4-03-2019, 13:28:47 »

Ah okee! Klinkt wel heel leuk ja!  ::tandpastasmiley:: En er doen geen bekende mensen maar gewone mensen mee dus? En is er ook een Vlaamse moltalk?


Je zult zeker niet teleurgesteld worden. De opdrachten zijn inderdaad gelaagd; een handeling van de ene kandidaat heeft altijd invloed op de andere kandidaat of het resultaat (vaak op een onverwachte goed doordachte manier). Tegelijkertijd worden de opdrachten voor ons als kijker altijd duidelijk uitgelegd (inclusief verhelderende plattegronden), waardoor je als kijker echt kunt reflecteren op de acties van de kandidaten i.p.v. speculeren over wat er had kunnen gebeuren (wat de Nederlandse mol meer en meer is gaan inhouden).

Wat ik ook knap vind is de durf van de makers. In elk seizoen zit wel een opdracht waarbij je denkt 'nee, dat kunnen ze de kandidaten toch niet aandoen?'. Of het nu gaat om levend begraven worden (de opening van het vorige seizoen), geblinddoekt aan een hoge brug opgehangen worden, een afgevallen kandidaat naar huis toe sturen met een enorme verfbom etc. Elke keer draaide mijn maag om bij het idee alleen al, terwijl het achteraf hele mooie opdrachten bleken te zijn.

De Mol is zoals WIDM 'vroeger' was, in de eerste paar seizoenen met onbekende Nederlanders, maar dan wel in het nu. Die stijl bevalt mij erg goed (terwijl ik ook nog steeds een grote fan ben van de Nederlandse versie!).

En ja, de Vlaamse Mol heeft ook een Moltalk: Café De Mol.