Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 30328 keer)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #140 Gepost op: 5-05-2019, 20:20:23 »

Dus heeft iemand het wel eens via de site gekeken ? En zo ja is dat spoilervrij?

Ja, niet gaan scrollen, dan komt het goed. Je moet ingelogd zijn. Bovenin naast de button van 'Mijn profiel' staat een belletje, daar ook niet op klikken, zo heb ik wel eens een afvaller ontdekt voor ik de aflevering had gezien

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #141 Gepost op: 6-05-2019, 00:21:32 »
Goed om te weten dat er een nieuw seizoen gaar komen!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #142 Gepost op: 6-05-2019, 00:24:25 »
Goed om te weten dat er een nieuw seizoen gaar komen!

En hopelijk nog tientallen seizoenen erna, van De Mol krijg ik nooit genoeg. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #143 Gepost op: 6-05-2019, 00:28:36 »
En hopelijk nog tientallen seizoenen erna, van De Mol krijg ik nooit genoeg. :)
Ik heb gelezen dat Gilles heeft gezegd dat na volgend seizoen er een kans is dat de Mol wel door zal gaan, maar niet elk jaar. Dus waarschijnlijk een keer in de 2/3 jaar. Wat geeft dat de makers veel meer tijd hebben om het te produceren en de kwaliteit bewaard zal blijven, waar ik alleen maar voor kan pleiten, ondanks dat we dan niet elk jaar een Molseizoen kunnen kijken.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #144 Gepost op: 6-05-2019, 00:51:09 »
Ik heb gelezen dat Gilles heeft gezegd dat na volgend seizoen er een kans is dat de Mol wel door zal gaan, maar niet elk jaar. Dus waarschijnlijk een keer in de 2/3 jaar. Wat geeft dat de makers veel meer tijd hebben om het te produceren en de kwaliteit bewaard zal blijven, waar ik alleen maar voor kan pleiten, ondanks dat we dan niet elk jaar een Molseizoen kunnen kijken.

Ze blijven het elk jaar doen 100% zeker. Het blijft de commerciele omroep en dit is het paradepaardje ervan. Ze verdienen er mega op

anoniem 30784

  • Gast
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #145 Gepost op: 6-05-2019, 01:20:57 »
Wat een programma!
Ik hoop dat de kwaliteit ervan bewaard zal blijven in de toekomst en dat het programma niet achteruit zal gaan...
Ik heb er werkelijk waar weinig negatiefs over te zeggen.
Wat mij betreft is dit seizoen een klassieker en overtreft het alle seizoen van WIDM die ik ooit gezien heb (ook de best goede seizoenen).  :)

Ik zou niet snel een molseizoen nogmaals kijken als ik al weet wie de mol is, maar dit seizoen ga ik zeker nog een keer kijken... waarschijnlijk ook met vrienden, bij wie ik net zo lang blijf zeuren totdat ik iemand zo ver kan krijgen om het ook te gaan kijken.  ;D


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #146 Gepost op: 6-05-2019, 01:22:55 »
Kijk vooral ook de laatste 3 seizoenen. Aanraders  ::ok::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #147 Gepost op: 6-05-2019, 10:42:35 »
Da's pas wakker worden met een kater ;D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #148 Gepost op: 6-05-2019, 10:46:10 »
 ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #149 Gepost op: 6-05-2019, 10:51:51 »
Heeft iemand al zo'n bierglas met groen logo gespot?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #150 Gepost op: 6-05-2019, 11:18:42 »
Ik moet nog even wat kwijt. 8 weken geleden, een paar dagen voor de eerste aflevering, kreeg ik een vrij ernstig ongeluk.
Ik heb de afgelopen weken in een bed doorgebracht, zo wel in het ziekenhuis als thuis.

Ik had veel pijn en angstige flashbacks. Door me te concentreren op de vraag "wie is toch die mol" ben ik menig nacht doorgekomen. Ook heeft dit seizoen me veel doen lachen en ook dat is helend.

Dus voor was dit  mij een speciaal seizoen. Ik heb de finale rechtop zittend kunnen  kijken  ::love::
Ma how, zeg!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #151 Gepost op: 6-05-2019, 11:22:42 »
Tjonge, dat is mooi om te horen! Veel sterkte, Miss Marvel.   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #152 Gepost op: 6-05-2019, 11:24:47 »
Dus voor was dit  mij een speciaal seizoen. Ik heb de finale rechtop zittend kunnen  kijken  ::love::

Wat heftig zeg! Wel mooi en fijn om te horen dat dit seizoen heeft geholpen. Ik wens je veel sterkte en beterschap met je herstel! ::ok::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #153 Gepost op: 6-05-2019, 12:28:03 »
Jeetje... fijn dat de Mol iets van steun heeft kunnen bieden. Super veel succes met het verdere herstel 💪🏻

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #154 Gepost op: 6-05-2019, 17:06:00 »


Ook wel leuk om op deze stoel te mogen zitten. Had haar ingevuld vanaf aflevering 1 in de poll op Vier.be dus kon niet meer veranderen, wilde ik naar de Kinepolis trekken. Ik zat goed, terwijl ik de heletijd dacht: nu gaat Bas als mol bekend worden gemaakt  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 6-05-2019, 17:13:40 door Convans »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #155 Gepost op: 6-05-2019, 17:17:46 »
Haha! Mijn ervaring gisteren met de familie van Elisabet achter me was ook heel maf. Voor de aflevering raakten we even in gesprek. Ze zaten daar met een groot spandoek en hoopten vooral dat ze zou winnen. Toen we het over het schilderij van de Mol hadden zeiden ze nog dat Elisabet uit een kunstzinnige familie komt, waarop ik grapte dat ik bijna nog zou gaan twijfelen. :P ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #156 Gepost op: 7-05-2019, 13:34:55 »
Er komt een nieuwe serie, dat is duidelijk. Locatie is al gekozen, waar hopen/denken jullie dat ze heen gaan?

Ikzelf heb de hele tijd het gevoel dat ze naar de USA gaan, of naar een Arabisch land (Oman werd ooit al eens overwogen, maar uiteindelijk als een te klein land met onvoldoende variatie. Dat werd toen werd het Mexico). En aangezien ze een land willen waar ze lang kunnen filmen met daglicht en waar het warm is.. lijkt een Europees land me uitgesloten (ja of Cyprus of zo).

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #157 Gepost op: 7-05-2019, 13:56:53 »
Er komt een nieuwe serie, dat is duidelijk. Locatie is al gekozen, waar hopen/denken jullie dat ze heen gaan?

Ikzelf heb de hele tijd het gevoel dat ze naar de USA gaan, of naar een Arabisch land (Oman werd ooit al eens overwogen, maar uiteindelijk als een te klein land met onvoldoende variatie. Dat werd toen werd het Mexico). En aangezien ze een land willen waar ze lang kunnen filmen met daglicht en waar het warm is.. lijkt een Europees land me uitgesloten (ja of Cyprus of zo).

Opnameperiode is ook in oktober-november. Dat is toch ook een reden volgens mij dat ze niet te ver boven de evenaar komen. Dat en het feit dat ze recent in Mexico waren, doen me twijfelen of het USA zou worden.

Ik zou denken dat Brazilië of Australië eens een keer in beeld gaan komen. Afrika zou ook wel leuk zijn, Marokko ofzo.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #158 Gepost op: 7-05-2019, 13:58:38 »
Opnameperiode is ook in oktober-november. Dat is toch ook een reden volgens mij dat ze niet te ver boven de evenaar komen. Dat en het feit dat ze recent in Mexico waren, doen me twijfelen of het USA zou worden.

Ik zou denken dat Brazilië of Australië eens een keer in beeld gaan komen. Afrika zou ook wel leuk zijn, Marokko ofzo.

Ik denk ook Australië volgend jaar (of het jaar daarop). Kan toch niet meer te lang duren? :p

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #159 Gepost op: 7-05-2019, 14:00:57 »
Ik denk ook Australië volgend jaar (of het jaar daarop). Kan toch niet meer te lang duren? :p

Ik las recent iets over het afslaan van Nieuw-Zeeland wegens budgettaire redenen, maar uiteindelijk als je wil variëren in bestemmingen moet je er toch een keer heen. ;)