Auteur Topic: [kandidaat] Bruno  (gelezen 4391 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2019, 00:49:11 »
En zijn plotse ommekeer van niet terughalen naar wel terughalen van Eva. Dat vond ik heel opmerkelijk.

Oh ja, juist. Al vraag ik me af waarom een Mol dat zou doen. Lijkt me eerder dat je als Mol het volledige halfuur dezelfde positie inneemt.

- Liet iedereen luisteren naar Liesbet toen ze voorstelde om cilinders met balken in de toren te zetten
- Wees op de zwakke schakel
- Liep op tijd terug om Vietnamese kindjes te tackelen
- Veranderde plots van mening over het redden van de afvaller

Maar zo bij dat steen tillen vond ik hem er dan zo maar wat bij staan en herhalen wat Joeri en Bas al zeiden. In de kajuit ging hij ook maar wat mee met Elisabet.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #21 Gepost op: 1-04-2019, 01:07:14 »
Ja vind ik ook hoor. Ik had ook het idee dat bij de silent disco niemand de knop-duwer wilde zijn en Bruno zich daar dan maar voor opofferde / liet opofferen.

We hebben natuurlijk nog niet alles van hem gezien maar vind hem het minst goed passen bij het programma en/of de groep.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #22 Gepost op: 1-04-2019, 17:16:35 »
Oh ja, juist. Al vraag ik me af waarom een Mol dat zou doen. Lijkt me eerder dat je als Mol het volledige halfuur dezelfde positie inneemt.


in het seizoen van Argentinië veranderde Gilles ook van mening. Hij was eerst tegen, maar veranderde naar pro omdat hij zag dat de groep toch tegen was.

klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #23 Gepost op: 1-04-2019, 17:21:14 »
in het seizoen van Argentinië veranderde Gilles ook van mening. Hij was eerst tegen, maar veranderde naar pro omdat hij zag dat de groep toch tegen was.

En om maar ff widm erbij te halen zien we dat zeer vaak. Meest recente is Merel die niet consequent was met stemmen

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #24 Gepost op: 1-04-2019, 17:23:38 »
En om maar ff widm erbij te halen zien we dat zeer vaak. Meest recente is Merel die niet consequent was met stemmen

Ik hoop dat we te maken hebben met een betere mol dan Merel, mede door deze vreemde acties van haar (maar dat even terzijde), daarom denk ik dat Bruno het niet is

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #25 Gepost op: 2-04-2019, 11:54:42 »
Hij had er wel goede argumentatie bij! Voorkennis? Hij begint erover dat het allemaal wel eens anders zou kunnen liggen, dat de leugen nog boven de markt hangt. Eerste slimme opmerking van de hele avond. Al de anderen reageren zo primair. Bruno niet. Hij beargumenteert het perfect, draait zijn stem, en slaat zo de weg in voor de -2000, op een goed moment. Niet te vroeg, maar ook niet te laat, de tijdsdruk op het einde was perfect. Hij laat de dommepraat eerst begaan, en legt dan het zaadje voor de finale, waarna Eva dit bevestigt. Hij is mijn mol niet maar als ik een alternatief moet hebben is hij wel kanshebber.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #26 Gepost op: 2-04-2019, 15:39:16 »
In de kajuit van de escaperoomboot is een momentje dat er wat onenigheid is tussen Elisabet en Bruno over het leggen van de buisjes. Bruno wil een buisje per se laten liggen maar Elisabet is het daar niet mee eens. Ik heb de beelden even vergeleken en Bruno blijkt uiteindelijk gelijk gehad te hebben. Toch weer een onmols dingetje erbij voor Bruno.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #27 Gepost op: 2-04-2019, 16:07:51 »
In de kajuit van de escaperoomboot is een momentje dat er wat onenigheid is tussen Elisabet en Bruno over het leggen van de buisjes. Bruno wil een buisje per se laten liggen maar Elisabet is het daar niet mee eens. Ik heb de beelden even vergeleken en Bruno blijkt uiteindelijk gelijk gehad te hebben. Toch weer een onmols dingetje erbij voor Bruno.

Dank Heinz, ik was ook met de puzzel bezig om tot een conclusie te komen. In de montage komt Bruno niet pro-actief over in de escaperoom, waarschijnlijk is het wel een goede observator.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2019, 21:37:22 »
Pfoe, die Bruno kan ik elke week minder en minder als Mol zien.

Met nog 4 seconden op de klok die €1100 redden. Zijn opdracht voor €200 laten lukken. En dan alle controle opgeven door maar wat domweg in de vuurlinie te lopen...

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2019, 22:46:41 »
Mee eens. Ik heb Bruno nu ook afgeschreven als mol. ::zwaai::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #30 Gepost op: 7-04-2019, 23:18:41 »
Ik ben heel benieuwd naar Lo die nu wellicht om Bruno over gaat gaan als mol. Er is wel heel veel wat verklaard moet worden.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #31 Gepost op: 15-04-2019, 01:07:44 »
Ik vond bruno zooooo'n topvent he. Zo sympathiek, mooie kandidaat. Wel duidelijk aan het eind dat hij niet de mol was, maar toffe vent.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #32 Gepost op: 15-04-2019, 05:53:16 »
Ja, ik vind het ook heel jammer dat Bruno eruit ligt. Ik had het hem zo gegund om dichter bij de finale te komen! Mooie kerel, goudeerlijk, en niet van gisteren ook. En wat konden we af en toe ook om hem lachen! Nu ook weer, als hij tegen zijn vrouw aan het grappen is dat hij de Mol is. En deze vond ik nog het leukste, als hij een presentje krijgt ("A True Love Story Never Ends"):

Bruno: "Dat hing toch niet bij ons, hè"?
Zijn lief: "Al 10 jaar".

Dank je wel Bruno, voor je geweldige bijdrage! Ik vind jou en Joeri dit seizoen toch wel de helden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #33 Gepost op: 15-04-2019, 08:03:25 »
Ja, sympathieke man die ook voor een paar heel grappige momenten heeft gezorgd. ::joehoe::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #34 Gepost op: 15-04-2019, 16:45:34 »
In de kajuit van de escaperoomboot is een momentje dat er wat onenigheid is tussen Elisabet en Bruno over het leggen van de buisjes. Bruno wil een buisje per se laten liggen maar Elisabet is het daar niet mee eens. Ik heb de beelden even vergeleken en Bruno blijkt uiteindelijk gelijk gehad te hebben. Toch weer een onmols dingetje erbij voor Bruno.

Ja was mij al opgevallen. Tegelijkertijd dus een mol-poging van Mol Elisabet. Het was Bruno's privé-opdracht samen met de Mol. Joeri had gisteren het genoegen. Zou de 'toilet-actie' hem aan het denken hebben gezet, of zat hij al die tijd al op Mol Elisabet?  ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline JvanEe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #35 Gepost op: 15-04-2019, 22:03:29 »
Jammer dat hij eruit is, vond het een toffe peer.

Het was wel duidelijk voor mij dat hij niet de mol was.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #36 Gepost op: 15-04-2019, 23:48:41 »
Was voor mij echt niet de mol, maar ik had hem de finale erg gegund. Sympathieke kandidaat!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #37 Gepost op: 16-04-2019, 13:52:31 »
Was een leuke kandidaat! Nooit verdacht  ::zwaai::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #38 Gepost op: 18-04-2019, 00:48:36 »
Leuke kandidaat, voor mijn pool wel fijn dat ie eruit is want ik deed hem elke week invullen als afvaller ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human