Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 15249 keer)

Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #100 Gepost op: 9-05-2019, 15:44:52 »
Hoera, het filmpje met de Kinepolis-hints staat online:

https://www.vier.be/video/de-mol/via-deze-tips-konden-kinepolis-bezoekers-al-eerder-weten-dat-elisabet-de-mol-is

Helaas had ik het bankje niet gezien, anders was ik zeker onder het kussen gaan kijken. :D

wow, super  ::vergroot:: niet alleen de finale aflevering zien, maar verstopte hints om nog te kunnen switchen/dieper bevestigd worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #101 Gepost op: 9-05-2019, 20:10:56 »
Nog een mooi filmpje over de finale bij Kinepolis:

https://www.vier.be/video/de-mol/dit-was-de-mol-finale-in-kinepolis

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #102 Gepost op: 9-05-2019, 22:49:03 »
Hoera, het filmpje met de Kinepolis-hints staat online:

https://www.vier.be/video/de-mol/via-deze-tips-konden-kinepolis-bezoekers-al-eerder-weten-dat-elisabet-de-mol-is

Helaas had ik het bankje niet gezien, anders was ik zeker onder het kussen gaan kijken. :D


Fantastisch! Dit is toch zoveel beter dan al dat opgeklopte maar nietszeggende gedoe in Vondel CS?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #103 Gepost op: 9-05-2019, 23:20:04 »
Ja, als je een evenement wil met de finale is dit de ideale oplossing.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #104 Gepost op: 9-05-2019, 23:27:43 »
Ik vond het de eerste jaren wel fijner. Met een man of 500 en een receptie achteraf. Was iets gemoedelijker. Nu is het een massa-evenement geworden met dat er 16 zalen zijn. Ik snap wel dat ze het zo toegankelijk mogelijk proberen te maken, maar met 3 zalen per finalist en 1 extra zaal vond ik het wel zijn charme hebben ;)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #105 Gepost op: 9-05-2019, 23:36:59 »
Dank voor het delen! Heel leuk om te zien.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #106 Gepost op: 10-05-2019, 11:17:48 »
Een korte preview van de finaleaflevering: www.vier.be/video/de-mol/tijd-voor-de-reunie-van-alle-kandidaten

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #107 Gepost op: 10-05-2019, 11:47:35 »
Ik vind de finaleafleveringen zonder publiek zooo leuk! Ik erger mij al jaren aan schreeuwende kinderen bij de live finales. Dit heeft gewoon een betere sfeer, rustiger en je ziet tenminste alle molacties zonder 20min aan nutteloze tv.

Hopelijk gaat widm weer hetzelfde doen, dan maak je de mol maar bekend in aflevering 9, waarbij je een event maakt in vondel. Of gewoon zoals vroeger, want widm deed dit voorheen ook heel goed!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #108 Gepost op: 10-05-2019, 12:38:19 »
Hopelijk gaat widm weer hetzelfde doen, dan maak je de mol maar bekend in aflevering 9, waarbij je een event maakt in vondel. Of gewoon zoals vroeger, want widm deed dit voorheen ook heel goed!

Hopelijk gaan ze inderdaad terug naar het 'oude' format. Dat was vele malen fijner. Echter verwacht ik dit niet door de toegenomen populariteit en de drukte van jewelste ieder jaar.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #109 Gepost op: 10-05-2019, 16:34:54 »
Een korte preview van de finaleaflevering: www.vier.be/video/de-mol/tijd-voor-de-reunie-van-alle-kandidaten
Als je naar Bruno kijkt op het moment dat Elisabet bekend word gemaakt... zou je denken dat hij haar niet verdacht.  ::rofl::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #110 Gepost op: 10-05-2019, 17:16:21 »
Ik vind de finaleafleveringen zonder publiek zooo leuk! Ik erger mij al jaren aan schreeuwende kinderen bij de live finales. Dit heeft gewoon een betere sfeer, rustiger en je ziet tenminste alle molacties zonder 20min aan nutteloze tv.

Hopelijk gaat widm weer hetzelfde doen, dan maak je de mol maar bekend in aflevering 9, waarbij je een event maakt in vondel. Of gewoon zoals vroeger, want widm deed dit voorheen ook heel goed!

Nou, inderdaad. En er zijn vast nog 100 manieren te bedenken om dit leuker te doen zonder al die schreeuwende mensen. Gewoon alle schermtijd voor de deelnemers en de mol. De winnaar kreeg hier tenminste echt alle eer ipv de twee zinnen die ze in NL geven

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #111 Gepost op: 11-05-2019, 10:32:39 »
Filmpje over de allereerste briefing op de hotelkamer van de Mol (over het Vietnamees koken).

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #112 Gepost op: 11-05-2019, 11:02:04 »
 ::rofl:: De Mol die midden in de nacht zogenaamd gaat douchen.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #113 Gepost op: 11-05-2019, 11:43:07 »
O god, wat moet dat vreselijk spannend zijn geweest. Ook voor Gilles. Ik zou al vinden dat Elisabet te hard lacht op het einde. En dan die douche aan midden in de nacht. Hoe verklaar je dat allemaal als je betrapt wordt op de gang? ::rofl::

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #114 Gepost op: 11-05-2019, 11:49:53 »
Filmpje over de allereerste briefing op de hotelkamer van de Mol (over het Vietnamees koken).

Blijkt dat ik heel goed kan hallucineren zonder hulpmiddelen ::schaam::

Ik ga snel al mijn posts van de briefing verwijderen :P

Kan niet wachten tot morgen ::hyper::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #115 Gepost op: 11-05-2019, 11:52:39 »
Ik ga snel al mijn posts van de briefing verwijderen :P

Doe dat alsjeblieft niet. Hele discussies zijn dan niet meer te volgen als je die terug zou willen lezen. Vorig jaar heb je het halve Pieter-topic doen verdwijnen omdat je al je posts weghaalde waarin je beargumenteerde dat hij de Mol niet kon zijn. :-\\

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #116 Gepost op: 11-05-2019, 12:10:45 »
Doe dat alsjeblieft niet..

Dat was maar een grapje Heinz :D
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #117 Gepost op: 11-05-2019, 15:34:57 »
O god, wat moet dat vreselijk spannend zijn geweest. Ook voor Gilles. Ik zou al vinden dat Elisabet te hard lacht op het einde. En dan die douche aan midden in de nacht. Hoe verklaar je dat allemaal als je betrapt wordt op de gang? ::rofl::
Loopt Axel door de gang middernacht, ziet hij ineens een kletsnatte Gilles de Coster met cameraman de kamer van Elisabet uitlopen. oei...  ::rofl::