Auteur Topic: Downloads (spoilervrij)  (gelezen 42751 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #300 Gepost op: 14-05-2019, 18:13:25 »
Heb de eerste 3 seizoenen nooit gezien. In dat oude topic van 2015 zijn er wel beelden van die seizoenen met goede kwaliteit, het moet dus mogelijk zijn toch.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #301 Gepost op: 14-05-2019, 18:20:15 »
Bedoel je die screenshots die ik postte? Die zijn uit de dvd's "Het beste van Woestijnvis" waar enkele molfragmenten op staan. Dus ja, bij Woestijnvis hebben ze de goede beelden wel maar die zijn in zijn totaliteit enkel voor die ene box voor het goede doel vrijgegeven.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #302 Gepost op: 14-05-2019, 23:02:02 »
Bedoel je die screenshots die ik postte? Die zijn uit de dvd's "Het beste van Woestijnvis" waar enkele molfragmenten op staan. Dus ja, bij Woestijnvis hebben ze de goede beelden wel maar die zijn in zijn totaliteit enkel voor die ene box voor het goede doel vrijgegeven.

Heel jammer. Ik zie net het artikel inderdaad.

BTW even off-topic kort @Heinz. Welke molseries zijn nog meer leuk en (niet zoals de Poolse) goed te volgen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #303 Gepost op: 14-05-2019, 23:18:40 »
Alle UK, USA en Australië molreeksen. De meeste reeksen zijn oudjes en sterk gebaseerd op de vroege Vlaamse en Nederlandse reeksen. Zeker de UK-reeksen en de eerste twee USA. Ik zou je aanraden daarmee te beginnen. Drie en vier van USA zijn celebrityreeksen en vallen behoorlijk uit de toon maar zijn wel ook vermakelijk. USA 5 is uit 2008 en weer met onbekenden en een groep die duidelijk samengesteld is om voor wat onderling vuurwerk te zorgen. Australië 6 is de meest recente reeks van wat ik nu noem (2013) en ook leuk maar met teveel afleveringen.

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #304 Gepost op: 15-05-2019, 02:46:38 »
Alle UK, USA en Australië molreeksen. De meeste reeksen zijn oudjes en sterk gebaseerd op de vroege Vlaamse en Nederlandse reeksen. Zeker de UK-reeksen en de eerste twee USA. Ik zou je aanraden daarmee te beginnen. Drie en vier van USA zijn celebrityreeksen en vallen behoorlijk uit de toon maar zijn wel ook vermakelijk. USA 5 is uit 2008 en weer met onbekenden en een groep die duidelijk samengesteld is om voor wat onderling vuurwerk te zorgen. Australië 6 is de meest recente reeks van wat ik nu noem (2013) en ook leuk maar met teveel afleveringen.

Ook even off-topic dan: welke seizoenen internationaal gezien (ook Vlaams en Nederlands) hebben volgens jou de beste mollen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #305 Gepost op: 15-05-2019, 08:14:39 »
Goh, van de meeste mollen van die genoemde reeksen weet ik niet meer of ik ze goed vond, het is lang geleden dat ik die zag. (Maar weer eens wat terugkijken.) Wel weet ik van USA 1 en 3 (celebrity) en AUS 4 en 6 dat ik ze goed of anderszins interessant vind. Vlaams en Nederlands: sowieso alle series kijken. ::rofl:: (Maar als ik beste mollen móét kiezen van de oude series zeg ik WIDM 3 en De Mol 2.)
« Laatst bewerkt op: 15-05-2019, 08:18:02 door Heinz »

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #306 Gepost op: 15-05-2019, 08:23:28 »
Goh, van de meeste mollen van die genoemde reeksen weet ik niet meer of ik ze goed vond, het is lang geleden dat ik die zag. (Maar weer eens wat terugkijken.) Wel weet ik van USA 1 en 3 (celebrity) en AUS 4 en 6 dat ik ze goed of anderszins interessant vind. Vlaams en Nederlands: sowieso alle series kijken. ::rofl:: (Maar als ik beste mollen móét kiezen van de oude series zeg ik WIDM 3 en De Mol 2.)

Ja WIDM 3 met, voor mij nog steeds, de beste mol ooit. De Mol 2 moet ik nog even terugkijken want die herinner ik me niet meer zo goed tot ik hem zie denk ik:P

Offline PSVwally

  • Forumlid
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #307 Gepost op: 20-05-2019, 22:30:09 »
Begin eens bij pagina 1, dan naar 2, etc. Beetje meer je best doen hoor, zoals een Molloot hoort te doen. ;)

Oke??? Kan er nog steeds geen vinden. En als ik in eerdere topics zoek werkt het allemaal niet, daarom stelde ik de vraag.
Maar sorry voor de vraag dan als er geen normaal antwoord op kan worden gegeven

byebye
« Laatst bewerkt op: 21-05-2019, 07:10:51 door PSVwally »

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #308 Gepost op: 21-05-2019, 09:30:23 »
Een beetje goede speurder had ze al op het forum kunnen vinden. ::vergroot::

Maar uiteraard wil ik ze nog een keer delen.

De Mol S4: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/y2oa5BQCW6m3fES
De Mol S5: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/1rEZkl65c8kCcTD
De Mol S6: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/gy04L5fSe4uKdxe

En voor de echte fans ook nog de eerste drie seizoenen.

De Mol S1: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/ihKQwzzg4PBHx2X
De Mol S2: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/TXntUuqww5sFGIl
De Mol S3: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/iQEEJWKvCYvMAeU

Als je niet verder kijkt dan pagina 1 en 2 niet nee. Hij staat op pagina 3 ::ok::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #309 Gepost op: 21-05-2019, 16:37:49 »
Van aflevering 6 staan er nu ook 720p en 1080p versies. ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #310 Gepost op: 21-05-2019, 19:58:38 »
 ::confettie::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #311 Gepost op: 24-06-2019, 21:21:16 »
Klopt het dat bij de eerste aflevering van De Mol 3 de laatste 20 minuten zonder geluid zijn? :-\\ :\'(
...óf niet!