Auteur Topic: [Aflevering 10] - Terugblik  (gelezen 11420 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 10] - Terugblik
« Gepost op: 12-05-2019, 17:55:28 »
Hier kunnen jullie napraten over alle molacties die we vanavond te zien gaan krijgen in de terugblik.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #1 Gepost op: 12-05-2019, 18:02:58 »
Wie heeft nu de misschien schermen gekregen? Elisabet - Kaat - Eva?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #2 Gepost op: 12-05-2019, 18:06:36 »
Ik gok op Kaat, Elisabet en Martijn.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #3 Gepost op: 12-05-2019, 19:33:03 »
Eva of Martijn denk ik ook als kanshebber voor het derde scherm. (Los van Elisabet en Kaat)

Ik pak er een Rodenbach bij en ga genieten vanavond van wederom een mooie terugblik op wederom een goed seizoen  ::proostbier::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #4 Gepost op: 12-05-2019, 20:03:20 »
De verdenkingen waren:

Liesbeth: Axel
Ingrid: Axel
Martijn: Elisabet
Eva: Bas
Bruno: Axel of Bas
Kaat: Elisabet
Joeri: Elisabet

Edit: Na 4 minuten zijn we klaar om te beginnen terugblikken naar acties en hints... Een verademing.

Edit 2: 30 mensen hebben dus gedacht dat ze de Mol waren en hebben moeten leren jongleren. ::oink::

Edit 3: Die leugens van Bas en Axel over de konijnen waren dus veel slechter in zijn totaliteit. En hoe dom waren Ingrid en Liesbeth... ;D

Edit 4: Met hoe ze het gemonteerd hebben, begrijp ik wel dat ze Elisabet kozen. Leek me veruit de beste in heel de mollicitatie
« Laatst bewerkt op: 12-05-2019, 20:20:36 door Hulpmol »

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #5 Gepost op: 12-05-2019, 20:47:55 »
Joerie zat dus constant foutief op Kaat tot Bas zich versprak over Elisabet tegen Kaat waar Joerie bijzat...  ::oink::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #6 Gepost op: 12-05-2019, 20:49:55 »
Joerie zat dus constant foutief op Kaat tot Bas zich versprak over Elisabet tegen Kaat waar Joerie bijzat...  ::oink::

Ik vind het verbazend dat Kaat daar niet ter plekke Bas heeft zitten wurgen. ;D Waarom doet die dat nu? ::ohno::

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #7 Gepost op: 12-05-2019, 20:55:38 »
Ik vind het verbazend dat Kaat daar niet ter plekke Bas heeft zitten wurgen. ;D Waarom doet die dat nu? ::ohno::
Idd, dat heeft Kaat haar exit bezorgd die aflevering.
Maar dus hebben slechts 3 kandidaten Elisabet zelf ontmaskert: Kaat, Axel en Bas. Erg straf voor een onvoorbereide mol!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #8 Gepost op: 12-05-2019, 20:57:31 »
Idd, dat heeft Kaat haar exit bezorgd die aflevering.
Maar dus hebben slechts 3 kandidaten Elisabet zelf ontmaskert: Kaat, Axel en Bas. Erg straf voor een onvoorbereide mol!

Nou ja, het waren niet allemaal slimme kandidaten zo blijkt. ;D

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #9 Gepost op: 12-05-2019, 21:07:42 »
En die mislukt gefilmde molactie...  ::oink::
Zo jammer!! Dat ging echt wel top zijn mochten we dit zo hebben gezien! Zonde...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #10 Gepost op: 12-05-2019, 21:09:20 »
En die mislukt gefilmde molactie...  ::oink::
Zo jammer!! Dat ging echt wel top zijn mochten we dit zo hebben gezien! Zonde...

Altijd dubbel wel. De kaartjes zijn daardoor onbruikbaar en dus kan een kandidaat de opdracht niet meer goed doen. Ik vind het wel ok dat er geen koker gewisseld werd.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #11 Gepost op: 12-05-2019, 21:15:34 »
Altijd dubbel wel. De kaartjes zijn daardoor onbruikbaar en dus kan een kandidaat de opdracht niet meer goed doen. Ik vind het wel ok dat er geen koker gewisseld werd.
Ja, dat wel. Vond het gewoon heel knap dat ze gewoon onbevreesd door die tunnel sjeesde.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #12 Gepost op: 12-05-2019, 21:17:17 »
Ik wist dat Bruno een misschien scherm zou krijgen. Ik vond hem echt een type waarvan de producers zouden verwachten dat het een goede mol zou zijn, hij past echt in het ''team van de Mol'' plaatje, als jullie begrijpen wat ik bedoel. (is ook positief bedoeld).

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #13 Gepost op: 12-05-2019, 21:17:31 »
Ja, dat wel. Vond het gewoon heel knap dat ze gewoon onbevreesd door die tunnel sjeesde.

Ik zal me nooit kunnen verzoenen met haar tactiek denk ik. Het was voor mij heel onaangenaam om naar te kijken dat hysterische gedoe tijdens de avatar-opdracht en tijdens de tunnel-opdracht.

Maar nu ik de blik achter de schermen te zien gekregen heb, kan ik me wel verzoenen met haar als persoon. :) Ze heeft ook voldoende proberen mollen zonder dat ze een masker moest opzetten.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #14 Gepost op: 12-05-2019, 21:24:08 »
Ik zal me nooit kunnen verzoenen met haar tactiek denk ik. Het was voor mij heel onaangenaam om naar te kijken dat hysterische gedoe tijdens de avatar-opdracht en tijdens de tunnel-opdracht.

Maar nu ik de blik achter de schermen te zien gekregen heb, kan ik me wel verzoenen met haar als persoon. :) Ze heeft ook voldoende proberen mollen zonder dat ze een masker moest opzetten.
Ik vind dat ze het als onvoorbereide mol niet beter had kunnen doen.
Wellicht had ze het anders gedaan als ze voorbereid was, kon ze meer haarzelf zijn.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #15 Gepost op: 12-05-2019, 21:29:29 »
Ik vind dat ze het als onvoorbereide mol niet beter had kunnen doen.
Wellicht had ze het anders gedaan als ze voorbereid was, kon ze meer haarzelf zijn.

Ja, zoals ze zelf al zei, heeft dat meegespeeld om te gaan voor de bitchy-tactiek. Beetje jammer toch, want het gevoel van die afleveringen blijft meer hangen dan het gevoel van deze ene denk ik.

Al bij al een goede terugblik. We hebben van bijna alle opdrachten iets gezien. Enkel de opdrachten uit de latere afleveringen waren afwezig (de quiz, de schilderijen raden met Vietnamese zinnen, het pokeren, de modeacademie,...). Mogelijk was ze al ontmaskerd en heeft ze zich toch wat op de vlakte gehouden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #16 Gepost op: 12-05-2019, 22:37:46 »
Steengoede slotaflevering weer, zoals we gewend zijn. Misschien zelfs nog wel beter net zoals het hele seizoen. Al is vergelijken lastig. Laat ik het erop houden dat het een fantastische zet geweest is om dit keer voor een onvoorbereide Mol te kiezen en dat ze deze bijzondere en gedurfde zet ten volle benut hebben met hoe deze in beeld is gebracht en door de hele serie heen voor een extra dimensie heeft gezorgd. En dat Elisabet het onvoorstelbaar knap gedaan heeft. ::bravo::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #17 Gepost op: 12-05-2019, 22:43:52 »
Kijk, zo maak je een terugblik, geweldig! ::oink:: ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #18 Gepost op: 12-05-2019, 22:49:58 »
Leuk dat ze zo uitgebreid uit de doeken deden wie op wie zat. Lekker veel info over van alles.  ::ok::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Terugblik
« Reactie #19 Gepost op: 12-05-2019, 22:51:57 »
Leuk dat ze zo uitgebreid uit de doeken deden wie op wie zat. Lekker veel info over van alles.  ::ok::

Ja, dat was echt prima. In zo'n laatste aflevering kan je nooit te veel info geven vind ik. Gewoon het hele verhaal afronden en de gaten in onze kennis opvullen. :)