Auteur Topic: Wie is de Mol? Junior (vanaf 17 mei)  (gelezen 56713 keer)

Offline siemen

  • Forumlid
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #40 Gepost op: 28-02-2008, 16:14:11 »
Start op zaterdag 17 mei op N3

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #41 Gepost op: 28-02-2008, 16:31:08 »
Start op zaterdag 17 mei op N3

HOe wee tje dat?  ::oink::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #42 Gepost op: 28-02-2008, 21:32:02 »
Ik heb het afgelopen seizoen naar Kid Nation gekeken, een Amerikaanse realityserie waarin 40 kinderen een spookstad moeten opbouwen tot een mooi stadje. Dat was echt geweldig om te zien, ookal waren het 'maar' kinderen.
Al ben ik bang dat kinderen voor WIDM niet diep genoeg gaan, zeg maar.

Die 'maar' kun je weghalen imo. Het was vooral leuk omdat het kinderen waren, vond ik. :D
Nog even niks.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #43 Gepost op: 28-02-2008, 21:38:25 »
Die 'maar' kun je weghalen imo. Het was vooral leuk omdat het kinderen waren, vond ik. :D

Geeft inderdaad weer een andere dimensie aan het spel, om het zo maar te zeggen.
Van Kid Nation komt in ieder geval een tweede seizoen, casting is al gestart las ik ergens.

Maar Kid Nation is natuurlijk een heel ander programma dan Wie is de Mol. Ik vraag me nog steeds af of die hummeltjes het zo lang geheim kunnen houden.

Maarja, het zal dan ook geen programma worden waar ruim een miljoen Nederlanders elke week zullen smullen.
The sun came up and reality set in.

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #44 Gepost op: 28-02-2008, 22:26:20 »
Zal wel op zaterdagochtend uitgezonden worden denk ik, weet nog niet of ik daarvoor wel eerder uit mn nest wil gaan.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #45 Gepost op: 29-02-2008, 23:26:40 »
Start op zaterdag 17 mei op N3

Start idd in mei.
2024: wie is de Mol?

Offline sdfghj

  • Forumlid
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #46 Gepost op: 1-03-2008, 11:50:17 »
Grrrr... ben ik net 14 geworden  ::schaam::

ik vind 10 t/m 13 eigenlijk een beetje jong... doe dan 12 t/m 15 ofzo, dan heb je tenminste de spanning wel iets meer én kan ik ook mee doen  ::hypocriet::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #47 Gepost op: 1-03-2008, 11:57:58 »
Inderdaad, kinderen van 10 zijn misschien net iets te jong. Misschien snappen ze het concept niet helemaal.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #48 Gepost op: 1-03-2008, 12:04:15 »
Inderdaad, kinderen van 10 zijn misschien net iets te jong. Misschien snappen ze het concept niet helemaal.

Volledig mee eens. Vooral het Molletje zou het wel eens lastig kunnen krijgen. Ik betwijfel of iemand op zo'n jonge leeftijd de psychologische en emotionele druk van het molschap aan kan. Het spel zal vast geen drie weken geduurd hebben, denk ik. Is daar enige informatie over?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #49 Gepost op: 1-03-2008, 12:06:01 »
een week stond ergens in dit topic.
en nog steeds snap ik niet waarom ze een spel voor volwassenen door kinderen laten spelen.  :-\\ maar we zullen het wel zien.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #50 Gepost op: 1-03-2008, 19:11:27 »
Volledig mee eens. Vooral het Molletje zou het wel eens lastig kunnen krijgen. Ik betwijfel of iemand op zo'n jonge leeftijd de psychologische en emotionele druk van het molschap aan kan. Het spel zal vast geen drie weken geduurd hebben, denk ik. Is daar enige informatie over?

Ik dacht dat het een week duurde.
2024: wie is de Mol?

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #51 Gepost op: 2-03-2008, 02:57:01 »
een week stond ergens in dit topic.
en nog steeds snap ik niet waarom ze een spel voor volwassenen door kinderen laten spelen.  :-\\ maar we zullen het wel zien.
men dacht dat lingo voor kinderen ook te moeilijk zou zijn... deden de kinderen het beter  :D ;D

Maar 10 jaar is wel jong. Misschien dat er per opdracht een nieuwe mol is?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #52 Gepost op: 2-03-2008, 10:14:06 »
Misschien dat er per opdracht een nieuwe mol is?

 :o Dan wordt het wel heel erg verwarrend. haha zie het al voor me :"Ik ben de mol!" "NIETUS!" "WELLUS!"  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-03-2008, 10:31:11 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #53 Gepost op: 2-03-2008, 18:39:10 »
Maar 10 jaar is wel jong. Misschien dat er per opdracht een nieuwe mol is?

Dit zou me sterk lijken ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #54 Gepost op: 3-03-2008, 21:59:05 »
Grrrr... ben ik net 14 geworden  ::schaam::

ik vind 10 t/m 13 eigenlijk een beetje jong... doe dan 12 t/m 15 ofzo, dan heb je tenminste de spanning wel iets meer én kan ik ook mee doen  ::hypocriet::

whaha... ik ook... dus ik stem voor  ;D... zullen we anders naar de avro toegaan... zo van:
uhh avro, de leeftijd voor WIDM met kinderen ligt wel heel laag, zullen we hem wat omhoog doen ::) ::hypocriet::... om daarna meteen de deur uit getrapt te worden... :(
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #55 Gepost op: 3-03-2008, 22:54:13 »
hmm, ja, kinderen zijn natuurlijk nog helemaal niet gepokt en gemazeld door het volwassen leven, want dan leer je pas liegen en bedriegen, haha

alhoewel,vroeger had ik iemand in de klas die zo slecht was in gym, dat ze qua (actieve)spelletjes makkelijk een mol had kunnen zijn...

Offline Botje

  • Forumlid
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #56 Gepost op: 4-03-2008, 00:14:47 »
Vergis je niet in wat kinderen kunnen hoor! Zelfs als ze tien zijn, wat misschien jong lijkt, maar ga eens kijken wat kinderen van tien jaar tegenwoordig allemaal doen in hun vrije tijd. Die draaien hun hand er niet voor om bij WIDM, misschien doen ze het zelfs wel beter...

(inderdaad was Kid Nation erg de moeite waard, ben al aan het wachten op seizoen 2)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #57 Gepost op: 4-03-2008, 01:11:16 »
Ik zie het verder ook niet echt zitten dit. Wat Wie is de Mol mede zo interessant maakt is de samenwerking tussen 10 verschillende persoonlijkheden.
Een mens ontwikkelt zijn persoonlijkheid pas in de pubertijd. Kinderen zijn in feite (en ja, dit is allemaal heel erg kort door de bocht, dat weet ik ook wel) allemaal nogal oppervlakkig. Dat zou het programma dus ook een stuk saaier kunnen maken. Bovendien denk ik niet dat een kind 'op zo'n jonge leeftijd de psychologische en emotionele druk van het molschap aan kan.' dank je wel voor deze geweldige zin, Cosmic Fool!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #58 Gepost op: 4-03-2008, 09:11:48 »
Ik denk niet dat dat zo'n probleem is. Als die kleine mol maar goed geinstrueerd wordt, zal hij zijn werk wel doen. Misschien kunnen kinderen dat nog wel beter en subtieler doen dan volwassenen.
En bij kinderen kunnen ze heus ook wel verschillende persoonlijkheden vinden; ook voor je puberteit heb je al wel een persoonlijkheid.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "Wie is de Mol? voor kinderen" (in 2008 op tv)
« Reactie #59 Gepost op: 4-03-2008, 10:43:57 »
Bovendien denk ik niet dat een kind 'op zo'n jonge leeftijd de psychologische en emotionele druk van het molschap aan kan.' dank je wel voor deze geweldige zin, Cosmic Fool!

Bedankt voor het compliment! ;)