Auteur Topic: Beau is niet de Mol  (gelezen 8856 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Beau is niet de Mol
« Gepost op: 14-05-2008, 12:13:45 »

Beau Brouwer woont in Amsterdam, samen met zijn zusje en vader en moeder. Hij is daar ook geboren op 9 juni 1995. Beau houdt van wiskunde en gym, maar niet van taal en spelling. Beau zou in zijn ultieme droom graag een potje voetballen met Johan Cruijff en hem dan een panna geven. Gelukkig beleeft hij ook veel plezier aan voetballen met zijn vrienden. Verder houdt Beau van tennis en spelletjes spelen op de computer. Hij heeft twee huisdieren: een kat en een parkiet.

« Laatst bewerkt op: 1-06-2008, 16:05:34 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #1 Gepost op: 14-05-2008, 19:44:41 »
He, als dat (niet) word weggehaald klopt deze titel precies!
Beau is de Mol!  8)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #2 Gepost op: 15-05-2008, 17:33:50 »
deze is leuk!

maar uh, waarom wordt er keihard muziek gedraaid als hij aan het praten is? zegt 'ie iets interessants?  ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #3 Gepost op: 15-05-2008, 17:43:00 »
maar uh, waarom wordt er keihard muziek gedraaid als hij aan het praten is? zegt 'ie iets interessants?  ::vergroot

Ja, merkwaardig is dat. Hij praat over voetballen op het pleintje en dan volgt een heel stuk dat niet te verstaan is.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #4 Gepost op: 16-05-2008, 08:34:14 »
Ja, dat had ik ook, beetje raar.
Zegt hij daar misschien  ::vergroot:: : Ik ben de Mol?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #5 Gepost op: 17-05-2008, 18:44:44 »
Mooi gedaan hoor, Beau! Zomaar de jongens even de sloot inrijden  ::rofl::
Bevestigt maar weer eens dat jij de Mol bent!  :D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #6 Gepost op: 17-05-2008, 18:46:53 »
Dat was inderdaad wel verdacht, maar ook erg grappig.  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #7 Gepost op: 17-05-2008, 19:00:06 »
Mooi gedaan hoor, Beau! Zomaar de jongens even de sloot inrijden  ::rofl::
Bevestigt maar weer eens dat jij de Mol bent!  :D

Dagboek van de Mol:

Citaat
'Mijn werk is begonnen en ik vind het best goed gaan. Het is toch wel speciaal om de mol te zijn. De eerste opdracht viel meteen al in het water (..)

Dit kan iedereen geschreven hebben doelend op Beau die het water in fietst, maar het is natuurlijk extra leuk als hij het zelf schreef. ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #8 Gepost op: 17-05-2008, 19:03:14 »
Het zou wel een prachtige mollenstreek zijn, maar ook een hele opzichtige.
En volgens mij was hij één van de drie personen waarop Joost stemde, dus dat zou tegen hem spreken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #9 Gepost op: 17-05-2008, 19:04:34 »
Tja, daar heb je wel een punt.
Toch blijft hij mijn Mol!  ::vergroot::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #10 Gepost op: 17-05-2008, 19:13:55 »
Nee, deze kunnen we wegstrepen als mol, hij is wel grappig..
🜃

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #11 Gepost op: 17-05-2008, 19:35:47 »
Dat ie de sloot in fietste was wel erg grappig  ::rofl:: Maar volgens mij haalde hij bij opdracht 2 best veel geld binnen, dus ik denk voorlopig niet dat hij de mol is.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #12 Gepost op: 17-05-2008, 20:59:45 »
Volgens mij is het wel een lief jongetje. Dat in de sloot fietsen vond ik erg grappig, maar ik weet niet of het een mollenstreek was. Je zag bijvoorbeeld de meisjes op het begin ook helemaal van de weg afrijden (het gras in), dus misschien was het fietsen gewoon moeilijk.

Zijn haar is hetzelfde als ik had toen 8)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #13 Gepost op: 18-05-2008, 15:02:02 »
Ik moest zo lachen toen die gasten drijfnat uit die sloot kwamen ::rofl:: en dat mobieltje ook verzopen. Joost, heel droog: "Oh, ik kan ook neit meer bellen"
The sun came up and reality set in.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #14 Gepost op: 18-05-2008, 17:26:46 »
Hoe verdacht het er in de eerste instantie ook uitziet, ik denk dat dit een solo actie was van Beau om de verdenking op zich te laden. In werkelijkheid denk ik dat de mol dit niet zou doen.
1. Het maakte niet uit hoe laat ze er zouden zijn. (Het maakt de mol niet uit of er een vrijstelling is) Vertragen heeft dus absoluut geen zin.
2. Als mol zijnde kan je beter de telefoon hebben en de vraag fout beantwoorden, in plaats van het risico lopen dat de andere groep de vraag goed beantwoord. Met fiets en al de plomp inrijden en zo je apparatuur mollen (letterlijk) betekent dus dat je als mol ineens de regie uit handen zo geven. Geen goed idee.

Ofwel: Niet echt een geslaagde molactie, vind ik.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #15 Gepost op: 19-05-2008, 22:07:05 »
Die "fiets 'em erin" actie was erg leuk  ;D Maar ik denk niet dat dat een mollenstreek is. Zoals MGM ook denkt, meer om de verdenking op zich te krijgen zodat hij meer kans krijgt om als winnaar uit de bus te komen. Ik hou hem voorlopig aan als winnaar en als leuke kandidaat. Verder komt ie ook over als een pienter type.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #16 Gepost op: 19-05-2008, 22:13:03 »
Bij het volwassen wie is de mol zou geen enkele mol ookmaar denken om het water in te fietsen. Ik weet niet of het niveau van de mol voor de kids omlaag is geschroeft (ik kan me voorstellen dat de kind-mol wel wat instructies van een volwassenen heeft gekregen om on opvallend te mollen).

Ik hoop dat de kind-mol niet zo opzichtig te werk dient te gaan. Een echte mol is sneaky zoals Dennis dat was in Mexico. Vooralsnog verdenk ik Beau dan ook nog niet.

Hoe dan ook, ik heb me wel rot gelachen toen ze allemaal het water in doken.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #17 Gepost op: 21-05-2008, 22:46:56 »
praktisch gezien zou het geen slimme zet zijn om zo de plomp in te rijden.
de instructies voor de mol zullen - denk ik - nog veel duidelijker zijn dan bij de echte serie.

oftewel zullen veel (alle?) mol acties aangestuurd worden door de regie en die laten de mol toch niet zoiets gevaarlijks doen lijkt me.
joost? die op de kop in het water kukelt kan ook minder goed aflopen dan nu het geval was  :-X
en de apparatuur ook nog eens nat.

nee, ik zie er geen mol actie in... maar grappig was het inderdaad wel  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #18 Gepost op: 22-05-2008, 10:15:43 »
oftewel zullen veel (alle?) mol acties aangestuurd worden door de regie en die laten de mol toch niet zoiets gevaarlijks doen lijkt me.

Ik weet niet of alle molacties door de regie aangestuurd worden, maar omdat deze actie inderdaad vrij gevaarlijk was, zie ik er ook geen molactie in. (Het had ook weinig invloed op de pot. Het enige dat je zou kunnen zeggen is dat de jongens nu minder tijd hadden om de radio-uitzending op te sporen en aan de quiz mee te spelen, waarmee geld verdiend kon worden.) Kan Beau natuurlijk nog steeds de Mol zijn en per ongeluk de sloot zijn ingereden. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Beau is (niet) de Mol
« Reactie #19 Gepost op: 31-05-2008, 19:26:07 »
jammer  beau! je was een leuke kandidaat.  :)

en je hebt een mooie bos met krullen  ;)