Auteur Topic: Jelani is niet de Mol  (gelezen 11204 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Jelani is niet de Mol
« Gepost op: 14-05-2008, 12:21:15 »

Jelani Fernandes is geboren op 2 december 1993. Hij woont in Rotterdam en heeft een jonger broertje. Hij zit vaak achter de computer, maar speelt ook graag een potje voetbal. Hij houdt verder van dansen en zwemmen. Het liefst luistert hij naar HipHop, R&B, Gospel of Reggae muziek. Jelani heeft een opmerkelijke verzameling. Hij verzamelt namelijk vechtstokken! Zijn favoriete vakken op school zijn gym, wiskunde en Engels. Frans en biologie zou hij liever overslaan. Jelani heeft een hond, een Jack Russel, als huisdier.

« Laatst bewerkt op: 15-06-2008, 14:49:28 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #1 Gepost op: 17-05-2008, 19:22:21 »
Ja deze gaat winnen..
🜃

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #2 Gepost op: 18-05-2008, 17:43:10 »
Vond het erg verdacht dat hij lukraak aan de knop van het peilingsapparaat zat te draaien. Leek wel of hij niet eens luisterde of de Blauwe Keet langskwam.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #3 Gepost op: 22-05-2008, 10:08:16 »
Wat wel een beetje tegen hem als Mol spreekt, is dat hij zich opvallend gedraagt als er over de Mol gesproken wordt. Lachen / stil worden. (Dit wordt tijdens het maken van de test gezegd.) Een goede Mol maakt zich in dat soort situaties niet verdacht.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #4 Gepost op: 26-05-2008, 14:50:37 »
Hij zat bij opdracht 1 in aflevering 2 wel in een ideale postitie als Mol! Als hij de Mol is zou hij alle foto's al weten en ze zo dus expres fout kunnen beantwoorden. Ik ga hem wat meer in de gaten houden.  ::vergroot::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #5 Gepost op: 26-05-2008, 20:01:16 »
Ik heb Jelani vanochtend gezien op de fiets! In Rotterdam, omstreekst kwart voor 1 's middags, reed hij over de stoep, bijna tegen mij aan ::jaja::

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #6 Gepost op: 26-05-2008, 20:04:51 »
Jelani haalt te veel geld op. Hij staat nu op #1 van de lijst met meest verdieners. Jelani is niet de mol.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #7 Gepost op: 26-05-2008, 21:27:17 »
Ik heb Jelani vanochtend gezien op de fiets! In Rotterdam, omstreekst kwart voor 1 's middags, reed hij over de stoep, bijna tegen mij aan ::jaja::

wat leuk, dat alles nu het in nederland is ineens zo dichtbij komt.  :D
heb je nog wat tegen 'm gezegd?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #8 Gepost op: 26-05-2008, 21:36:44 »
wat leuk, dat alles nu het in nederland is ineens zo dichtbij komt.  :D
heb je nog wat tegen 'm gezegd?

"kijk uit!" misschien? ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #9 Gepost op: 26-05-2008, 21:42:32 »
wat leuk, dat alles nu het in nederland is ineens zo dichtbij komt.  :D
heb je nog wat tegen 'm gezegd?

Nee, hij reedt zo snel voorbij en ik moest eerst nog even nadenken waar ik dat gezicht ook alweer van kende.

"kijk uit!" misschien? ;)

Nou, fietsers over de stoep zijn we in Rotterdam wel gewend, dus dat roep ik al niet meer ;)

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #10 Gepost op: 26-05-2008, 21:49:40 »
En ik denk dat Jelani op een fiets tegen komer veiliger is dan Beau op een fiets tegen komen. Voor je het weet moet je gaan zwemmen :D

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #11 Gepost op: 28-05-2008, 19:17:00 »
En ik denk dat Jelani op een fiets tegen komer veiliger is dan Beau op een fiets tegen komen. Voor je het weet moet je gaan zwemmen :D
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Wil je ff stoppen? Ik spoot bijna a beker thee op mijn toetsenbord van het lachen.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #12 Gepost op: 28-05-2008, 20:33:39 »
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Wil je ff stoppen? Ik spoot bijna a beker thee op mijn toetsenbord van het lachen.

Je lijkt op Beau. Bij jou houden we het blijkbaar ook al niet droog :D

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #13 Gepost op: 31-05-2008, 16:46:12 »
PM me maar zodat je geld voor een nieuw toetsenbord kan overmaken. Die laatste opmerking was zo onverwacht dat ik dit keer dus wel degelijk thee over mijn toetsenbord heb gesproeid.  ::ohno::  ::pinokkio::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #14 Gepost op: 8-06-2008, 09:24:12 »
Waarom is hij het eigenlijk niet? De regie brengt steeds heel slim zijn 'shining moment' in beeld bij de mueseumroof maar dat was met die bewaker nogal een suffe opdracht die haast niet mis kon gaan. Kijk je bijv. naar de stadsrace; Jelani rijdt het eerste, telt 3. Dit is fout, het waren er 2. De opdracht kan nu al niet meer slagen dus is als enige mollig bezig. Amin valt af want geeft ook een fout antwoord, was al niet meer nodig en maakt zich zo onnodig verdacht, net als Naomi. Lara doet dan wel mollig door het allemaal zelf goed te doen maar mag je afstrepen omdat Iris op haar zat.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #15 Gepost op: 8-06-2008, 09:48:37 »
Waarom is hij het eigenlijk niet?

Goede vraag. Het pakken van het lepeltje wat je al noemt? Daartegenover staan toch wel een hoop mogelijke molacties. De duidelijkste in aflevering 4: het noemen van een PSP, slaapzak en Ipod. Maar ook: alleen 'kleren' goed raden (terwijl hij 'kleding' zegt), samen met Joost de quizvraag fout beantwoorden, en zijn fout in de kartopdracht die je al noemt. En heeft hij in de molen wel alles goed doorgegeven?

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #16 Gepost op: 8-06-2008, 10:50:30 »
Aflevering 1: Jelani haalt geld binnen met het torenspel
Aflevering 2: Jelani haalt geld binnen met het fotospel
Aflevering 3: Jelani pakt de lepel

Als je bij houdt wie het meeste geld in de pot brengt dan staat Jelani op de absolute eerste plaats. Daarom denk ik dat hij de mol niet kan zijn.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #17 Gepost op: 8-06-2008, 11:15:33 »
Aflevering 2: Jelani haalt geld binnen met het fotospel

Klopt. Maar hij laat ook 400 vierduiten liggen. Waarvan 'verblind' natuurlijk heel erg moeilijk was. Maar 'honger' had ie nog wel kunnen raden.

Ik heb Jelani eigenlijk nooit verdacht gevonden. Maar toch.. ik heb er vaker naast gezeten. ;)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #18 Gepost op: 8-06-2008, 13:14:57 »
voor mij is Jelani de Mol.
Omdat Iris altijd heel sneaky overal tussen door sneakte, zagen we hem niet veel fouts doen.
Zijn opmerkelijskte Molactie voor mij is toch die dure dingen opnoemen in de bus.
En als ze een iPod vinden, dan lijkt hij niet eens zo blij te zijn.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Jelani is (niet) de Mol
« Reactie #19 Gepost op: 8-06-2008, 13:35:24 »
Hij pakt wel geld in het torenspel - en veel ook. Ook het lepeltje had hij makelijk kunnen laten verknallen. En bij de opdracht met de legervoertuigen komt hij op een erg ongelukkige plek terecht als mol. Hij blijft ook, ondanks de dure dingen, lang in het ik ga op vakantie spel. Daarmee laat hij het spel langer duren en geeft hij anderen de kans om goedkope dingen te noemen.