Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 13654 keer)

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 25-05-2008, 00:37:38 »
verdacht dat er 2 keer kleren in zaten, was naomi stiekem al gebrieft? :)

Erger nog.

Ze kiezen het woord kleren, ze rennen er vandoor, langs de foto's. Naomi roept dan iets van "maar daar hangen al kleren". Vervolgens doet ze niet de moeite om dit aan Sioux te herhalen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 25-05-2008, 10:33:57 »
Aantal kijkers: 99.000

Veel te weinig voor zo'n mooi programma. Het zou eigenlijk iets later moeten worden uitgezonden, na het Jeugdjournaal bijvoorbeeld, om 19:00 uur.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 25-05-2008, 10:49:13 »
Het tijdstip is een beetje ongelukkig. Ik hoop dat de avro dit beseft en volgend jaar gewoon weer een wie is de mol junior maakt. Het is gewoon een zeer leuke serie tussen de echte de mollen in.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 25-05-2008, 10:49:44 »
Helemaal mee eens!
Vooral om dat ik mezelf dan ook ga opgeven!  :D

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 25-05-2008, 17:21:27 »
Wie heeft er verstand van GPS coördinaten? Opvallend is namelijk dat er verschillende coördinaten weergegeven worden.
Beginnend met 006 >>>> 006.01.788  006.01.797   006.01740 (006 kan voor Zwolle staan maar dat weet ik niet)
Afwijkende coördinaten >>> 52.31.110 en 982

Betekenen deze laatste coördinaten misschien iets? Een verwijzing ergens naar of zo?


Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 25-05-2008, 17:32:27 »
Coördinaten zijn waardes voor Noorderbreedte, Zuiderbreedte, Westerlengte en Oosterlengte. Omdat die over heel de wereld gaan, en de schatten zo dicht bij elkaar lagen, lijken de coördinaten zo op elkaar.

Edit: En die 982 is geen coördinaat, gewoon een bord dat daar al stond ^^, .

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 25-05-2008, 17:33:35 »
O, weet ik dat ook weer.  :D

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 25-05-2008, 17:50:31 »
Ik heb een site gevonden waar de plaatsnaam ingetypt kan worden en Zwolle begint met 52 31 (was een geel bord)
Waarschijnlijk de coördinaat die Lara vond.

Dus die 006 coördinaten moeten dan iets anders voorstellen? (was een blauw bord)
« Laatst bewerkt op: 25-05-2008, 17:56:35 door yessie »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 25-05-2008, 18:03:59 »
misschien hadden ze dat gewoon ingesteld op de gps?

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 25-05-2008, 18:05:24 »
Je kan de coördinaten intikken op http://boulter.com/gps/

Ze moeten er als volgt uitzien: 52 31.110 spatie 006 01.797. Dus eerst die van 52 en dan eentje van 006. Beide moeten een punt hebben tussen het tweede en derde getal.

Dan krijg je een kaartje met de plek van het veld, ten zuidwesten van Zwolle bij de Zalkerveerweg en de Vreugderijkerweg.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 25-05-2008, 19:41:11 »
Aantal kijkers: 99.000

Veel te weinig voor zo'n mooi programma. Het zou eigenlijk iets later moeten worden uitgezonden, na het Jeugdjournaal bijvoorbeeld, om 19:00 uur.

Dat zou idd meer kijkers opleveren lijkt me. Merk het bij mezelf ook. Ik kijk het zes uur journaal, dat pas om 18.20 uur afgelopen is. En om 18.15 uur begint WIDM junior. Bovendien lijkt mij het begin rondom een heel uur of half uur ook handiger. Zie je ook met WIDM, half 9. Of met andere series, dus als ze dan of 18.00 of 18.30 uur doen. Want als ze de kijkcijfers van WIDM met ON'ers al te weinig vinden om daar nog ooit weer mee te beginnen, wat te denken van dit aantal?  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 25-05-2008, 21:38:22 »
ik ben een echte zwollenaar maar heb nog niet eens gekeken . druk druk druk enzo
dennis for mole !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 25-05-2008, 21:40:59 »
ik ben een echte zwollenaar

O, weet jij dan misschien of er tegenover de verhalenboot een V&D is of een andere winkel waar je kleren kunt kopen? :P

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 25-05-2008, 21:55:29 »
O, weet jij dan misschien of er tegenover de verhalenboot een V&D is of een andere winkel waar je kleren kunt kopen? :P
Ik ben ook een zwollenaar en die verhalenboot ligt in de gracht bij de stadsmuur.
Het stadscentrum is erg dichtbij en daar is ook een V&D. Dichterbij de verhalenboot ligt C&A.
Er waren op verschillende plekken in het stadscentrum beelden te zien. Het verst gelegen was denk ik waar Beau en Lara liepen, dat was namelijk bij het stadhuis en het grote kerkplein.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 25-05-2008, 21:59:52 »
Concrete vraag dan voor de Zwollenaren. Kijken Naomi en Sioux hier tegen de etalage van een kleding zaak aan, of tegen de foto's van de vorige teams :D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 25-05-2008, 22:34:29 »
Concrete vraag dan voor de Zwollenaren. Kijken Naomi en Sioux hier tegen de etalage van een kleding zaak aan, of tegen de foto's van de vorige teams :D

Een kledingzaak die daar in de buurt ligt is de Vögele. Maar waar zij tegen aankijken is de ITS. Die ligt daar immers op de hoek. Ik ga morgen wel naar de plek op het screenshot van je en neem van elke hoek een foto, zo goed?  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 25-05-2008, 22:43:12 »
Een kledingzaak die daar in de buurt ligt is de Vögele. Maar waar zij tegen aankijken is de ITS. Die ligt daar immers op de hoek. Ik ga morgen wel naar de plek op het screenshot van je en neem van elke hoek een foto, zo goed?  ;D
Waarom zoveel moeite doen? Voegt het iets toe aan de vraag wie de mol kan zijn?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 25-05-2008, 23:24:48 »
Hartstikke leuke aflevering! ::ok::

Ik heb Naomi en Beau op m'n verdachtenlijstje, maar het is nog steeds moeilijk. Een goede Mol in ieder geval! ::jaja::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #38 Gepost op: 26-05-2008, 01:05:39 »
Concrete vraag dan voor de Zwollenaren. Kijken Naomi en Sioux hier tegen de etalage van een kleding zaak aan, of tegen de foto's van de vorige teams

Dat laatste kan sowieso niet want alle kinderen (behalve het zoekteam) zitten op de verhalenboot. De kinderen die nog moeten zoeken zitten bij Jelani in de verhalenkamer, na de witte loopbrug naar rechts. De kinderen die al gaan zoeken zitten buiten op de boot, na de witte loopbrug naar links. Daar op de boot hangen de foto's dus Sioux en Naomi kunnen die niet gezien hebben.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 2
« Reactie #39 Gepost op: 26-05-2008, 19:56:52 »
Ok. De reden waarom ik dit vraag is vanwege Naomi's opmerking die ze hier plaatst. "Daar hangen al kleren" zegt ze. Wijst ze hier naar een van de foto's die de vorige teams heeft gemaakt en weet ze dus dat ze een dubbele foto gaan maken terwijl ze dit vervolgens niet tegen Sioux zegt???