Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 10832 keer)

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 9-06-2008, 18:59:04 »
Dikgedrukte letters? Heb ik iets gemist?  ::tandpastasmiley::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 9-06-2008, 19:18:57 »
Tsj, zien jullie de hint niet? :P Als je de dikgedrukte letters achter elkaar zet: staat er Jelani  ::dom::
Enneh, de mol is voor mij natuurlijk heel anders :P

ik zag het wel, maar heb er geen aandacht aan besteed.  :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 10-06-2008, 06:30:57 »
Wat ik raar vond was dat het verder niet uitmaakte wie het ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee spelletje won. Die persoon had van mij wel een aparte opdracht mogen krijgen ofzo

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 10-06-2008, 18:58:20 »
Zou er een tijdslimiet geweest zijn in de opdracht met de molen? Ik denk dat de makers wilden dat de opdracht sowieso zou slagen, zodat de burgemeester de vierduiten zou kunnen geven.

De Mol moest de opdracht dus niet laten mislukken, maar misschien zelfs wel doen lukken? Naomi die bij afvaller Iris achter de computer zat? Of kregen ze hulp van de makers wanneer ze de oplossing niet konden vinden en bestond het werk van de Mol er uit om te vertragen?

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 10-06-2008, 21:03:09 »
Het telefoonboek is de basis van de oplossing en Iris komt met dit heldere idee, Naomi kan niets anders doen dan  meegaan. Naomi gaat dan een houding van "leider" aannemen. Is ze door gedrag wel of niet de mol.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 10-06-2008, 21:35:15 »
Wat ik raar vond was dat het verder niet uitmaakte wie het ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee spelletje won. Die persoon had van mij wel een aparte opdracht mogen krijgen ofzo

Of een andere beloning. Een joker of zo - maar die zitten helaas niet in deze serie.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 10-06-2008, 21:45:55 »
De mol had dit spelletje dus ook kunnen winnen, val je niet op.
Het gaat uiteindelijk om de pot, niet om het winnen van dit spelletje.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 10-06-2008, 22:44:07 »
De mol wil dit spelletje niet winnen. Hoe langer je mee speelt = hoe mee voorwerpen je noemt = hoe meer voorwerpen kunnen worden gekocht = hoe meer geld in de pot.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 10-06-2008, 22:51:05 »
De mol wil dit spelletje niet winnen. Hoe langer je mee speelt = hoe mee voorwerpen je noemt = hoe meer voorwerpen kunnen worden gekocht = hoe meer geld in de pot.

Aan de andere kant; door er snel uit te liggen laat je het aan de anderen over wat er genoemd wordt. En de kans dat de ketting zo kleiner wordt lijkt me niet groot: de ketting zal sowieso van een redelijke lengte worden, (de ketting gaat namelijk door totdat de voorlaatste kandidaat een schakel in de ketting vergeet) ookal zijn er nog maar 2 spelers over.