Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 11274 keer)

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Aflevering 4
« Gepost op: 3-06-2008, 14:07:27 »
Hier de promo voor aflevering 4


Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo


Ik ga op vakantie en neem mee? En daarna zie je de kandidaten op de markt om dingen te kopen? Lijkt wel erg veel op serie 4 met Elise als mol, die toen bewust allemaal rare woorden op ging noemen  ::tandpastasmiley:: Ik herinner me nog lepelaar, tovenaar, yogamatje haha mooie opdracht was dat. Zou dit net zoiets zijn?  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 3-06-2008, 14:10:33 door parkeerparkiet »
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 3-06-2008, 14:10:55 »
Beetje vroeg topic, vind je niet?  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 3-06-2008, 14:56:26 »

Ik ga op vakantie en neem mee? En daarna zie je de kandidaten op de markt om dingen te kopen? Lijkt wel erg veel op serie 4 met Elise als mol, die toen bewust allemaal rare woorden op ging noemen  ::tandpastasmiley:: Ik herinner me nog lepelaar, tovenaar, yogamatje haha mooie opdracht was dat. Zou dit net zoiets zijn?

Ik denk het wel. Het was trouwens ook een opdracht in de 2e Vlaamse Mol.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 7-06-2008, 18:41:26 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 7-06-2008, 18:43:51 »
Daar gaat onze Mol he Lautjuh.. Ik begon al weer behoorlijk te twijfelen vooral toen Iris met de oplossing kwam in de 2e opdracht.

Had ik toch maar beter mijn gevoel kunnen volgen; dat zei dat het niet Iris maar Amin was. Hij is nu dus mijn 1e keus.

Wie dacht dat WIDM jr voor ons een makkie zou zijn heeft zich mooi vergist! ::rofl::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 7-06-2008, 18:45:54 »
 ::oink::

Iris eruit..
Maar in elk geval 1 ding; nu weet ik zeker wie de mol is!  ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 7-06-2008, 18:46:51 »
Iris for mole, helaas dus niet  :-\\ ::niet-ok:: ::ohno::

Wie had Iris als afvaller in de pool? Ben benieuwd hoeveel mensen de afvaller nu goed hebben :P Verder was die opdracht in de molen erg simpel doch effectief. Er kan miscommunicatie ontstaan (dat zag je namelijk tussen Iris/Naomi <> Jelani <> Lara <> Amin) met het geval: testplaatjes  ::) En Amin maakte idd niet echt nuttige foto's. Als ik Amin was had ik volledig ingezoomd op de wieken, richten op de hoogte waarop je de A4's kon zien en dan maar schieten.

Verder deed Jelani idd niet een makkelijke duit in het zakje met: "ik ga op vakantie en neem mee" Met zijn PSP en Ipod. Dat Lara dan zo creatief/slim is om aan iemand te vragen mee te komen die teenslippers èn een Ipod heeft is:  ::ok:: als sterk staaltje kandidaat zijnde  :) Nog grappiger vond ik dat de uitkomst naar de kamer van de Burgemeester leidde  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 7-06-2008, 18:47:02 »
Maar in elk geval 1 ding; nu weet ik zeker wie de mol is!  ;D

Vertel! :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 7-06-2008, 18:50:21 »
Daar gaat onze Mol he Lautjuh.. Ik begon al weer behoorlijk te twijfelen vooral toen Iris met de oplossing kwam in de 2e opdracht.



vroeger, heel vroeger, hebben wij samen eens een complot gesmeed.
het 'iris is de mol complot'.

helaas zijn die tijden vergaan...
 :\'(

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 7-06-2008, 18:58:54 »
Vertel! :)
:o
Een van de grootste molkenners hier,
en dan weet je niet wie de Mol is  ::ohno::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 7-06-2008, 19:11:47 »
:o
Een van de grootste molkenners hier,
en dan weet je niet wie de Mol is  ::ohno::

nou wees maar blij, want als je de mol steeds goed hebt is er voor 'de grootste molkenners' weinig meer aan WIDM :P
(verzacht dat de pijn een beetj eheinz?)
« Laatst bewerkt op: 7-06-2008, 19:14:48 door Lautjuh »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 7-06-2008, 19:16:04 »
nou wees maar blij, want als je de mol steeds goed hebt is er voor 'de grootste molkenners' weinig meer aan WIDM :P

Idd, WIDM blijft juist zo leuk doordat niets is wat het lijkt en je xx weken puur op basis van speculatie denkt te weten wie de mol is. En dat het werkt blijkt ook maar weer eens, want van de 8 volwassen NL WIDM series had ik slechts bij 2 de mol goed. Maar dat maakt het niet minder leuk om te blijven kijken. 't Blijft leuk om te blijven speuren en d.m.v. speculatie/aanwijzingen richting de juiste mol te komen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 7-06-2008, 19:19:45 »
nou wees maar blij, want als je de mol steeds goed hebt is er voor 'de grootste molkenners' weinig meer aan WIDM :P
(verzacht dat de pijn een beetj eheinz?)

Geen pijn hoor. Ik ben het wel gewend er naast te zitten. Van alle series die ik gezien heb, had ik alleen Milouska en Dennis goed. En zoals YIDM al zegt, het maakt WIDM juist zo'n geweldig spel. ;D

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 8-06-2008, 00:39:36 »
Iris er uit...

Ik had haar niet echt op mijn lijstje staan maar vanwege een duidelijk groep op dit forum die Iris voor mol riep twijfelde ik toch. Daar is nu duidelijkheid over, exit Iris. Mijn twijfels tussen Naomi en Amin blijven helaas wel bestaan. Vanwege het foto gebeuren neig ik nu wel wat meer naar Amin. Maar ik heb eigenlijk geen echt grote mol acties vandaag gezien. Alleen Jelani die veel te duren dingen op noemt in ik ga op reis. Maar Jelani heeft al zo veel geld in de pot gestopt dat hij de mol niet kan zijn.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 8-06-2008, 13:29:17 »
Oh ja? Ik dacht dat dat wel meeviel.

Ik verdenk iedereen, alleen Lara wat minder...  ::ohno::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 8-06-2008, 14:09:42 »
Erg leuke aflevering! ::ok:: Nu Iris eruit is, gaan m'n verdenkingen meer en meer richting Lara.

Heeft iemand de aflevering trouwens opgenomen? Lutek is het vergeten en volgens mij komt er geen herhaling.. ???  Graag even een PM'tje sturen als je een goede opname hebt, thanks namens Lutek en mij. :)
« Laatst bewerkt op: 8-06-2008, 15:38:50 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 8-06-2008, 16:06:19 »
Zie PM

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 9-06-2008, 09:08:21 »
De keten van het eerste spel is volgens mij zo gegaan: PSP (Jelani) - tandenborstel (Amin) - laarzen (Lara) - geld (Naomi) - mp3-speler (Iris) - slaapzak (Jelani) - Amin valt af - oorbellen (Lara) - Naomi valt af - broek (Iris) - teenslippers (Jelani) - zonnebril (Lara) - Iris valt af - Ipod (Jelani) - ? (Lara) - Jelani valt af, Lara wint.

Dit is niet zeker, maar de montage suggereert deze volgorde. Oorbellen van Lara moet er tussenzitten omdat het anders niet uitkomt met de afvallers (ook de volgorde die de montage suggereert).

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 9-06-2008, 17:05:44 »
:o
Een van de grootste molkenners hier,
en dan weet je niet wie de Mol is  ::ohno::

Tsj, zien jullie de hint niet? :P Als je de dikgedrukte letters achter elkaar zet: staat er Jelani  ::dom::
Enneh, de mol is voor mij natuurlijk heel anders :P
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 9-06-2008, 18:02:43 »
Hehe, de eerste die 't opmerkt  :D