Auteur Topic: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)  (gelezen 21384 keer)

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #40 Gepost op: 15-06-2008, 20:08:16 »
Amin en Naomi zijn bij veel opdrachten samen betrokken. Is dit hun eigen keuze of zijn ze door derden in die positie gezet.
Amin verdenkt Naomi namelijk totaal niet en eerder Lara. Waarom gaat Amin dan niet met Lara in een team zitten?


Geen idee of ze zelf de groepjes mochten samenstellen. Da's wel jammer dat je dat soort dingen nu niet te zien krijgt.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #41 Gepost op: 15-06-2008, 20:09:10 »
Mol Amin werkt graag met Naomi samen. ;)

En dat terwijl ze helemaal niet samen kunnen werken lijkt het wel. Maar ja, Mol Naomi doet er goed aan om met Amin in ene groepje te gaan zitten - dan vallen haar acties minder op.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #42 Gepost op: 15-06-2008, 21:38:24 »
Nog even iets. Dit staat voor de kandidaten op de site van de AVRO. Van wie zou het briefje in de hotelkamer kunnen zijn? Jelani heeft het wel juist dat het van een meisje is. Met de jongens kon ik geen enkele match vinden.


Sioux van Stigt Thans woont met haar twee zusjes en vader en moeder in Schiedam. Daar is ze ook geboren op 20 december 1995. Gym en Engels vindt ze leuke vakken. Sioux is nergens bang voor, maar komt toch liever geen vogelspin tegen. En muggen mogen haar eigenlijk ook wel gestolen worden. Sioux houdt van voetbal, streetdance en lol maken met haar vriendinnen. Ze kijkt graag naar Wie is de mol? en Het huis Anubis. Sioux verzamelt edelstenen en ze heeft een hond, Farao.

Iris is geboren op 22 januari 1996 in Dordrecht, maar nu woont ze in Papendrecht. Ze zit in groep 8 van basisschool De Knotwilg. Rekenen en biologie vindt Iris leuke vakken, maar van geschiedenis moet ze niet zo veel hebben. Iris is nergens bang voor, maar houdt niet van ruzies. Buiten schooltijd doet Iris aan korfbal en danst ze graag. Ze is ook vaak te vinden op MSN. Het liefst luistert ze naar hiphop- en popmuziek en haar favoriete televisieprogramma is Hollands Next Top Model.

Lara Janssen woont in Amsterdam, waar ze ook is geboren op 9 juni 1994. Ze heeft twee broertjes. De leukste vakken op school vindt ze Drama, Frans en Latijn. Techniek vindt ze minder leuk. Lara heeft een piano en daarop speelt ze graag. Ze kan er zelfs bij zingen. Ze houdt ook van dansen, voetbal en judo. Haar lievelingsmuziek valt in de categorie pop/rock. Een paar van haar favorieten zijn Kelly Clarkson, Christina Aguilera, Beonce en Lucie Silvas. Lara is al een paar jaar fan Wie is de mol? maar kijkt ook graag naar Grey's Anatomy en Peking Express.

Naomi Roemi Atmopawiro is geboren op 20 januari 1996. Ze woont in Voorburg met haar ouders en zusje. Naomi is nergens bang voor, maar houdt niet van vechtende mensen en pestkoppen. Op school vindt ze rekenen en tekenen erg leuk. Aardrijkskunde en geschiedenis wil ze liever overslaan. In haar vrije tijd speelt ze muziek op haar keyboard, speelt ze buiten, kijkt ze tv of zit ze achter de computer. Het liefste eet ze Saoto Soep (Javaanse kippensoep) of Kwie Kwie kerrie met rijst. Alle gerechten met kaas vindt ze vies. Haar favoriete muziek is Avril Lavigne.

vooral de 'techniek' van lara is opvallend.
wie van jullie heeft techniek gehad op de basisschool?
moet dus bijna wel een middelbare school iemand zijn.
helaas geen tijd om uit te zoeken wie dat doet
« Laatst bewerkt op: 15-06-2008, 21:41:43 door Lautjuh »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #43 Gepost op: 15-06-2008, 21:50:49 »
vooral de 'techniek' van lara is opvallend.
wie van jullie heeft techniek gehad op de basisschool?
moet dus bijna wel een middelbare school iemand zijn.
helaas geen tijd om uit te zoeken wie dat doet
Ik had vroeger al breien op de lagere school en dat is ook een hele techniek  ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #44 Gepost op: 16-06-2008, 20:44:00 »
Sioux is nergens bang voor, maar komt toch liever geen vogelspin tegen.

da's dus duidelijk van wie dat briefje was ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #45 Gepost op: 16-06-2008, 20:45:34 »
da's dus duidelijk van wie dat briefje was ::jaja::

nou niet echt, want diegene heeft techniek als minst leuke vak, en dat zegt Lara ook van zichzelf.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #46 Gepost op: 16-06-2008, 20:45:50 »
da's dus duidelijk van wie dat briefje was ::jaja::

Lijkt mij ook.

Dat betekend dus ook, als het briefje echt van Sioux is, dat er vragen fout zijn beantwoord.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #47 Gepost op: 16-06-2008, 21:00:52 »
of het briefje is samengesteld van verschillende kandidatenprofielen! iig niet traceerbaar vanwege de foute antwoorden
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #48 Gepost op: 16-06-2008, 21:04:59 »
of het briefje is samengesteld van verschillende kandidatenprofielen! iig niet traceerbaar vanwege de foute antwoorden

daar zat ik ook aan te denken.
maar het zou niet fair zijn tegenover in dit geval jelani.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #49 Gepost op: 16-06-2008, 21:05:48 »
Lijkt mij ook.

Dat betekend dus ook, als het briefje echt van Sioux is, dat er vragen fout zijn beantwoord.

Daar kunnen wel wel van uit gaan. De Mol heeft daar wel voor gezorgd zodat de 1000 vierduiten niet in de pot gingen. Afgaande op de karaktereigenschappen en techniek als minst leuke vak, denk ik trouwens dat het Lara's info was.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5 (en voorstukje van aflevering 5)
« Reactie #50 Gepost op: 19-06-2008, 13:12:54 »
jelani: "ik denk dat het van 1 van de meisjes is, want amin is niet bang voor grote harige spinnen."

dan ben ik benieuwd hoe amin dan wél reageert als er een dikke vogelspin zijn kamer binnen komt wandelen..  ;D