Auteur Topic: Widm JUNIOR - De Selectie  (gelezen 201513 keer)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Selectie
« Reactie #60 Gepost op: 7-03-2014, 17:19:20 »
Ik ben voor Davey, als kandidaat of als Mol.  ::rofl::

Ja ik vond hem ook leuk. Hij is wel al semi "overacting" van zichzelf, dus zou een goede mol kunnen zijn.

Offline BobW

  • Forumlid
Re: De Selectie
« Reactie #61 Gepost op: 7-03-2014, 17:44:16 »
Zouden Kees en Anne-Marie trouwens echt de Mol gekozen hebben of zou toch de productie dat hebben gedaan?

Je zou namelijk kunnen kijken in welke richting ze wijzen om al wat kandidaten uit te sluiten.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Selectie
« Reactie #62 Gepost op: 7-03-2014, 17:51:00 »
En ze streepte een jongen af.. Tenminste,ze hadden het over "hij".

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Selectie
« Reactie #63 Gepost op: 7-03-2014, 17:59:56 »
Zouden Kees en Anne-Marie trouwens echt de Mol gekozen hebben of zou toch de productie dat hebben gedaan?

Je zou namelijk kunnen kijken in welke richting ze wijzen om al wat kandidaten uit te sluiten.
Het lijkt me vanzelfsprekend dat de productie de mol kiest. Hoewel niets is wat het lijkt...
...óf niet!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Selectie
« Reactie #64 Gepost op: 7-03-2014, 18:07:52 »
Leuk dat ze allemaal de Mol willen zijn. (Zijn ze vast op geselecteerd.) Zitten slinkse types tussen! ;D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Selectie
« Reactie #65 Gepost op: 8-03-2014, 14:31:59 »
Zouden Kees en Anne-Marie trouwens echt de Mol gekozen hebben of zou toch de productie dat hebben gedaan?

Je zou namelijk kunnen kijken in welke richting ze wijzen om al wat kandidaten uit te sluiten.
Als ze de foto's niet eerst flink door elkaar hebben gehusseld, zou je idd kunnen kijken wie sowieso uitgesloten kan worden als mol  ::oink::


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Selectie
« Reactie #66 Gepost op: 8-03-2014, 14:40:36 »
Ik ben voor Davey, als kandidaat of als Mol.  ::rofl::

Davey die helemaal verbaasd riep: Jullie weten mijn naam!

Ja ik vond hem ook leuk. Hij is wel al semi "overacting" van zichzelf, dus zou een goede mol kunnen zijn.

Echt geniaal die Davey. Hoe hij reageert op het moment dat Annemarie zijn naam noemt. Hahaha ik heb echt hard gelachen om hoe hij reageert op alles. Nu al mijn favoriete kandidaat :D.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Selectie
« Reactie #67 Gepost op: 9-03-2014, 00:44:52 »
Echt geniaal die Davey. Hoe hij reageert op het moment dat Annemarie zijn naam noemt. Hahaha ik heb echt hard gelachen om hoe hij reageert op alles. Nu al mijn favoriete kandidaat :D.

Eens, maar vooral met het laatste: kandidaat pur sang ala Tygo/Daniël  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm JUNIOR - De Selectie
« Reactie #68 Gepost op: 9-03-2014, 13:49:46 »
Die foto's hebben ze heus wel door elkaar gehusseld. Zal anders een beetje dom zijn  :P

Verbaas me wel over de negatieve reacties op social media. 'Pffff ook al widmjr' 'Volgens mij komen die kinderen allemaal van een geitenwollensokkenfamilie'
Volgens mij zijn er heel wat mensen jaloers dat ze niet mee mogen doen  ::jaja::


Het lijkt me echt vreeeeselijk om ernaar te kijken als je in de 2e selectieronde af was gevallen. Dat het zooo weinig scheelde of je zat erbij  :o
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Widm JUNIOR - De Selectie
« Reactie #69 Gepost op: 9-03-2014, 19:33:09 »
Zojuist de eerste selectie uitzending gezien. Is bekend waarom 1 jongen een geel scherm kreeg?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Widm JUNIOR - De Selectie
« Reactie #70 Gepost op: 9-03-2014, 21:39:53 »
Zojuist de eerste selectie uitzending gezien. Is bekend waarom 1 jongen een geel scherm kreeg?
Geel scherm? Ik denk dat je spoken ziet...
...óf niet!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Widm JUNIOR - De Selectie
« Reactie #71 Gepost op: 9-03-2014, 23:00:36 »
Geel scherm? Ik denk dat je spoken ziet...

Hmm, het is meer een montageding denk ik na het zien van alle voorselectie afleveringen maar er is een redelijk aantal mensen waarbij het groene scherm geelachtig oplicht.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Widm JUNIOR - De Selectie
« Reactie #72 Gepost op: 10-03-2014, 00:39:48 »
Zojuist de eerste selectie uitzending gezien. Is bekend waarom 1 jongen een geel scherm kreeg?
Omdat iemand in de nabewerking is doorgeslagen met de kleurcorrectie.
The British are not impressed.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm JUNIOR - De Selectie
« Reactie #73 Gepost op: 12-03-2014, 04:53:41 »
Ik kan selectie-aflevering 6 niet kijken.  :(
Het filmpje verschijnt niet op m'n scherm.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Widm JUNIOR - De Selectie
« Reactie #74 Gepost op: 27-04-2014, 14:48:56 »
Van de week alle selectie afleveringen gekeken, had ze nog niet gezien. Was wel geïnteresseerd in welke mogelijke kandidaten er nog zoal waren buiten de gelukkige tien juniors.

Moet zeggen, ze hebben goed hun best gedaan met het selecteren van de juiste kinderen. Op het eerste zicht zat er in deze groep meer dan in de afvallers. Volgens mij hebben ze de meest relaxte kandidaten eruit gepikt en zijn er maar een paar écht uit de boot gevallen. En heel grappig, maar ik had zo de indruk dat de drie uiteindelijke finalisten zowat de meest verdachte kandidaten van heel de groep waren.

Bij de mollicitatie had ik wel de indruk dat Anne-Marie en Kees graag Davey of Roeland als Mol hadden. Maar dat is maar gissen, volgens mij had Jenny ook heel goeie kaarten om uitgekozen te worden. Wie het ook is, volgens mij waren deze drie van bij het begin de enige echte kandidaten voor de oud-mollen.