Auteur Topic: Widm JUNIOR - De Selectie  (gelezen 201626 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Widm JUNIOR - De Selectie
« Gepost op: 10-02-2014, 16:31:05 »
In 8 afleveringen van 10 minuten strijden 30 kinderen voor een plek in Wie is de Mol? Junior. Ze tonen wie ze zijn, of ze lef hebben, of ze teamplayers zijn èn of ze beschikken over goeie Mol-kwaliteiten. Wie mag er meedoen aan de serie Wie is de Mol? Junior?

Vanaf 10 februari is elke maandag en vrijdag om 17:00 uur op Zapp Wie is de Mol? Junior - de selectie te zien.

Het gaat beginnen! :D
In dit topic kunnen we de selecties bespreken :)
« Laatst bewerkt op: 8-03-2014, 16:10:18 door Bakkertje, Reden: topictitel aangepast »
...óf niet!

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2014, 16:31:27 »
Ik ga vanavond kijken. ben benieuwd
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2014, 16:37:14 »
Ben ook benieuwd! Zag van het weekend de preview voorbij komen. Volgens mij zijn het wel leuke opdrachten.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2014, 17:16:30 »
Wat een geweldige aflevering!

Een heerlijk 10-minuten Mol-sfeertje :D
...óf niet!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #4 Gepost op: 10-02-2014, 19:48:47 »
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=50183.0

Is toch al topic over? Of mis ik iets en is dit iets anders?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #5 Gepost op: 10-02-2014, 20:06:57 »
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=50183.0

Is toch al topic over? Of mis ik iets en is dit iets anders?
Dit topic is meer over de Selecties in het bijzonder. Net als dat de afleveringen (en opdrachten) van de grote WIDM eigen topics hebben. Vooral als er binnenkort een speciaal subforum komt is het handig om orde te hebben, lijkt me ;)

Mocht een moderator het (nog) onnodig vinden om hier een speciaal topic voor te hebben, mag hij deze gerust samenvoegen met het algemene juniortopic ::ok::
...óf niet!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #6 Gepost op: 10-02-2014, 20:17:43 »
Mocht een moderator het (nog) onnodig vinden om hier een speciaal topic voor te hebben, mag hij deze gerust samenvoegen met het algemene juniortopic ::ok::

We zijn aan het overleggen om een subboard te maken voor WIDMjunior zodat het hier lekker overzichtelijk blijft ::ok:: :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

anoniem 24971

  • Gast
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #7 Gepost op: 10-02-2014, 21:17:39 »
De eerste selectie-aflevering was zeer goed te doen. Er zitten heel veel leuke kinderen tussen, maar sommige mag ik nu al niet eerlijk gezegd  ::ohno::.

Locaties zijn ook te gek, zuiden van het land!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #8 Gepost op: 10-02-2014, 22:12:40 »
Beter zet iemand het op youtube of een torrent. Ik wordt gek van die mediaplayer van de publieke omroep die om de 10 seconden moet laden.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #9 Gepost op: 11-02-2014, 00:00:55 »
Beter zet iemand het op youtube of een torrent. Ik wordt gek van die mediaplayer van de publieke omroep die om de 10 seconden moet laden.

Is dat omdat je een te laag internetpakket heb met een te lage downloadsnelheid of is dit een probleem dat sinds kort pas is? Had dat zelf laatst ook namelijk, een 3 weken lang en zondag kwam de oplossing pas: stekker van de router (als je die heb) eruit (stroomstekker dus), 10 seconde wachten, erin en het loopt als een trein.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #10 Gepost op: 11-02-2014, 11:34:43 »
Leuke aflevering, al is het voor mij nog een beetje onduidelijk hoe de makers met deze opdrachten geschikte molkandidaten willen zoeken. WIDM vaart juist wel bij een diverse groep spelers, druk versus rustig, iemand die over alles nadenkt en iemand die spontaan van alles doet etc. (Maar misschien is dit ook gewoon bedoeld als opwarmertje voor het seizoen en om de jeugdige kandidaten te laten wennen aan de crew en camera's.)

Ik heb al heel wat leuke kandidaten gezien, maar ook een paar die ik liever niet in het seizoen zou terugzien, dus ik ben erg benieuwd wat voor keuze er gemaakt wordt. (Wel leuk om te zien dat de kandidaten zo fan zijn van het programma, zij krijgen de kans die velen hier op het forum ook wel zouden willen krijgen.)

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #11 Gepost op: 11-02-2014, 11:45:55 »
Is dat omdat je een te laag internetpakket heb met een te lage downloadsnelheid of is dit een probleem dat sinds kort pas is? Had dat zelf laatst ook namelijk, een 3 weken lang en zondag kwam de oplossing pas: stekker van de router (als je die heb) eruit (stroomstekker dus), 10 seconde wachten, erin en het loopt als een trein.

Ik heb 100 megabits internet, waarvan netto 90% overblijft. Met een nieuwe videokaart & computer, en de speler blijft crap.  ;D
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #12 Gepost op: 11-02-2014, 12:43:15 »
Hebben ze toch leuk weten te doen n.a.v. zoveel aanmeldingen. Degene die het niet tot de laatste tien weet te schoppen heeft zo toch een WIDM-achtige dag meegemaakt :) Ik zou het trouwens wel weten met dat tetris-blok: gewoon vijf van die dingen omgooien om een pad te banen en dan gewoon dat blok boven je hoofd heffen en doorlopen naar de finish. Dito met die deur > sleutels laten liggen en gewoon om de deur lopen, want sleutels ligt voor de hand, maar die joker op de deur achterop is meer voor de hand liggend om langs de deur te lopen ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #13 Gepost op: 11-02-2014, 13:07:07 »
Ligt het aan mij, of hoor ik heel veel kandidaten met een beetje een gooise 'r' ?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #14 Gepost op: 11-02-2014, 13:25:26 »
Hebben ze toch leuk weten te doen n.a.v. zoveel aanmeldingen. Degene die het niet tot de laatste tien weet te schoppen heeft zo toch een WIDM-achtige dag meegemaakt :)

En als je sluw bent pik je een jokertje mee. ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #15 Gepost op: 11-02-2014, 13:30:54 »
En als je sluw bent pik je een jokertje mee. ;)

Je eigen souvenir  >:D Ik zou als ik Lucia was dat gewoon gedaan hebben  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #16 Gepost op: 11-02-2014, 13:48:29 »
Ik moest wel lachen om dat kind dat tijdens WIDM altijd "aan de buis geklauterd zit". ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #17 Gepost op: 11-02-2014, 13:50:46 »
Ik moest wel lachen om dat kind dat tijdens WIDM altijd "aan de buis geklauterd zit". ;D

Wat ik mis ik dan toch op zulke momenten de Vriendliefjes  :\'( Ik zag het al zo voor me  ::rofl:: Annemoon deed me trouwens denken aan Carolien junior  :D
« Laatst bewerkt op: 11-02-2014, 13:52:50 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #18 Gepost op: 11-02-2014, 17:37:41 »
Annemoon deed me trouwens denken aan Carolien junior  :D

Retweet  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [WIDM Jr] De Selectie
« Reactie #19 Gepost op: 11-02-2014, 23:25:22 »
De 1e selectie-aflevering heeft 93.000 kijkertjes aan de buis klauterd ::joehoe::
...óf niet!