Poll

Wie is de Mol?

Davey
5 (9.8%)
Jenny
33 (64.7%)
Roeland
13 (25.5%)

Totaal aantal stemmen: 51

Auteur Topic: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]  (gelezen 407793 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #180 Gepost op: 20-04-2014, 19:10:59 »
Ik moet nu wel voor Roeland gaan. Vanaf het begin m'n poolmol en Jenny wist vandaag toch weer een mooie 250 euro op te brengen. Roeland: ::art::

Goh, dat vind ik een lastige. Die 100 euro was sowieso in de pot gekomen. Dus of Jenny dat nu pakte of niet, er was
sowieso 100 euro in de pot gekomen. (en Davey had nooit niks gepakt, dus dat ging ook niet door)

Die andere 150 euro vind ik meer Davey liggen dan aan Jenny of Roeland.
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #181 Gepost op: 20-04-2014, 20:56:57 »
Davey    - 1 (2.8%)
Jenny    - 28 (77.8%)
Jitske    - 3 (8.3%)
Roeland    - 4 (11.1%)
Zo! De tussenstand liegt er niet om. ;D

Komend weekend ben ik niet online dus kan ik de poll niet bijwerken. (En ook de aflevering niet zien trouwens.) Dat zal ik dus een paar dagen later doen, of een van de moderators doet het even.
at your service ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #182 Gepost op: 20-04-2014, 22:13:13 »
Mag ik ook stemmen ??? ;)
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #183 Gepost op: 20-04-2014, 22:15:10 »
tuurlijk :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #184 Gepost op: 20-04-2014, 22:19:06 »
Zoooow. 100% van de stemmen op Roeland!
...óf niet!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #185 Gepost op: 20-04-2014, 22:20:32 »
Nu niet meer. :P

Maar Roeland spookt nog wel door m'n hoofd. Maar goed, tunnelvisie he. Nu maar hopen op de goeie. ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #186 Gepost op: 20-04-2014, 22:22:20 »
Ik zie Roeland volgende week zich zo bekend maken als mol op de een of andere manier, was een poosje ook mijn schot-voor-de-boeg. Speelt zijn 'ik ben een sloddervos' tactiek goed uit in dat geval. Een typpetje ala Anniek als je mij vraagt. Daartegenover heb je dan weer Jenningmeester die lekker verdeel en heers toepast, hoe crue ook voor Jitske. Gevoelsmatig neig ik naar Roeland, rationeel blijf ik bij Jenny  :P En dan zul je zien dat het Davey gewoon is  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #187 Gepost op: 20-04-2014, 22:28:12 »
Dit wordt de meest spannende ontknoping in jaren volgens mij.
De afgelopen 5 seizoenen was het forum volgens mij vrij anoniem unaniem na de een-na-laatste aflevering, maar ik weet het nog niet, hoor.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2014, 22:56:44 door Pac »
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #188 Gepost op: 20-04-2014, 22:34:31 »
ik ga hier voor Davey. Hij klooit er lekker op los ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #189 Gepost op: 20-04-2014, 22:50:17 »
Dit wordt de meest spannende ontknoping in jaren volgens mij.
De afgelopen 5 seizoenen was het forum volgens mij vrij anoniem na de een-na-laatste aflevering, maar ik weet het nog niet, hoor.

Unaniem bedoel je vast? :P

Verder heb je gelijk imo. Het wordt een zeer spannende finale. Vanaf het begin zit ik gevoelsmatig op Jenny en ik heb daar sindsdien steeds meer bevestiging van gezien. Deze keer pakt ze wel veel geld. Mss om de (eventuele) verdenkingen van de anderen wat van haar af te schudden vlak voor de finale? :-\\

Ik heb in ieder geval al meer genoten van deze junior editie dan van de meeste 'echte' edities van de laatste vijf jaar. Hier wordt eindelijk nog eens vrank en vrij gespeeld. ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #190 Gepost op: 20-04-2014, 23:36:31 »
Ik blijf bij Jenny ook na aflevering 7. Ik zie het nog wel gebeuren dat zij als Jenningmeester die 100 euro van vandaag bij opdracht 1 achterover heeft gedrukt, de pot nauwelijks nageteld toch? Maar daardoor verdient ze wel weer de credits. Iets wat Jenny de hele serie al doet waardoor ze nauwelijks wordt verdacht.

Ma de aflevering van vandaag denk ik wel van het zal toch niet Roeland zijn he, sloddervos eerste klas, maar ondertussen... en Davey vond ik te obvious te kandidaats, maar in widm blijft niets wat het lijkt..

Offline Sarah N

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #191 Gepost op: 21-04-2014, 01:10:13 »
Mol Jenny heeft het weer slim gespeeld! Het ligt er wel heel dik bovenop laatste twee afleveringen.

Het pakken van de 100 euro door Jenny geeft haar inderdaad credits en het was onvermijdelijk dat het geld gepakt ging worden tijdens de klimopdracht. Al had ze de laatste joker gepakt, dan had Davey geen keuze meer gehad en had hij naar de bovenste trede moeten klimmen. Het geld was dus sowieso in de pot gekomen, maar nu kan zij nog een wit voetje halen.

Heel tactisch ook van haar om als derde of vierde te gaan. Als ze als eerste gaat en ze zou het geld pakken, dan had ze kans om andere mensen ook naar het vierde platform te kletsen voor extra geld. Dat wil ze niet als mol, dus als één van de laatste naar boven gaan en dan toch het geld pakken (omdat in welke situatie dan ook, het geld altijd gepakt moet worden door één van de kandidaten), is voor haar de meest ideale situatie.

Extra tips die deze aflevering weer naar Jenny wezen:
- De halve waarheid: Jenny vertelt de waarheid over schildpadden maar het is niet waar dat ze de video daadwerkelijk heeft gezien. Ook zie je maar weer hoe goed ze kan acteren.
- In de video's kwamen de dieren van Jitske (neushoorn) en Roeland (schildpad) voor. Ik denk dat ze bewust het dier van de mol eruit laten, dus dan zou alleen Jenny of Davey nog de mol kunnen zijn.
- Tijdens het tonen van de schermen zegt Art: Wie is de mol...Jenny?


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #192 Gepost op: 21-04-2014, 09:28:35 »
- Tijdens het tonen van de schermen zegt Art: Wie is de mol...Jenny?

Dit viel mij ook op en dit was toch ook een keer een hint in de volwassen versie met Kees dacht ik.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #193 Gepost op: 21-04-2014, 09:31:31 »
Dit viel mij ook op en dit was toch ook een keer een hint in de volwassen versie met Kees dacht ik.

volgens mij was het in 2011 met Patrick  :)
I will follow my inner gold

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #194 Gepost op: 21-04-2014, 10:13:29 »
Heel tactisch ook van haar om als derde of vierde te gaan
Toch had ze daar geen invloed op, ze kon enkel zorgen niet als 1e te gaan. Wat dat betreft erg opvallend dat Roeland niet voor De Vertrouwenspersoon gaat maar Jitske kiest. Die vervolgens wel weer De Vertrouwenspersoon kiest, en eruit ligt. Dus Roeland kon nog wel eens de goede mol hebben. Davey's mol is eruit dus toch spannend of hij nu goed gaat kiezen en wie de winnaar wordt, ik gok dan toch maar Roeland 'die zijn hoofd nog zou vergeten als die niet aan z'n romp vastzat' ;D ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]
« Reactie #195 Gepost op: 21-04-2014, 19:36:41 »
at your service ;)

Bedankt voor het bijwerken van de pool. ::ok::

Erg jammer dat Jitske er uit is (altijd een finalist van me geweest) maar de Mol is gewoon nog steeds Jenny. Al had Jenny slechter moeten liegen om geld uit de pot te spelen. Misschien wilde Mol Jenny dat het spel om de finalevrijstelling "eerlijk" gespeeld werd in de zin van Jitske geen voordeel geven. En mogelijk had de verbijsterde reactie van Jitske dat Jenny loog ook wat de Mol betreft een belletje bij haar moeten laten rinkelen.

Of dit alles is redeneren vanuit een tunnelvisie en Jenny is helemaal niet de Mol. ;)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]
« Reactie #196 Gepost op: 21-04-2014, 20:46:32 »
Ik nlij bij Jenny..., heeel misschien toch  Roeland.... Maar als ik zou moeten kiezen: Jenny.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #197 Gepost op: 22-04-2014, 10:55:16 »
Davey    - 1 (2.8%)
Jenny    - 28 (77.8%)
Jitske    - 3 (8.3%)
Roeland    - 4 (11.1%)
Toch grappig dat Jenny nu opeens lagere cijfers krijgt hier ??? ::) Wat mij betreft mag die 77,8% van verleden week en die 60% van nu wel 100% worden :-* Ik zou niet weten waarom nu lager, aan die 3 Jitskestemmers kan het niet alleen liggen.....

Misschien de "moet-factor"? Dus mensen die achterliggen in pool of molbeurs die nu all-in voor de tegenkandidaat gaan om toch nog kans op de eindoverwinning te maken... in elk geval op .nl komt Jenny nu ook eindelijk uit de startblokken al ligt ze bijzonder ver achter Davey.

« Laatst bewerkt op: 22-04-2014, 10:57:45 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]
« Reactie #198 Gepost op: 22-04-2014, 16:42:07 »
ik heb deze keer op mijn wensmol gestemd. (davey)
In de afleveringen hiervoor zat ik altijd op Guido.
volgens mij heb ik vorige week niet meegestemd.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]
« Reactie #199 Gepost op: 27-04-2014, 14:56:32 »
In de finale zit de Mol vaak synchroon met de verliezer op de verkeerde Mol. Zoals je bij Susan dit jaar zag, aan het eind zat ze te twijfelen tussen Freek en Sofie. Freek zit in de finale op Sofie, de Mol zit ook op Sofie. Dus zou je kunnen zeggen Jenny zit samen met Davey op Roeland dus Roeland is het niet. Maar dat is niet altijd het geval. Meestal valt het op als de Mol plots switcht van de een naar de ander. In de junior versie kregen we dat ook niet altijd te zien wie ze eigenlijk verdenken. Dus ik geloof er nog wel in. Roeland kan het nog steeds zijn.

Wel fijn dat de drie kandidaten evenwaardig zijn aan mekaar. Ze hebben alledrie wel molpotentieel. Maar ik zou de piste Roeland of Davey op dit moment liever zien uitpakken dan Jenny. Maar Jenny zou zeker en vast ook een goeie Mol zijn.

Nogmaals, de junior Mol is veel moeilijker te klissen. Ik ben blij met welk scenario dan ook. Ik durf wel nog te gaan voor Roeland als Mol. Ik zie het al helemaal voor me. ;D Maar Jenny of zelfs Davey zou ook zomaar kunnen. Ik zie ook wat iedereen ziet in Jenny. Zij heeft alle molkwaliteiten en zou niet verbaasd zijn als zij straks haar hand in de lucht steekt. Laat maar komen Art, je "Wie is ... de Mol?" oh ja "Junior". ;)