Auteur Topic: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny  (gelezen 157392 keer)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #40 Gepost op: 18-04-2014, 21:56:14 »
De estafette ging al bij een eerdere schakel fout.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #41 Gepost op: 18-04-2014, 21:58:55 »
De estafette ging al bij een eerdere schakel fout.
Maar Roeland veranderde het weer tot iets goed (wist hij als mol al wat de echte zin  was?!) en Jenny verstond het goede niet ::art::
...óf niet!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #42 Gepost op: 19-04-2014, 15:19:08 »
Maar Roeland veranderde het weer tot iets goed (wist hij als mol al wat de echte zin  was?!) en Jenny verstond het goede niet ::art::
Die Roeland praat ook gewoon onduidelijk. Verder stond hij wel erg ver bij Jenny vandaan (hardlopen was er niet bij) en had hij de wind tegen?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #43 Gepost op: 20-04-2014, 19:06:41 »
Jitske moest van Art zoeken naar de bedrieger die geen filmpje had gezien (Jenny dus). Wordt de mol niet ook een bedrieger genoemd?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #44 Gepost op: 20-04-2014, 21:10:50 »
Wel geld in de pot gebracht vandaag. Maar was het vermijdbaar geld? Die 100 euro ging er toch uit, want niemand neemt niets mee. Die vrijstelling wegspelen was ook wel onvermijdelijk eigenlijk, want Davey wilde heel slim doen alsof hij de bedrieger was. Daarom wist hij ook niets te vertellen. Dat Roeland dat niet door had, verraadt dat hij niet door had, wat de bedoeling nu eigenlijk was. En dat is de verdenking naar hem, Roeland, of naar Davey te trekken. Dus dat Jitske voor Davey kiest was dus ook niet te voorkomen voor Jenny.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #45 Gepost op: 20-04-2014, 21:26:02 »
Even getwijfeld, maar blijf bij Jenny als mol. ::jaja::

Die 100 euro was onvermijdbaar, anders had Davey het gepakt. Dan beter de verdenking van jezelf afhalen en het zelf binnen brengen. Volgens mij was het wel duidelijk dat de filmpjes over hun eigen dier gingen, dus als Jenny over een ander dier ging praten, had het voor Jitske duidelijk moeten zijn dat zij loog. Maar niemand had het door blijkbaar.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #46 Gepost op: 20-04-2014, 22:16:21 »
Roeland strijdt inderdaad voor de zeeschildpad, maar Davey niet voor de neushoorn.

Als Jenny de Mol is had ze veel meer kunnen doen om bij de filmpjes geen geld te verdienen, namelijk veel opzichtiger liegen zodat Jitske voor haar zou zijn gegaan. Maar Jenny deed het wel erg goed. Davey ook trouwens, hij was juist erg vaag en daarom koos Jitske voor hem. Allebei erg onmols. Roeland laveert daar mooi doorheen. Jitske vroeg hem het minst, en verdenkt hem ook het minst. Volgens mij kan hij alleen nog maar de Mol zijn.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjeee17

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #47 Gepost op: 21-04-2014, 22:54:07 »
Extra hint op Instagram?



Volgens mij slaat dit zeer duidelijk op Jenny. De kandidaten veranderen van koers: de zin: van koers veranderen. Alle kandidaten brengen deze goed over. De mol spreekt echter een andere taal en denkt dat koers roer is, terwijl van koers veranderen een vaste uitdrukking is.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #48 Gepost op: 27-04-2014, 18:43:30 »
Geweldig molletje... ze heeft veel vertrouwen weten op te bouwen bij de groep en een paar zeer gedurfde molacties uitgevoerd.  ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #49 Gepost op: 27-04-2014, 18:45:37 »
Leuk dat Jenny de mol was en zoveel vertrouwen kreeg van de groep zoals Susan. Ze heeft de streken van George meegenomen met het geld verkwanselen en tegelijkertijd zoals Susan het vertrouwen weten te behouden. Leuke mol, dat was de Jenningmeester  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #50 Gepost op: 27-04-2014, 18:46:27 »
Super gedaan Jenny! ::bravo::

En dan hebben we nog niet eens haar vetste molactie "koers -> roer" gezien in de uitzending.

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #51 Gepost op: 27-04-2014, 19:09:13 »
Dat geld wegmoffelen de hele tijd was prachtig, vooral die onder de neus van Jitske.  ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #52 Gepost op: 27-04-2014, 19:12:51 »
goed gedaan Jenny :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #53 Gepost op: 27-04-2014, 19:48:56 »
Gefeliciteerd Jenny & de kijkers die haar verdachten.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #54 Gepost op: 27-04-2014, 20:09:32 »
Leuke mol was je Jenny!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #55 Gepost op: 28-04-2014, 13:58:39 »
Heel goed gedaan, Jenny!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #56 Gepost op: 28-04-2014, 15:43:22 »
Jenny's molacties zoals ze op de officiële website beschreven staan:

Citaat van: officiële website
>> Aflevering 1
Bij eerste opdracht: vertrouwen winnen van de andere kandidaten om kans te maken op het penningmeesterschap.

Bij nachtwacht: de Mol hielp niet mee met tillen van het tapijt, zodat het zwaar zou worden en ze wellicht te laat aan zouden komen. Niet gelukt.

>> Aflevering 2
Fietsopdracht: bij de volgorde werd Roeland door Jenny met opzet op de verkeerde plek gezet. Die hingen namelijk ergens aan het einde, maar heeft ze op de eerste plek geplaast.

Licht uit: de Mol heeft een extra lampje uitgedraaid, zodat de 3 voor een 5 of een 9 aangezien kon worden. Helaas mislukt, maar het zorgde wel voor verwarring.

>> Aflevering 3
Jokers gokken: bij het antwoorden op de vraag van Guido keek Jenny met opzet naar haar voeten, zodat Guido zou vermoeden dat zij iets achter haar rug zou hebben. Inderdaad; 3 jokers en daarmee ging € 30 uit de pot.

Maastricht opdracht: Jenny zaaide verwarring door een hoop Latijnse woorden verkeerd te vertalen. Hierdoor beantwoordt Jitske haar vraag fout. Hiermee gaat er € 20 uit de pot.
Daarnaast gaf ze zoveel mogelijk info op het laatst (bij info overdracht) door, zodat de kandidaten uit het andere groepje weinig tijd hadden om deze nog te leren.

>> Aflevering 4
Water naar de zee dragen: de Mol heeft erop aangestuurd dat Roeland fles met vraagteken (èn dus geen geld) in het krat zou zetten. 
De Mol heeft genoten van het strand en zo weinig mogelijk flessen in het krat gezet. En geen water gedragen naar zee.

>> Aflevering 5
Smokkelen: Jenny zat in het team dat geld moest zoeken en vindt in de duinen het Delfts Blauw (één van de goede souvenirs), heeft daar € 10 uitgehaald en weggemoffeld onder een struikje. Bovendien deed ze niet erg haar best om de lasergun van Davey te ontwijken, ze liep praktisch recht op hem af.

>> Aflevering 6
Een gokje wagen: de Mol speelde hier helemaal niet voor de vier jokers (de inzet van de opdracht), maar het ging haar vooral om de € 200 die uit de pot zou gaan.

Verbale estafette opdracht:
“Van koers veranderen”: de zin die de Mol verkeerd door gaf. De Mol zei; van roer veranderen.
“Water naar de zee dragen”: de zin die de Mol had gehoord. De Mol heeft zelf geen water naar de zee gedragen. Was ook nutteloos bezig daar op het strand, heeft lekker gewandeld.
“In de oren knopen”: de zin die de Mol zogenaamd niet had gehoord.

>> Aflevering 7
Pijler opdracht: Jenny mocht als derde klimmen. Er was nog één joker in het spel en geld voor de pot: € 200, plus “voor elke kandidaat die je helemaal omhoog laat klimmen zonder wat te pakken € 50.” Ze kon dus max. € 250 verdienen. En Davey € 200 (omdat die als laatste was). De Mol koos daarom voor het geld, zodat het bedrag tot € 100 kon worden beperkt. Eén briefje van 100 werd door Jenny weggemoffeld. Roeland was de enige kandidaat die dit had kunnen zien, maar die heeft niet goed in het bakje gekeken, hij heeft nooit de twee briefjes van 100 gezien.

>> Aflevering 8
Parcours opdracht: bij het uitzetten van het parcours heeft Jenny ook wat paraplu’s uitgedeeld aan mensen, als cadeau namens een actie van het WNF.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #57 Gepost op: 3-05-2014, 09:26:53 »
Leuke mol was je Jenny!
Tot daar heeft ze de complimenten denk ik wel gelezen, zie haar tweet:  Jenny ‏@jennysmit_ Apr 27      Beste http://wieisdemol.com  gebruikers. Ik heb net al jullie reacties gelezen! Ontzettend bedankt voor de complimenten :) Groetjes, Jen
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #58 Gepost op: 30-05-2014, 11:26:47 »
Jenny is de Mol jr.! Buiten penningmeester ook nog eens een meester manipulator.

Geweldig goed gespeeld Jenny! Chapeau!!! ;D

Voor een keer is het wel eens leuk dat ik zo in spanning zat te kijken aan het eind. Was echt benieuwd wie het nu écht was. Doordat ik alles maar een keer heb bekeken was ik nooit zeker van mijn zaak. Had echt te maken met keuzestress, voornamelijk door de goede casting van de productie. Naar mijn mening bevonden de drie best geplaatste kandidaten voor de molpositie zich allemaal in de finale.

Als Davey of Roeland nu eerder waren afgevallen zou het zeker wat makkelijker gemaakt hebben voor mij persoonlijk. Is volgens mij nog nooit gebeurd dat drie van de meest verdachte personen in een finale stonden. Heb wel erg genoten van de laatste aflevering, wat een toffe Mol zeg! Beter dan ik had gedacht. Strak plan ook om de penningmeester te worden. Leuk om te horen dat dat haar tactiek was.

Alleen maar lof voor de Jenningmeister. Het enige jammere vind ik nu dat ik haar niet meer heb verdedigd maarja heb de kerk altijd beetje in het midden gehouden wat Jenny betreft. Ach zoveel heb ik niet gepost, ben er zeker van dat ik wel het goeie pad had gevolgd als ik wat actiever was geweest. Ze hebben ons anders wel vaak zand in de ogen gestrooid. Met al die hints etc... maar wat wil je ook met zo'n veld kandidaten. :)

Bon, Jenny jij bent een topmolletje!! ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Jenny
« Reactie #59 Gepost op: 30-05-2014, 11:54:45 »
bevonden de drie best geplaatste kandidaten voor de molpositie zich allemaal in de finale

Nee dat vond ik echt niet. Het was voor de productie makkelijker geweest als bijv. Lucia en Harmen naast haar in de finale hadden gestaan. Ik had Roeland al na afl. 1 gestreept en Davey in afl. 2. Guido vond ik wel verdacht.

Ik vind het knap van de productie dat ze de kijkers zo goed manipuleren, het maakt niet uit wie de finalisten worden, allemaal kunnen ze ze wel verdacht in beeld krijgen. Ik denk wel dat ze wat moeite hadden dit keer met Jitske, Davey en Roeland omdat dit echt nog kinderen waren en daarom zonder molcapaciteiten wat mij betreft maar aan jouw post te zien weer niet.

Ik vond zelf in elk geval heel andere kandidaten van nature verdacht ::jaja:: ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)