Poll

Wie is de verliezend finalist?

Davey
12 (66.7%)
Jenny
1 (5.6%)
Roeland
5 (27.8%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller? (nu:verliezend finalist?)  (gelezen 183845 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #40 Gepost op: 6-04-2014, 18:47:44 »
Er gaat weer een meisje uit denk ik. dag jitske
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #41 Gepost op: 6-04-2014, 18:50:25 »
Hoe dan ook wordt het kiezen of delen voor mij bij de komende exit
Be careful what you wish for :o :-[ :-[

Mijn duidelijkheid heb ik nu wel gekregen >:D

Noch Davey noch Jenny kreeg rood dus geen Harmen als mol, ik vond hem al zo goed in die laatste opdracht maar (veel) TE LAAT ::ohno::

Ik hoopte nog echt even op Jenny, maar Harmen is een even grote knaller natuurlijk.

Ze maken het me weer even moeilijk als in Juniorserie I  ::ok:: :)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #42 Gepost op: 6-04-2014, 20:31:26 »
Ik ga voor Jitske  ::zwaai::

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #43 Gepost op: 6-04-2014, 20:38:21 »
Gok op Guido. Denk sowieso dat er weer een jongen uit gaat. En Jitske is naar mijn gevoel de mol.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #44 Gepost op: 6-04-2014, 22:32:14 »
Roeland. Eenmaal is er met zijn boekje gefoefeld door de jongens, tweede maal aldus de preview is ermee gefoefeld door de meiden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #45 Gepost op: 7-04-2014, 20:01:31 »
Ik dacht de vorige keer Davey en daarna Jenny. Ik denk nu niet meer Davey dus Jenny is denk ik de klos, en als niet zij dan Guido. Ruimt wel weer aardig op dan voor mij ;) ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #46 Gepost op: 11-04-2014, 20:48:41 »
Roeland. Eenmaal is er met zijn boekje gefoefeld door de jongens, tweede maal aldus de preview is ermee gefoefeld door de meiden.
Het gemis van zijn molboekje heeft hem toch verder geholpen en dat zal deze keer ook zo zijn. Ik schat in dat zijn geheugen erg goed is.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #47 Gepost op: 13-04-2014, 18:13:42 »
Er gaat weer een meisje uit
Tja dan vrees ik Jenny..... ben alleen te laat nu met de Molbeurs :\'(

Guido hoop ik dan maar en dan is Jenny 'gewoon' de mol ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #48 Gepost op: 13-04-2014, 18:42:24 »

Davey    4 (17.4%)
Guido    4 (17.4%)
Jenny    1 (4.3%)
Jitske    7 (30.4%)
Roeland    7 (30.4%)

I will follow my inner gold

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #49 Gepost op: 13-04-2014, 18:43:51 »
Verrassend of niet, ik had het wel goed.
In m'n pool zet ik in op Jitske. Maar ik denk dat Jitske, Jenny en Davey de finalisten worden(, dus dan zou Roeland naar huis moeten.) Één van die 3 is de mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #50 Gepost op: 13-04-2014, 18:47:03 »
zou Roeland naar huis moeten
Dat vermoed ik ook na zijn vage testbiecht, plus hij is echt een uber-kandidaat... terwijl Jitske nog wel uit de wind wordt gehouden en Davey gemaakt mols wordt gepresenteerd. Eens ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #51 Gepost op: 13-04-2014, 18:49:14 »
Jenny, Davey en Jitske zijn al heel lang mijn finalisten in de pool.

Mijn voorspelling nu:

Mol: Jenny
Winnaar: Jitske
Verliezer: Davey (die misschien zelfs nog in de finale Jitske verdenkt)

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #52 Gepost op: 13-04-2014, 18:51:44 »
Verliezer: Davey / Jitske gespreid maar ga nu toch echt voor Davey.
Winnaar: Jitske (heeft de mol als vriend cliche).
Mol: Jenny.

Afvaller: Roeland.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #53 Gepost op: 13-04-2014, 19:46:01 »
Ja ik denk dat we allemaal met deze afvaller wel goed zitten. Davey vertelt het mooi maar kan alleen op Jitske zitten "zij ziet mij als mol, ik haar als mol", te duidelijk om af te vallen. Mooi uitgangspunt ook voor de finale.

Als het niet Junior was zou ik hem nog knijpen ::). Want dat komt niet meer goed in de finale, Jitske op Davey en andersom. Jenny als mol gaat ermee heen. Davey zit dus op de plek van Susan dit jaar maar ja hij doet zo ongelofelijk veel goed dat hij de mol niet kan zijn.

Dus: Roeland gaat er op Davey uit net als Guido vandaag ::joehoe::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #54 Gepost op: 13-04-2014, 19:49:03 »
Pfew, eindelijk een afvaller goed voorspeld! 8) Ik denk dat ik nu wel de goede aanwijzing heb gevonden (volgorde afvallersfoto). Nu nog afwachten of komende week inderdaad Davey afvalt of dat ze toch bij de laatste aflevering voor de finale van de hint afwijken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #55 Gepost op: 13-04-2014, 20:21:27 »
de goede aanwijzing heb gevonden (volgorde afvallersfoto)
Die heb jij nog niet gedeeld met de community dan ??? Ik ken hem althans niet... ik kan zelf geen chocola maken van de afvallersfoto, Lucia, 3 overslaan Bobby, 4 overslaan Jan, zou je denken 3 overslaan maar is Jenny, dus 2 overslaan krijg je Floor, zou je denken 1 overslaan maar Harmen is 0 overslaan, ook als je bij Jan rekent dat het weer bij Lucia begint zie ik geen regelmaat ::).

Het eindplaatje staat het mooist met Jenny de mol in het midden en Davey en Roeland aan de flanken. Dan zou Jitske gaan. Nee, Davey zie ik dan niet gauw gaan ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #56 Gepost op: 13-04-2014, 22:29:48 »
ik kan zelf geen chocola maken van de afvallersfoto

Je moet de foto zien als twee aparte rijtjes kandidaten: oneven en even genummerd

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #57 Gepost op: 13-04-2014, 23:07:58 »
Davey, Jenny en Jitske zullen (denk ik) de finalisten zijn. Davey zie ik ook als verliezer. Maar, ik verdenk een ander ervan de mol te zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #58 Gepost op: 14-04-2014, 10:12:46 »
twee aparte rijtjes kandidaten: oneven en even genummerd
OK dan krijg je dus; 10-6-4---1-3-7. Dan zou Davey inderdaad 9 worden als je deze oneven lijn wel zou doorzetten. Dat is wel een 'lelijke' hint dan want dat voorspelt alleen maar Davey nu. Want gisteren had volgens deze hint Jenny kunnen gaan. En de weken ervoor ook steeds iemand anders. Maar het is inderdaad een regelmaat. Knap gevonden alleen blijf ik op Roeland ;D ;D ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #59 Gepost op: 14-04-2014, 14:17:53 »
Ik ga ervan uit dat de echte Mol in het spel het liefst een Molverdachte noemt die het tot de finale schopt. Dat houdt het ook voor de kijker lekker spannend. Naar mijn mening is er maar één zo’n koppeltje mogelijk: Jenny-Davey.
•   Davey heeft een vrouwelijke Mol in gedachten. Dat bleek al bij de jokers-achter-de-rugopdracht en bij de laatste test meldt hij dat zijn vrouwelijke Molverdachte en hijzelf elkaar verdenken. Bij de vorige test (afl. 5) klikte hij op ‘Ja’ bij de vraag of de Mol mocht stemmen wie de vrijstelling kreeg. Jitske mocht toen niet stemmen. De enige vrouwelijke kandidaat die overblijft, is dan dus Jenny.
•   Roeland heeft meermalen aangegeven dat hij op Jitske zit. De suggestie wordt gewekt dat hij nu wellicht switcht naar iemand anders. Uit de testvraag die hij in afl. 6 invult, wordt niet duidelijk wie zijn Mol op dat moment is. Zijn antwoord op de vraag die we hem zien beantwoorden (‘Wie zat aan de rechterhand van de Mol tijdens de lunch?’), luidt: ‘Guido’. Het is eigenlijk een rare testvraag, want op basis van deze vraag kon alleen Jenny (Davey zat er rechts naast), Roeland (Jenny zat er rechts naast) of Guido (Jitske zat er rechts naast) de Mol zijn. Jitske en Davey hebben namelijk niemand rechts naast zich bij de lunch. Eén ding is duidelijk: Roeland zit niet op Jenny, want dan had hij wel ‘Davey’ ingevuld. De enige verklaring die ik kan bedenken voor het ‘Guido’-antwoord, is dat Roeland schuin tegenover Jitske en Guido zat, waarbij Guido vanuit Roelands perspectief rechts naast Roelands Molverdachte Jitske zat.
•   Jitske vulde in afl. 4 haar test voor twee derde in op Davey. Een aflevering eerder gaf Jenny aan dat Davey en Jitske haar Molverdachten zijn. In afl. 6 kiest ze voor een jongen als Mol.

De komende aflevering valt volgens deze theorie dus ofwel Roeland ofwel Jitske af. Vanwege de kans op een vrijstelling of jokers is het heel lastig te voorspellen wie van de twee dan het strijdtoneel zal verlaten. In de vooruitblik slaat Roeland de handen voor zijn ogen na de woorden: ‘Vrijstelling voor de finale.’ Ik interpreteer dit alsof hij deze is misgelopen. Of hij afvalt, is daarmee natuurlijk nog niet duidelijk.