Auteur Topic: Molbeurs  (gelezen 52699 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Molbeurs
« Gepost op: 16-03-2014, 18:14:43 »
Lekkere start voor mij - had helemaal niet in de gaten dat het alweer begint nu...... meeste dukaten nog aan de kant staan  :-[

Maar goed, ik hoef niet beide edities te winnen natuurlijk ;D :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #1 Gepost op: 23-03-2014, 18:44:34 »
Oef ik zat goed in de Floor K Aandelen, laat ik die last-minute nu net verkocht hebben >:(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbeurs
« Reactie #2 Gepost op: 23-03-2014, 18:45:08 »
Zo, kan ik mijn domper met Lucia Molaandelen weer goed maken met mijn Floor kandidaatsaandelen  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2014, 18:46:30 »
Zoals eerder in het andere topic aangegeven: zondag is een slechte dag voor mij, was daarom ook vergeten de (ver)koopstop er op tijd af te halen (die ging er rond 17:30 van af).

(en ik zie nu aan het Floor topic dat zij eruit gegaan is. Verder nog iets wat voor de beurs van belang is?)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #4 Gepost op: 31-03-2014, 11:21:43 »
Op de molbeurs de top-3 mollen:

48.60 Jenny mol 47.93 Harmen mol 46.27 Roeland mol.

Op de .nl poll:

1 Guido 2 Davey 3 Jitske.

Die staan op de molbeurs dus willekeurig samen op de laatste plaats met 45,xx dukaten.

Zijn zij nou zo dom of wij zo slim ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #5 Gepost op: 31-03-2014, 12:10:46 »
Zijn zij nou zo dom of wij zo slim ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Beiden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #6 Gepost op: 6-04-2014, 10:39:51 »
Op de molbeurs de top-3 mollen:

48.60 Jenny mol 47.93 Harmen mol 46.27 Roeland mol.

Op de .nl poll:

1 Guido 2 Davey 3 Jitske
Grappig, het is vandaag de dag nog steeds zo... ben dan toch benieuwd, op .nl zullen verhoudingsgewijs vooral kinderen stemmen maar hier zal het niet veel verschillen van de 'normale' WIDM-serie. Oud tegen jong, 3 tegen 3, wie heeft de mol goed? Ik denk wij oudjes (14+) ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #7 Gepost op: 10-04-2014, 10:46:00 »
Hoofdverdacht: Jitske. 2e verdachte: Jenny. Van alles een beetje. Maar qua leeftijd overduidelijk een ouwe knar.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #8 Gepost op: 10-04-2014, 10:51:08 »
Tja met Harmen zaten we toch wel ff goed mis :-\\ :-[

Leuk trouwens de molbeurs. Bij de reguliere stond ik steeds bovenaan en won ik. Bij de Junior sta ik helemaal allerlaatste en heb niks goed :o :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molbeurs
« Reactie #9 Gepost op: 10-04-2014, 13:41:40 »
Leuk inderdaad! Voor zolang het duurt sta ik eens bovenaan! Mede dankzij Harmen waar ik 50 kandidaatsaandelen van had...
Ich bin ein Bärliner!

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #10 Gepost op: 13-04-2014, 12:56:33 »
Ik kan vanavond de aflevering helaas niet kijken. Dus wanneer iemand mij na de aflevering een bericht kan sturen met wie de afvaller is, dan zou ik dat erg op prijs stellen ::love::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #11 Gepost op: 13-04-2014, 15:10:27 »
na de aflevering een bericht
Wat een opofferingsgezindheid :o. Volgens mij vindt niemand het erg de regels wat te buigen zodat jij gewoon kan kijken en verrast kan worden wie rood krijgt. Die koopstop gebruiken we toch niet?! Ik ben tenminste verreweg de meest actieve handelaar als ik de statistieken bekijk dus volgens mij vindt niemand dat erg en gunnen we het jou 8) ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #12 Gepost op: 13-04-2014, 19:01:13 »
Wat een opofferingsgezindheid :o. Volgens mij vindt niemand het erg de regels wat te buigen zodat jij gewoon kan kijken en verrast kan worden wie rood krijgt. Die koopstop gebruiken we toch niet?! Ik ben tenminste verreweg de meest actieve handelaar als ik de statistieken bekijk dus volgens mij vindt niemand dat erg en gunnen we het jou 8) ???

Erik heeft me de afvaller gestuurd en ik dacht er net ineens aan (had geen wekker gezet :D).
Dus tenzij Guido niet de afvaller is, staat nu alles goed :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #13 Gepost op: 13-04-2014, 19:36:31 »
Poeh poeh ik begin eindelijk een beetje te lopen, eindelijk eentje goed en van de laatste plek af :o ::)

Even een goed eindsprintje en ik ben weer in de race ::pinokkio:: ::love::

Ben in elk geval confident nu, komt helemaal goed ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #14 Gepost op: 19-04-2014, 12:57:14 »
Ik ben met pasen bij familie en heb rond 7 uur geen tijd om de site aan te passen. Ergens later op de avond zal ik de scores aanpassen.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #15 Gepost op: 20-04-2014, 19:05:44 »
Ervan uitgaande dat Jitske de afvaller is, is de site aangepast.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbeurs
« Reactie #16 Gepost op: 20-04-2014, 19:15:57 »
::ok:: Bedankt vlees! ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #17 Gepost op: 21-04-2014, 12:47:01 »
Bedankt vlees!
Ja en gefeliciteerd Erik, je vaste 1e plek op de Molbeurs heb je weer ingenomen 8)

Ik kom nog wel de top-5 binnen schat ik dus ook helemaal tevreden na wekenlang op de laatste plaats te hebben moeten bivakkeren :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs
« Reactie #18 Gepost op: 27-04-2014, 10:10:21 »
Grappig, het is vandaag de dag nog steeds zo... ben dan toch benieuwd, op .nl zullen verhoudingsgewijs vooral kinderen stemmen maar hier zal het niet veel verschillen van de 'normale' WIDM-serie. Oud tegen jong, 3 tegen 3, wie heeft de mol goed? Ik denk wij oudjes (14+) ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Wat toch typisch. Jenny staat bij ons huizenhoog favoriet. Onderstaand lees ik op .nl;

Uit de verdenktool op deze site blijkt dat Davey van de drie finalisten het meest verdacht wordt door jullie, hij krijgt 45% van de stemmen. De andere twee zijn in jullie ogen iets minder verdacht, Roeland heeft namelijk 28% en Jenny 27% van jullie stemmen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)