Poll

Wie is de mol?

Jenny
12 (42.9%)
Guido
6 (21.4%)
Geen van beiden
10 (35.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

Auteur Topic: Molduel Jenny-Guido  (gelezen 16905 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Molduel Jenny-Guido
« Gepost op: 8-04-2014, 16:21:53 »
Zoals Heinz altijd pleegt te doen is het wel eens leuk weer een molbattle te houden. Alle rationaliteit zegt mij de Jenningmeester. Los van mijn verstand zegt mijn Molradar echter Guido. Wint de intuitie of de ratio? Vul maar aan want zal verre van compleet zijn, ik geef mols gedrag 2 punten, beetje ertussenin passief mols gedrag 1 punt en onmols 0 natuurlijk.

#5 - opdracht 2: Plompe Toren
Guido behaalt eigenhandig de perfecte molpositie, zegt snel 4 getallen achter elkaar (-40) en forceert ook de verkeerde code (-100). 2 punten
Jenny lijkt te vertragen maar corrigeert Jitske die er 1998 van wil maken en straft hard af als iemand een getal door de porto roept. 0

#5 - opdracht 1: Smokkelen
Jenny haalt geld, al is het maar 10 euro. Ze lijkt, zij het iets minder dan Jitske en Roeland, gewillig om te worden afgeschoten. Ze maakt de molse opmerking dat ze het allemaal niet kan, dat schieten. 1 punt
Guido vertrekt maar komt met lege handen terug. Onmols dat hij Harmen afschiet. Mols dat hij de ton verlaat en weer geen geld vindt, en blijkbaar erg slecht schiet; Davey raakt hem WEL. 2 punten

#4 - opdracht 2: levend memory
Guido levert de pot 100 euro op, op een moment dat al weliswaar "Groeps-" gevonden is. Toch 2 punten naar Jenny.

#4 - opdracht 1: flessen verzamelen
Guido wordt in beeld gebracht alsof hij zo hard liep maar de beelden daarna laten zien dat Harmen telkens verreweg het eerste is om een emmer te brengen. Jenny kwam te laat met een fles. Moeilijk te beoordelen toch dus geen punten.

#3 - opdracht 2: Maastricht
Jenny is op de beslissende momenten zeer passief en 'weet niks'; 1 punt. Guido draagt actief foute antwoorden aan, incl. de zijne; 2 punten.

#3 - opdracht 1: antwoord
Guido is zeer mols bezig door de perfecte molpositie te pakken; 2 punten. Maar Jenny lijkt met het wegkijken te verraden dat zij de jokers heeft; toch ook 1 punt.

#2 - opdracht 2: Licht uit
Vind ik wat lastig. Guido is erg lang bezig. Maar vraagt wel een gids. Jenny lijkt bij de lampen wat fout te doen. Beiden 1 punt.

#2 - opdracht 1: Schoenen
Guido jaagt iedereen op door zeer hard te fietsen. 1 punt.

#1 - opdracht 2: Nachtwacht
Wie deed het bij het opgerold kunstwerk fout?

#1 - opdracht 1: Glazen bol
Guido had een aparte rol door 50 euro zomaar weg te geven maar heeft dat impact op het spel?

Bondjes: Jenny gaat van alles aan en is Vertrouwensperoon. Ze waagt zich aan irritatie door gestolen jokers te 'pikken' voor zichzelf en terug aan Guido. Guido laat het zich aanleunen, laat zijn jokers pikken, en is minder aan het bonden (omdat "de Mol het beste alleen opereert"?). 1 punt voor Guido.

Totaal:
Guido 11
Jenny 6
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline invmat

  • Forumlid
Re: Molduel Jenny-Guido
« Reactie #1 Gepost op: 8-04-2014, 18:09:51 »
Jenny schrijf ik echt al af sinds dat Art haar twijfelachtige antwoord goedkeurde (bij de Maastrischt-opdracht), terwijl hij dat ook niet had kunnen doen omdat het niet heel precies was. Aangezien ik denk dat Art ook hier weet wie de mol is, kan Jenny het in mijn ogen niet meer zijn. Neem daarin mee dat ze redelijk woest werd toen er getallen door de portofoon genoemd werden, en ik zet een streep door haar.

Guido is een van mijn twee mollen en zou het wel eens heel goed kunnen zijn. Hij is redelijk stil en heeft een geniepig lachje af en toe, ik weet niet of dat hem eigen is of dat dat een mollenlachje is.

Dus: Guido it is, ik stem op Guido.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel Jenny-Guido
« Reactie #2 Gepost op: 9-04-2014, 09:01:17 »
Ik weet ook niet of Jenny de mol is...
Ik vind haar toch te weinig verdachte dingen doen om te zeggen dat zij nou de mol is...

 :-\\

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel Jenny-Guido
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2014, 10:46:59 »
weinig verdachte dingen

Daarentegen heeft zij wel weer aardige hints:

*Plompe Yoren
*mollen omdraaien bij de fanfare
*afwijkende schoenveters
*ze blijft steeds laatste staan op de .nl poll terwijl ze hier toch steeds vet bovenaan staat
enz.

Overigens wel geinig hoe we hier allemaal van de ene kant naar de andere schieten. In deze poll wint Guido van Jenny. Bij WIDM poll wint Jenny dik. En bij wie NIET de mol is was Davey week in week uit eerste. Nu laatste dus hij verslaat zowel Jenny als Guido ??? ::) ???
« Laatst bewerkt op: 10-04-2014, 10:49:49 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel Jenny-Guido
« Reactie #4 Gepost op: 14-04-2014, 01:28:49 »
(Wat is de .nl poll?)
Gewoon wieisdemoljunior.avro.nl?
Lomperik..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel Jenny-Guido
« Reactie #5 Gepost op: 14-04-2014, 10:28:58 »
Ja dat klopt. Ook vandaag nog daar Jenny vet laatste. Het is toch wat, dit moet manipulatie zijn ??? >:D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)