Auteur Topic: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior  (gelezen 91779 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #20 Gepost op: 27-04-2014, 19:46:58 »
Wauw! ::bravo::

Wat een fantastische mol! ::bravo::
Ze heeft het vertrouwen weten te winnen en ondertussen allemaal gewaagde molacties durven doen ::ok::
Volgens mij is het 'beste mol ooit'-gevoel er vooral niet door de montage van de molacties en omdat we er maar de helft van hebben mogen zien.
Maar Jenny is zeker een van de beste mollen ooit! ::joehoe::

Daarnaast was het ook een topseizoen! Fantastisch om naar te kijken! Iets kleinschaliger maar daarom juist weer een heel eigen sfeer. Wie is de Mol? Junior moet de gouden stuiver winnen! ::bravo::
...óf niet!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #21 Gepost op: 27-04-2014, 19:47:38 »
De kandidaten hebben de ontknoping wel samen bekeken zie ik op twitter. Hun reacties zien zou wel erg leuk zijn
Op de locatie van Moltalk zo te zien  ::vergroot::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #22 Gepost op: 27-04-2014, 21:12:16 »
Ja,Jenny! Top!  ::bravo:: En gefeliciteerd Davey!  :D Superleuke serie met hele leuke molacties! Ik zeg: Volgend jaar weer! :D

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #23 Gepost op: 27-04-2014, 21:26:39 »
Wat een goede Mol en wat een gedurfde acties! ::oink::  Goed gedaan Jenny! ::ok::

Mooi einde van een geweldig seizoen, enorm genoten van alles. Hopelijk volgen er nog vele Junior series.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #24 Gepost op: 27-04-2014, 21:29:09 »
Jenny heeft het uitstekend gedaan: het vertrouwen gewonnen van de groep, flink gesaboteerd én ook haar lichaamstaal was overtuigend. De beste vrouwelijk Mol sinds Milouska imo! ::bravo::

Graag nog een paar seizoenen van WIDM Junior AVRO! ::ok::

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #25 Gepost op: 27-04-2014, 21:33:38 »
Echt een van de beste mollen ooit! Vooral voor een junior.  ::bravo::
Ik be dol op Davey en ben ook erg blij dat hij gewonnen heeft. Ook Roeland terechte finalist.  ::joehoe::
Al met al een topseizoen. zit zeker in de top 5, iets wat ik eigenlijk niet had verwacht.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #26 Gepost op: 27-04-2014, 22:29:48 »
Wat een goede mol was Jenny  ::ok:: Gewoon totaal onverdacht blijven, vertrouwen van de groep krijgen en ook nog s onder de ogen van de kandidaten mollen, echt super goed gedaan  ::ok:: We hebben nog niet eens alle acties gezien dus ben benieuwd naar de rest die morgen online komen. Verder vond ik de geheime hints ook erg sterk, vooral die ring  :o wow Absoluut volgend jaar een nieuw seizoen maken  ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #27 Gepost op: 28-04-2014, 13:57:37 »
Wat een leuke ontknoping, en wat een goede mol, die Jenny! Met een aantal heerlijke molacties!
Ich bin ein Bärliner!

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #28 Gepost op: 28-04-2014, 18:41:10 »
Heb ik slecht opgelet, of hebben we die spelkaart die roeland vond nooit meer terug gezien?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #29 Gepost op: 28-04-2014, 18:53:27 »
Heb ik slecht opgelet, of hebben we die spelkaart die roeland vond nooit meer terug gezien?
Het was een hint, de mol houdt van kaartspelletjes.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #30 Gepost op: 28-04-2014, 19:34:09 »
Het was een hint, de mol houdt van kaartspelletjes.

O ja, ook zoiets wat we helemaal niet konden weten. Beetje raar.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #31 Gepost op: 28-04-2014, 19:36:47 »
Ik denk dat het meer iets voor de deelnemers zelf was, die natuurlijk wel allerlei dingen komen te weten zoals hobby's enzo.

En om ons een beetje op een dwaalspoor te brengen.  :P

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Widm Junior Aflevering 8 - Wie is de mol ? Junior
« Reactie #32 Gepost op: 30-05-2014, 11:14:03 »
Is alweer even geleden dat ik hier op het forum zat. Heb de voorbije maand niks anders gekend dan computerproblemen. Net voor de finale aflevering is alles misgegaan. Heb eindelijk weer een stabiele verbinding en computer is bijna gemaakt. Maar wou toch even reageren op de afloop van deze serie.

Vond het een geniale finale. Veel beter dan ik had gedacht! En ook spannender. Hoe ze het voor mekaar hebben gekregen dat verschillende mensen nog zo lang hebben getwijfeld, dat is echt wel een prachtprestatie te noemen. Daarom een dikke pluim voor het hele productieteam! En ook een paar zeer mooie hints. Normaal vind ik het altijd opvallend als een kandidaat een opvallende ring of zo om heeft, maar in dit geval is het me totaal ontgaan. Net als dat tweede briefje van €100, dat kan je zelfs interpreteren als de halve waarheid die de Mol de kandidaten voorspiegelde. Is het misschien te wijten aan het feit dat we bij de juniors niet beeld voor beeld alles inspecteren? Zelf heb ik alles maar een keer bekeken en dan overzie je veel van die dingen natuurlijk.

Ik onthou, een goede Mol! Een geweldige winnaar, heb zo hard om hem moeten lachen. En een verliezend finalist die ook wel trots mag zijn. Toen Art vertelde: "Of hecht jij geen waarde aan je spullen omdat je ze helemaal niet nodig hebt." haha, toen begon ik voor een momentje weer te twijfelen aan twijfelen. Maar net voor de test, toen Jenny haar Mol bekend maakte kon het gewoon niet anders meer dan Jenny zijn.

De auto die verdacht veel op een schildpad leek deed me dan weeral een beetje twijfelen. ::rofl:: Komaan zeg nu zelf, die auto leek toch echt op een schildpad of zie ik spoken? :o

Maar die schuldige ogen van de Jenningmeester logen er niet om. Haar houding toen ze aan kwam lopen sprak boekdelen. Zij was het! Heel leuk gedaan, die finale ontknoping. Zoals Jenny naast Art ging staan, vind ik ook veel beter dan bij de BN'ers. Daar kan een voorbeeld aan worden genomen. Deze reeks blonk uit in alle eenvoud. Graag meer van dat bij grote broer WIDM. ;)