heel jammer dat Robert niet nog tijdig dat zakje met informatie kon kwijtraken.
Waarom al die zooi nog bij je hebben. je hebt het ontrafeld, je moet naar Canada ergens in het noorden. Gooi die postzegel enzo weg. opdracht voltooid, dus niet meer nodig. nee lekker alles opschrijven en bewaren.
Ze zijn overigens gepakt omdat ze veel te wantrouwend waren en overmatige voorzichtingheid heeft ze de kop gekost. en dan te bedenken dat het nog voor niks was ook, want ipv gewoon letterlijk naar die plek te gaan hebben ze een uur op google gezeten om Canada te linken aan Koningin Juliana, eeuwig zonde.
Ik vind overigens, maar dat is iets heel anders, die onschuldige tip aan het einde van de vorige uitzending niet zo heel ontschuldig, want door de socials tip is zo'n beetje de hele opdracht bloot komen te liggen. Net ietsje te toevallig, aangezien ze nog niks hadden. Gun mij gewoon 1 jaar dat de hunters totaal niet weten waar de extractie is, maar dat mag natuurlijk niet van productie, want die willen spannende tv. ik wil vooral verrassende tv en nu is het te vaak "ja natuurlijk" "daar gaan we weer" "oh ja joh, wat een toeval"