Ja, heel irritant, op die manier ben ik net ingehaald door ene Koen 

Ja, die moeten ze écht blokken!

het zou zo maar kunnen, en dan blijkt opeens dat die 5 shirts naar één adres moeten 

Maar zelfs als die figuren zelf geen enkele kans hebben om te winnen, dan hebben ze daarmee wel de hele beurs al op zijn kop gezet. Het vervelende is natuurlijk dat je je gewoon voor de gein aan kan melden, alleen maar om de boel op de kop te zetten. En je weet niet of die mensen dat doen om specifiek anderen te bevoordelen, of echt gewoon om voor actie te zorgen, of omdat ze dom zijn en het spel niet snappen. Je kan ingewikkeld denken met proxy's, maar als ik kwaad zou willen, kan ik ook een vriend vragen een account aan te maken, of vanaf de uni gaan klooien. (doe ik niet hoor

)
Maar het zal voor Erik TKS helaas ook wel heel lastig zijn daar iets op te verzinnen.

Beschouw het als een "inschrijf" termijn o.i.d. maar gooi een slot op aanmeldingen die na 7 dagen nog binnen seipelen bijvoorbeeld.
Dat zou wel een goed idee zijn. Sowieso is het een beetje sneu als nieuwkomers nu nog in één klap hoger binnenkomen dan mensen die gewoon wat tegenslagen hebben gehad.