Wat begrijpen aangaat van wat er hier allemaal wordt gezegd zit ik na 2 jaar nog op 0%, maar dat zal er ook aan liggen dat ik nooit wat van de beurs begrijp. Maar dat ligt aan mij.
Echter, het voorstel van Swifty aangaande een gehele koopstop vind ik zeer interessant.Laat inderdaad gewoon een algehele handelsstop zijn tussen het moment dat de beurs sluit en het moment dat de aflevering afgelopen is. Het moet toch mogelijk zijn dat tijdens die anderhalf of voor mijn part 2 uur, compleet niet gehandeld mag en kan worden!
Verder vind ik dat je zoiets als dit jaar met Miryanna op een of andere manier moet voorkomen in een volgend jaar. Mocht er door een actie van buitenaf zoiets als dit jaar naar buiten komen, dat je dan, vanaf het moment dat het naar buiten komt, een koop/verkoopstop voor dat aandeel instelt. Dat lijkt mij best mogelijk. Uiteindelijk heeft immers deze onbedoelde actie het spel wat mij betreft te veel beïnvloed... Hopelijk gebeurt zoiets niet gauw meer, maar om het te voorkomen zou je best regels kunnen bedenken.
Natuurlijk heb ik het niet over tips die je uit de afleveringen zelf haalt, zoals dit jaar met de testvragentheorie. Die zitten immers in de afleveringen zelf, en zijn dus ook voor iedereen op hetzelfde moment voor handen!
En wat de koersen aangaat: zowel de manier van dit jaar, als die van vorig jaar hadden hun charme, maar ik denk dat je met de manier van vorig jaar waabij de mol- en kandidatenaandelen aan elkaar verbonden waren voor meer verschuivingen zouden kunnen zorgen!
Maar hoe dan ook, hoe ik ook mag eindigen, ik heb het heel leuk gevonden! Bedankt voor dit jaar! Volgend jaar hopelijk weer!