Je had gelijk, Leendert: Tooske corrigeerde dus TOCH het speeddate spel waardoor geld in de pot kwam

Ik ben een echte tunnelgraver en heb het al eerder gezegd: het prachtigst is toch als je volle tunnel instort

! Ik was er nog een dagje uit verleden week omdat ze niet direct geld uit de pot speelde bij de bakjesopdracht maar weer heel diep ingegraven terug toen de gedachte kwam dat ze wel 2 kandidaten geld uit de pot had LATEN spelen. Wat een mooi programma is dit toch, ze is het dus helemaal niet

. Is dan toch een blondine de mol? Dan moet ik op Rian maar ik vind dat wel een hele fletse mol dan.
Ik zat verleden week een dagje op Rosario maar die valt nu echt af want is de hele serie al heel druk met bondjes. Al vlak na het speeddaten, de speldenprik naar Fons door zijn leugen meteen te outen. En nu gaan de heren bondjes aan met Babs en Tooske, voor mij zijn ze allemaal dan de mol niet.
Fons valt ook af, want Tooske/Jeroen vielen op hem af. Maar Anna valt af, want Justin viel op haar af. Die zat op vrouwen, dat moeten Tooske en Anna zijn geweest op wie hij voorheen ook zat.
Ik begin te vrezen dat Rian het is. Maar wacht, er is nog een escape. Kees als mol, kan goed tegen stress dus zou een goede zijn, is na Tooske de beste Productieassistent (Babs verdenken bijv.), zag zijn roommate Jeroen eruit vliegen, heeft tal van molacties waaronder geen geld verdiend voor de markt, verhaspelen van eenvoudige aanwijzingen (zoals bij Anna met het doorgeven van de zin, en met het melden van de Maya getallen, ik zou dan ook meteen in de war zijn), verklooien van de stedenopdracht waarin hij toch de beste kenner was, samen met Tooske de beste molposities zoals de sleuteltjes in de schilderopdracht enz. enz.
Eindelijk een reden om van Tooske af te wijken. 
Ik denk dat ik switch naar Kees met zijn consequente klungeligheid, alleen dat hij landelijk nu de meest verdachte is zint me niet.
Ik voel 100% met je mee

Zint me ook totaal niet. Maar.
Vuistregel is als een oudere jongere nog bij de laatste 5 zit, dat die dan de mol is (bijv. Renee), anders had ie er allang uitgelegen. Overall: zie ik het hem wel doen, en die vibes heb ik bij de anderen niet. Maar ik had hem ook als afvaller vandaag, en zie hem ook nog wel afvallen volgende week. Laat ik het dan maar zo doen, dat ik op Kees ga als hij aanstaande executie overleeft. En net als Heinz maar eens wat terug gaan kijken......