Auteur Topic: [WIDM] Vlogs, Podcasts & YouTube door fans  (gelezen 2894 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[WIDM] Vlogs, Podcasts & YouTube door fans
« Gepost op: 29-05-2024, 19:56:59 »
Post en bespreek hier alle vlogs, YouTube filmpjes, podcasts/vodcasts etc. die door fans zijn gemaakt  ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molvizier

• Forumlid
Re: [WIDM] Vlogs, Podcasts & YouTube door fans
« Reactie #1 Gepost op: 8-07-2024, 17:05:12 »
Hallo allemaal, ik kijk al sinds 2017 (Thomas Cammaert) naar WIDM. Ik was direct verkocht door het programma. Nu maak ik sinds 2022 maak ik video's over dit programma op YouTube onder de naam Molvizier. Hier steek ik elk seizoen ontzettend veel tijd in om mijn video's zo goed, origineel en uitgebreid mogelijk te maken. Helaas lukt dat door de constructie van de AVROTROS het niet om deze kwaliteit te leven die ik normaal doe met mijn video's. Voor de mensen die toch willen kijken naar mijn eerste 2 video's over het streaming seizoen van WIDM kunnen ze hier vinden:

Aflevering 1 + 2: https://youtu.be/kexApk3dkNM
Aflevering 3 + 4: https://youtu.be/egOGsXZP9bM
Aflevering 5 + 6: https://youtu.be/BRYk7J93wL4

Als mensen het leuk vinden zal ik hier de rest van mijn video's over dit streaming seizoen blijven delen. Als jullie mijn stijl een beetje willen zien kan ik aanraden om mijn oude content terug te kijken als je daar zin in hebt natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 16-07-2024, 17:02:42 door Molvizier »

Offline MaxvdBroek

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 9-07-2024, 14:10:59 »
Luister hier de podcast waarin de tweede en derde afvaller van dit WIDM-seizoen hun verhaal doen! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden  ::tandpastasmiley::

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #3 Gepost op: 9-07-2024, 16:12:55 »
Wat een leuke mensen toch, die kandidaten. Kars met zijn jokers zoeken en de vaas ::rofl::

Wederom informatief, over de test, Tessa die net als Anne-Britt in een trechter kwam en net als Kars laat klaar was met de test. Kars vol adrenaline, want vrijstellingen te verdienen, en daardoor niets anders onthouden had. Kars die vermoedde dat Emma in de school moest zijn om haar joker te verdienen en ook wist hoe het zat maar desondanks niets heeft gezien. Ook fijn de info over de opdracht " Never a doll moment"

Leuke interviews Max  ::ok::

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #4 Gepost op: 9-07-2024, 17:18:26 »
Wat een briljante interviews weer Max. Zo leuk dat je dit doet ::bravo::.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #5 Gepost op: 10-07-2024, 16:15:54 »
Leuk weer Max ::ok::

Hopen dat je honderden kijkers naar onze poll gestuurd hebt voor een nog representatiever beeld ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #6 Gepost op: 10-07-2024, 16:28:00 »
In ieder geval 1 Simone stemmer voelde zich geroepen ::jaja::.

Offline MaxvdBroek

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-07-2024, 22:40:56 »
Haha dank voor jullie leuke reacties!

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #8 Gepost op: 17-07-2024, 08:54:54 »
Er is weer een nieuwe video van Max.

Wie is de Mol-afvaller: 'Ik wilde naar huis, was er klaar mee'

Het was een slachtpartij tijdens aflevering 5 en 6 van de streaming-editie van Wie is de Mol: drie kandidaten moesten het veld ruimen. In De T Kijkt TV neemt verslaggever en molloot Max van den Broek de hoogte- en dieptepunten door met de drie afvallers van het spelprogramma dat te zien is op NPO Start.

https://www.youtube.com/watch?v=-Bf9d0gFe-E

Offline Molvizier

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 23-07-2024, 13:52:17 »
Het eerste streaming seizoen van WIDM zit er weer op. De mol heeft zichzelf eindelijk bekend gemaakt in een verrassende ontknoping. Dus het is tijd om terug te kijken naar de laatste 2 aflevering van dit seizoen. Voornamelijk over wie nu precies de mol is en wat deze persoon allemaal gedaan heeft. Ook bespreek ik even wat ik nou precies van het seizoen vond en wat er naar mijn mening beter kan. Bekijk de video hier:
« Laatst bewerkt op: 23-07-2024, 16:21:24 door Molvizier »

Offline Molvizier

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 19-08-2024, 16:25:31 »
Voor de mensen die willen weten waar WIDM is opgenomen dit jaar kunnen deze video bekijken. Ik heb door deductie geprobeerd te achterhalen waar ze naartoe zijn gegaan. Dit is natuurlijk geen zekerheid, maar dit is misschien wel een goede gok waar we heen gaan voor 2025. Wil je het weten? Bekijk dan deze video: