Ik heb niks tegen BN'ers, maar wat een verademing die onbekende Nederlanders. Je voelt hun stress om in het spel te blijven.
En mooi in beeld gebracht

Door tijdgebrek helaas alles maar één keer kunnen kijken, en net nog even door de afleveringen gescrold. Ik baseer me dus op weinig.
Ik ga toch voor Jelmer.
- Hij zet zichzelf in de keuken.
- Afremmen op de glijbaan, opnieuw gaan hoeft niet.
- De envelop van €2.500 aan Jelmer geven doet de mol toch niet? Jelmer wordt vertrouwd. Tenzij hij zelf de mol is. Het andere geld speelt hij er slim uit. Zijn act om de liegende kandidaat te spelen is helaas mislukt.
Nyree houdt Jelmer in het spel door al in de eerste ronde te zeggen dat ze jokers heeft. Vreemde moltactiek.
- Jelmer is de enige die geen waaghals wil zijn. Zo komt hij zeker op het dakterras terecht. Hij leidt de anderen af van de ober, hij deelt door 2,3 ipv te vermenigvuldigen. En hij stelt nogal zenuwachtig het foute doosje voor.
enz... een typische mol die vertrouwd wordt door de groep.
Nyree kan het ook best zijn, maar ik denk eerder dat ze Jelmer doorheeft en aan het nepmollen is.
Jammer dat we zo de ontknoping al krijgen. Nog een extra weekje voor deze 2 afleveringen was welkom.
Volgende week 5 minuutjes ontknoping was voldoende geweest.