Poll

Wie is de Mol?

Emma
9 (8.5%)
Jelmer
17 (16%)
Nyree
74 (69.8%)
Simone
6 (5.7%)

Totaal aantal stemmen: 106

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 13405 keer)

Offline Airysuit

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #100 Gepost op: 16-07-2024, 15:42:51 »
Het is toch overduidelijk Simone? Ik verbaas me over deze stemming...

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #101 Gepost op: 17-07-2024, 14:06:35 »
Simone lijkt juist zo breed verdacht te worden door de vele afvallers dat ze het absoluut niet lijkt te zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 17-07-2024, 14:49:52 »
Simone lijkt juist zo breed verdacht te worden door de vele afvallers dat ze het absoluut niet lijkt te zijn.

Haha ja, als de verdenk-biechten ook maar voor 5% te vertrouwen zijn dan is zij uitgesloten als mol.  Vrijwel alle afvallers noemen haar, van degenen die er nog in zitten noemt niemand juist haar. Veel duidelijker krijg je het niet.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #103 Gepost op: 17-07-2024, 14:55:45 »
Haha ja, als de verdenk-biechten ook maar voor 5% te vertrouwen zijn dan is zij uitgesloten als mol.  Vrijwel alle afvallers noemen haar, van degenen die er nog in zitten noemt niemand juist haar. Veel duidelijker krijg je het niet.
Ja en ook als je de biechten niet vertrouwd, dan kan je aan verschillend gedrag van kandidaten wel enigszins afleiden wie ze verdenken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 17-07-2024, 19:10:32 »
Afgelopen dagen in hoog tempo de laatste vier afleveringen achter elkaar bekeken. Dat gaf me ook de kans om een mol te kiezen zonder beïnvloed te worden door de meerderheid van het forum. En dan kom ik toch uit op dezelfde mol als de hoofdverdachte van het forum: Nyree dus

Offline Pac

• Global Moderator
« Reactie #105 Gepost op: 18-07-2024, 13:46:36 »
Als ik alle feiten nog eens op een rij zet, kan ik alleen maar bij Nyree uitkomen ::jaja::
...óf niet!

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #106 Gepost op: 18-07-2024, 20:54:12 »
Final shot: Nyree

Eerdere verdachten: Simone, Johan, Ben

Ik heb deze serie eens aangegrepen om zonder wat dan ook te lezen over de mol (forum, vlogs etc.) de pool in te vullen. Ik ben benieuwd naar de ontknoping morgen.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #107 Gepost op: 19-07-2024, 10:51:38 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 7 & 8:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molshoop_

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 19-07-2024, 11:47:41 »
Ik heb niks tegen BN'ers, maar wat een verademing die onbekende Nederlanders. Je voelt hun stress om in het spel te blijven.
En mooi in beeld gebracht  ::ok::

Door tijdgebrek helaas alles maar één keer kunnen kijken, en net nog even door de afleveringen gescrold. Ik baseer me dus op weinig.

Ik ga toch voor Jelmer.

- Hij zet zichzelf in de keuken.
- Afremmen op de glijbaan, opnieuw gaan hoeft niet.
- De envelop van €2.500 aan Jelmer geven doet de mol toch niet? Jelmer wordt vertrouwd. Tenzij hij zelf de mol is. Het andere geld speelt hij er slim uit. Zijn act om de liegende kandidaat te spelen is helaas mislukt.
Nyree houdt Jelmer in het spel door al in de eerste ronde te zeggen dat ze jokers heeft. Vreemde moltactiek.
- Jelmer is de enige die geen waaghals wil zijn. Zo komt hij zeker op het dakterras terecht. Hij leidt de anderen af van de ober, hij deelt door 2,3 ipv te vermenigvuldigen. En hij stelt nogal zenuwachtig het foute doosje voor.

enz... een typische mol die vertrouwd wordt door de groep.
Nyree kan het ook best zijn, maar ik denk eerder dat ze Jelmer doorheeft en aan het nepmollen is.

Jammer dat we zo de ontknoping al krijgen. Nog een extra weekje voor deze 2 afleveringen was welkom.
Volgende week 5 minuutjes ontknoping was voldoende geweest.  ::tandpastasmiley::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 19-07-2024, 21:29:47 »
Jammer dat we zo de ontknoping al krijgen. Nog een extra weekje voor deze 2 afleveringen was welkom.
Volgende week 5 minuutjes ontknoping was voldoende geweest.  ::tandpastasmiley::
Helemaal eens, dat afgeraffel heeft Nyree niet verdiend. Ze heeft het heel leuk gedaan, ik had haar ook pas in 2e instantie. We waren er toch nog op tijd bij, dus ook een compliment naar het forum ;D
De Blondine is de Mol, Stijn dus :)