Auteur Topic: [Aflevering 3] Opdracht 2 - Mol FM  (gelezen 2066 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Aflevering 3] Opdracht 2 - Mol FM
« Gepost op: 5-07-2024, 09:57:46 »
Bespreek hier de tweede opdracht van aflevering 3.
« Laatst bewerkt op: 5-07-2024, 12:32:02 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 2 - Mol FM
« Reactie #1 Gepost op: 5-07-2024, 13:59:40 »
Leuk om even Mol fm gehad te hebben. Eten en drinken met E oké. Maar artiesten met een G dan op vastlopen is apart. Net zoals dieren met M. Meeuw, mol, meerkoet, muskusrat, merel. Sowieso lag mol wel voor de hand.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #2 Gepost op: 5-07-2024, 17:25:30 »
Dieren met een m en dan mol en merel noemen, terwijl we de mysteryguests al gehad hebben, opvallend.

Hier duidelijk dat kars niet de mol is voor mij

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 5-07-2024, 19:35:43 »
Ik vond deze opdracht niet zo geweldig. Ik vond het nogal saai om naar te kijken, steeds weer vier deelopdrachten, steeds op dezelfde volgorde. Er gebeurde visueel ook weinig, doordat iedereen 'vastzat' op zijn plek.

Wel leuk om Hila wat meer ontspannen te zien, zoals ze als chauffeur bezig was, echt genieten. Jammer dat ze verder zo stug vasthoudt aan haar strenge presentatiestijl. Ze is juist leuk in de spontane momenten.

Offline Hippie

• Forumlid
  • Love, Peace and a Mole
« Reactie #4 Gepost op: 5-07-2024, 23:47:20 »
Wat jammer van de leuke setting dat ze geen boeiendere opdracht konden verzinnen. Mollen had ook weinig zin, want waarom zou de mol voor de voorsprong bij de boten gaan? Mol zou dan bij de radio ztten, niet in de auto.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #5 Gepost op: 6-07-2024, 00:27:27 »
De mol wil bij de radio mensen zitten om zo de auto de verkeerde kant op te sturen. Verder kun je hier niet echt mollen.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #6 Gepost op: 6-07-2024, 17:02:58 »
Zwakke opdracht. Wel lastig trouwens die 20 seconden pimpampetten. Ik zette het steeds op pauze en presteerde niet beter.

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7 Gepost op: 6-07-2024, 18:10:21 »
Ik vond het juist een leuke opdracht. Niets mis mee om simpele spelconcepten te gebruiken.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #8 Gepost op: 6-07-2024, 19:54:50 »
Ik vond het leuk om Hila in haar element te zien, en simpele spelletjes vind ik altijd een leuke afwisseling.

Ik had iets meer moeite met Hila als chauffeur, want ik vond haar mede bepalend voor het mislukken à €1000, omdat ze zo nadrukkelijk waarschuwde met "hier rechtdoor dan blijven we op de snelweg", ik zou dan ook gedacht hebben 'laten we van de snelweg afgaan anders komen we zo helemaal ergens buiten de stad', terwijl die weg rechtstreeks naar de rotonde leidde.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 8-07-2024, 11:10:08 »
Ik vond het leuk om Hila in haar element te zien, en simpele spelletjes vind ik altijd een leuke afwisseling.

Ik had iets meer moeite met Hila als chauffeur, want ik vond haar mede bepalend voor het mislukken à €1000, omdat ze zo nadrukkelijk waarschuwde met "hier rechtdoor dan blijven we op de snelweg", ik zou dan ook gedacht hebben 'laten we van de snelweg afgaan anders komen we zo helemaal ergens buiten de stad', terwijl die weg rechtstreeks naar de rotonde leidde.
Ik denk dat ze juist probeert neutraal over te komen. Maar inderdaad kan de groep wel hebben geprobeerd iets af te leiden uit wat ze zei.

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 8-07-2024, 20:04:40 »
Ik vond de radio opdracht leuk, maar daar was geen geld te verdienen en hoefde er ook niet gemold te worden.
Het tweede deel vond ik dan weer niets en daar was wel geld te verdienen.