Auteur Topic: Wie verdenkt Wie?  (gelezen 5115 keer)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #20 Gepost op: 19-07-2024, 19:22:36 »
Lijkt erop dat Tiemen dus inderdaad op Simone heeft gestemd en alleen de laatste drie kandidaten uiteindelijk de Mol hebben ontmaskerd ::ok::

Knap ook dat ze onder de neus van de eerste paar afvallers heeft kunnen mollen en ze haar uiteindelijk toch niet verdachten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 19-07-2024, 19:35:43 »
Lijkt erop dat Tiemen dus inderdaad op Simone heeft gestemd en alleen de laatste drie kandidaten uiteindelijk de Mol hebben ontmaskerd
Simone zat wat ik weet op Emma bij de finale test. Dus alleen Jelmer en Emma zaten goed.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #22 Gepost op: 20-07-2024, 00:26:56 »
Dat is waar, in haar testbiecht noemde ze Emma (al was het eerder een potentiële Molactie dan een uitgesproken verdenking zoals bij Nyree en Jelmer). Ik ging er op basis van eerdere testen nog van uit dat ze op Nyree zat, maar dat is ons inderdaad niet verteld.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 20-07-2024, 07:49:31 »
Het lijkt mij wel als je bij een biecht een verdachte actie van Emma noemt, dat zij echt wel in de finale test vol op Emma zat. En volgens mij noemde ze er zelfs twee van Emma. En ze noemde bij Jelmer en Nyree niet een verdachte actie. En als de makers ons op verkeerd spoor wilde zetten met deze biecht, waarom zouden zie dit in de finale aflevering doen? Dus voor mijn gevoel ging Simone vol op Emma en daarom moest ze er wel uit, omdat zij als enigste verkeerd zat.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 20-07-2024, 09:58:42 »
Ik durf er heel wat op in te zetten dat Simone wel op Nyree zat. Haar “biecht” over Emma was typisch zo’n biecht waarin ze wordt gevraagd te vertellen wanneer ze Emma verdacht vond.

Gewoon weer lekker knip- en plakwerk van de productie, waar verder niks mis mee is. Als ze echt fout had gezeten was dit veel meer uitgelicht tijdens de laatste aflevering. Simone leek ook allerminst verbaasd, vond ik.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 20-07-2024, 10:04:12 »
Nou ik twijfel nog wel hoor, want ik denk dat tussen de opnamens door en deze reünie zat ongeveer 3 á 4 maanden tussen denk ik, als Simone toch op Emma zat en eruit ging op haar denk ik dat ze nog steeds op Nyree uitkwam in de tussentijd dat ze thuis zat, dan is het inderdaad geen grote verrassing voor haar.

Maar bij de reünie hadden ze ook gesproken over de enveloppen opdrachten, Nyree had toen alleen over de winnaar en verliezer en niet over Simone, die toch finalist was. Of Simone zat toen nog niet op Nyree kan en pas na deze opdracht was het duidelijk, dit kan. Maar ze hebben nergens gezegd dat Simone werkelijk goed zat, maar ook niet fout zat klopt, maar waarom geven ze dit niet aan. Ik denk dat we pas duidelijkheid hebben als we haar dagboek lezen.
« Laatst bewerkt op: 20-07-2024, 10:27:15 door Mol1991 »