Ik vind het een beetje kaal.
Ook geen moltalk en niet de mol en ook
geen live finale en podcast van de avro over het land.
En de finale die er was is al opgenomen geweest.
Hadden ze ook later kunnen doen maar dan met publiek erbij.
Dan had het deze week kunnen gebeuren.
Ook spijtig dat er geen contact met de fans en kadidaten is.
Ik had erg graag nog een aantal vragen willen stellen die nu onbeantwoord
blijven helaas
Alleen mensen die een podcast of vlog maakten zoals Siem en Max bv
hadden het geluk een ontmoeting te hebben en wij fans molloten niet.
Ik spreek dan maar de hoop uit dat er een volgende keer meer kansen zijn.
Dit lijkt mij wel waardevolle feedback voor de makers - want ik denk dat eigenlijk alles wat je noemt dat je vindt ontbreken, een gevolg is van het feit dat het een streaming-seizoen is en het niet dezelfde "exposure" krijgt van een normaal lineaire-televisie-seizoen. Daardoor kijkt iedereen gespreid (dat is het principe van streaming) en is er geen "moment" voor een app, of een gesprek met deze-of-gene, of een Moltalk, of een vragenvuur, of een event rondom de ontknoping, of wat dan ook.
Ik hoop dat de makers dit wel meenemen. Dus wellicht is het een idee, @Frodowatanabe, om dit ook te posten in het topic "Evaluatietopic".
Want ik snap het sentiment namelijk helemaal! Ik vind het ook jammer dat er dingen "ontbreken" omdat die nu eenmaal met streaming niet kunnen. [Zelf vind ik de "finale in kleine setting" van dit seizoen echter wel heel fijn)
Daarom hoop ik dat er ooit nog een molseizoen
zo goed als dit - en met onbekende mensen
- als
lineaire-tv-seizoen wordt gemaakt, met alle randzaken zoals Moltalk er gewoon bij, en dat het dan misschien wel lukt voor Realitynet om wel een fandag te organiseren, ook al snap ik dat je dat niet zomaar even snel tussendoor doet. (Bij een 10 weken durend tv-seizoen heb je ook iets meer tijd voor de hele organisatie)