Auteur Topic: George is de mol (deel 3)  (gelezen 17176 keer)

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #60 Gepost op: 9-03-2002, 12:49:09 »

Citaat



Dat zegt George inderdaad, maar aan het begin van het spel zegt Angela dat Jantien en George GEKOZEN zijn.
Dus: wie zegt niet de waarheid, George of Angela ???


George ;).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mischa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • to mol or not to mol, that's the question..
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #61 Gepost op: 9-03-2002, 13:09:44 »
???He onwijze molfans, waar ik toch wel mee in mijn maag zit, is het feit dat Jantien en George GEEN vrijstelling konden verdienen met hun opdracht !!!! terwijl de andere 6 dit WEL konden verdienen met het paintballspel !!!! Maakt jantien en George toch wel een beetje meer verdacht !!!! Niet dan ???
Is dit misschien omdat de mol bij de muziekopdracht zat en toch tot het einde blijft ??????Gaarne reacties !!! Greetz Mischa








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #62 Gepost op: 9-03-2002, 13:13:19 »
Tjsa... de groep heeft hun uitgekozen (volgens Angela dan). Dus dit zou ze niet per definitie extra verdacht maken ;).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #63 Gepost op: 9-03-2002, 13:31:46 »
Hé jongens, wel eens aan gedacht dat George de anderen wel eens ongelooflijk om de tuin aan het leiden kan zijn met zijn molkeuze? Ze denken wel dat hij op Jantien stemt, maar wie zegt dat dat ook zo is?
Volgens mij zegt niemand die aan dat spel meedoet rechtstreeks tegen de anderen: 'Ik stem op die-of-die'. Men kan van elkaar slechts raden wie de ander op het oog heeft en misschien is het dus wel een hele slimme strategie om te doen of je op iemand stemt die het volgens jou helemaal niet is.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #64 Gepost op: 9-03-2002, 14:27:48 »

Citaat

Hé jongens, wel eens aan gedacht dat George de anderen wel eens ongelooflijk om de tuin aan het leiden kan zijn met zijn molkeuze? Ze denken wel dat hij op Jantien stemt, maar wie zegt dat dat ook zo is?
Volgens mij zegt niemand die aan dat spel meedoet rechtstreeks tegen de anderen: 'Ik stem op die-of-die'. Men kan van elkaar slechts raden wie de ander op het oog heeft en misschien is het dus wel een hele slimme strategie om te doen of je op iemand stemt die het volgens jou helemaal niet is.


ja jayne, dat kan ook al was karen in aflevering 2 er wel zeker van dat de mol in haar groepje zat en het openlijk met de rest deelde, tenzij ze dat helemaal niet dacht of zelf de mol is natuurlijk... ik vind george nog steeds een goede mol, en als het schilderij dat we zijn bij de tests ook van jorge golaco is, maakt george een nog grotere kans...
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #65 Gepost op: 9-03-2002, 23:52:52 »
Citaat



Dat zegt George inderdaad, maar aan het begin van het spel zegt Angela dat Jantien en George GEKOZEN zijn.
Dus: wie zegt niet de waarheid, George of Angela ???


Ik denk eigenlijk dat 't ongeveer zo is gegaan: Angela verteld dat ze twee muzikale personen nodig heeft. De groep reageert door te zeggen dat ze Jantien en George wel muzikaal vinden. George had natuurlijk kunnen weigeren die opdracht te gaan doen, maar hij besluit te gaan omdat hij dan 'ns Jantien van dichtbij kan meemaken zonder dat er andere kandidaten bij zijn. Dus zo heeft hij er zelf ook voor gekozen om 'ns met Jantien in 'n groep te zitten.

Dit verhaal geldt natuurlijk voor als hij niet de mol is.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #66 Gepost op: 10-03-2002, 00:52:01 »
Da's precies wat ik denk, Han13!
Als George de Mol zou zijn en geacht zou worden te gaan paintballen, zou hij er vast wel een stokje voor gestoken hebben. ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #67 Gepost op: 10-03-2002, 13:24:46 »
kan iemand misschien een screenshot maken van het volgende: als george gaat zitten bij de test, zie je vlak daarvoor op de achtergrond een soort icoon, maar er staat iets op. kan iemand dit lezen of er anders een screenshot van maken? misschien betekend het wel iets...
dat schilderij van jorge colaco is volgens mij de rode draad van widm. het zag er trouwens niet uit alsof het er echt zat, maar aslof het er gewoon opgeplakt was door de redactie, want de trap liep er voor de helft over, en dat is zonde. het ziet er iig niet uit, ook al heeft colaco er rekening mee gehouden dat er een trap overheen zou komen. is het niet psies hetzelfde schilderij als dat in porto?
Doris







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #68 Gepost op: 10-03-2002, 13:47:21 »
Citaat

het zag er trouwens niet uit alsof het er echt zat, maar aslof het er gewoon opgeplakt was door de redactie, want de trap liep er voor de helft over, en dat is zonde. het ziet er iig niet uit, ook al heeft colaco er rekening mee gehouden dat er een trap overheen zou komen. is het niet psies hetzelfde schilderij als dat in porto?
Doris



het is  zeker niet precies hetzelfde werk, want op dit werk staan bootjes, had het vorige niet. maar 't is volledig dezelfde stijl als dan andere schilderij , dus hoogst waarschijnlijk ook van jorge. btw, waarschijnlijk is het er niet opgeplakt, want het schilderij is ook te zien op enkele andere shots (bv als kerstin & karen stemmen)

ciao
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #69 Gepost op: 10-03-2002, 14:49:02 »

Citaat

kan iemand dit lezen of er anders een screenshot van maken?


Heb 't toevallig net opgeschreven. Er staat: PEDRALVARES CABR..... De laatste letters zijn niet goed te lezen.

Maar wat we er mee kunnen, ik heb geen idee...... :-/







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #70 Gepost op: 10-03-2002, 15:34:35 »
Uit de colum van Broer:

Citaat
George (die in het Engels zijn naam opeens wél normaal kan uitspreken)


Dat wilde ik dus net hier gaan schrijven....

Er bestaat nog steeds verwarring of je George nu moet uitspreken als George of als Sjors. Tot nu toe noemden iedereen George Sjors (wat trouwens enorm opmerkelijk is, want ik dat heb ik dus nog nooit eerder gehoord dat iemand de naam George zo uitspreekt, maar dit terzijde), maar nu stelde George zichzelf ook voor als George en niet als Sjors. Later zegt ook iemand (ik dacht Harry, maar weet 't niet zeker): 'ik denk dat George er vandaag uit gaat', wederom George uitgesproken als George.

Ik weet 't nu echt niet meer hoor, hoe heet die jongen nou?  :-/

(ik geloof dat deze post erg verwarrend is, maar ik hoop toch dat jullie me begrijpen!)








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #71 Gepost op: 10-03-2002, 15:36:36 »

Citaat

Uit de colum van Broer:


Dat wilde ik dus net hier gaan schrijven....

Er bestaat nog steeds verwarring of je George nu moet uitspreken als George of als Sjors. Tot nu toe noemden iedereen George Sjors (wat trouwens enorm opmerkelijk is, want ik dat heb ik dus nog nooit eerder gehoord dat iemand de naam George zo uitspreekt, maar dit terzijde), maar nu stelde George zichzelf ook voor als George en niet als Sjors. Later zegt ook iemand (ik dacht Harry, maar weet 't niet zeker): 'ik denk dat George er vandaag uit gaat', wederom George uitgesproken als George.

Ik weet 't nu echt niet meer hoor, hoe heet die jongen nou?  :-/

(ik geloof dat deze post erg verwarrend is, maar ik hoop toch dat jullie me begrijpen!)



Als iedereen hem "Sjors" noemt en het is niet zo, lijkt het me dat zijn naam als "Sjors" uitgesproken wordt :).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #72 Gepost op: 10-03-2002, 15:45:17 »
ik ken 2 mensen die george heten en het uitspreken als sjors. ik ken ook iemand die niet weet hoe der eigen naam nou uitgesproken moet worden. sharon. hoe heet je? sheren. oke, hoe moet ik het uitspreken dan? ow, mag je zelf weten, sheren, sharon, sheron, of op z'n engels... dat is erg irri maar george zal dus ook wel niet weten hoe ie psies z'n naam uit moet spreken. trouwens, als je een engelsman george op z'n sjors laat zeggen komt ie niet uit z'n woorden: sssssssjoooorsssssss??? george gaat veel beter. george past ook niet bij em, sjors veel beter. maar goed, ik denk dat de enige de weet hoe z'n naam eigenlijk bedoeld is z'n moeder is, en die kan het blijkbaar niet zoveel schelen.
Doris







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #73 Gepost op: 10-03-2002, 15:51:04 »
Hallo medemollenvangers,

Twee vragen/opmerkingen:

1) Mij viel op bij de liedjesopdracht dat Jantien juist heel erg de leiding nam. Ik kreeg het gevoel dat ze George overblufte of niet vertrouwde. Okee George vond dat niet erg, hij had genoeg lol om Jantien. Hij had goede ideeen, maar Jantien zat er steeds doorheen. OP het laatste liet hij haar maar een beetje begaan. Leuke opdracht trouwens!

2) Hoe heet George van de achternaam, weet iemand dat?

Groeten  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #74 Gepost op: 10-03-2002, 15:52:08 »

Citaat



2) Hoe heet George van de achternaam, weet iemand dat?



Langeberg
George Langeberg
Doris







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Hondje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #75 Gepost op: 10-03-2002, 20:29:15 »
Hoi :D,
Ik heb steeds George als mol gezien, maar na afl.5 vind ik hem toch wel erg enthousiast, hoor - terwijl de mol na de vorige afl. nu flink zou toeslaan... dus zoek ik het meer in de richting van mijn reserves John en Harry.
George is populair en camerageniek, ik vrees dat dat toch iets anders is dan een mol.

Ik word trouwens een beetje moe van het speuren, zeker als ik bedenk dat vele zaken misschien gemanipuleerd of getruukt zijn. Er moet toch wel iets WAAR zijn van wat er uitgezonden wordt?
Maar misschien heb ik gewoon last van mijn griep... :'(
Dag! Hondje Sip :(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #76 Gepost op: 10-03-2002, 20:41:09 »
Citaat


Ik word trouwens een beetje moe van het speuren, zeker als ik bedenk dat vele zaken misschien gemanipuleerd of getruukt zijn. Er moet toch wel iets WAAR zijn van wat er uitgezonden wordt?
Maar misschien heb ik gewoon last van mijn griep... :'(
Dag! Hondje Sip :(


Beterschap Hondje ;)
Natuurlijk worden we gemanipuleerd, maar daarom moeten we kijken naar wat er echt gebeurt en niet naar al die montages tussendoor.
En ik zag in afl 5 George anti-mol zijn :)








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #77 Gepost op: 10-03-2002, 23:39:34 »
In Vlaanderen zeggen we gewoon "George". Het "Sjors" laten we aan de Nederlanders over. (trouwens vroeger zat er ook nog ene Sjimmie bij Sjors).

Maar alle gekheid op een stokje. Ik was opgelucht dat we eindelijk onze George eens niets verdacht zagen uitvoeren. Of zal ik beter zeggen : Helemaal niets uitvoeren, noch met de liedjes, noch met de ontvoering (behalve Prince een beetje lastig vallen tijdens en na het telefoneren).

Indien Geroge in afl. 5 weer zoveel verdachte dingen had uitgevoerd, dazn zou ik pas aan hem beginnen twijfelen.
Nu blijft hij mijn Mol.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline jovi

  • Forumlid
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #78 Gepost op: 11-03-2002, 08:42:38 »
Tot nu toe heb ik alleen gelezen op dit forum en een beetje meegepraat op de officiele site, maar daar is nu al twee keer mijn berichtje weggehaald dat de volgende strekking heeft.

Op de site jantien.org staan links naar de sites van o.a. George, John en Ellen.
Als je met je muisaanwijzer op de link naar de site van George staat verschijnt in je statusbalk:
http://www.jantien.org/molgeorgedoor.htm

Ik vroeg me alleen maar af wat ik daarvan moest denken, maar dat de redactie daar het bericht al twee keer heeft gewist vind ik wel erg verdacht! ???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 3)
« Reactie #79 Gepost op: 11-03-2002, 09:16:16 »
Nogmaals speciaal voor Jovi (maar ik blijf 't niet herhalen, he mensen?): de webmasters van Jantien.org weten net zo veel/weinig als wij. Ze lezen geregeld mee op dit forum en gebruiken allerlei dingen die wij als aanwijzing zien op hun site.

Behalve dat 't 'n erg grappige site is om 'ns af en toe te bekijken, moeten we er absoluut en ik herhaal absoluut niet gaan zoeken naar aanwijzingen.  :)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »