Heeft er iemand al geheime hints gevonden? Er zijn er al een paar gevonden:
- Erik stond als eerste bij het voorstellen en vloog er als eerste uit. Als Karen, die als 2e voorgesteld werd, er nu ook uit moet heb je grote kans dat de laatste 3 die voorgesteld werden de mol, de winnaar en de verliezer zijn. Die drie zijn Kerstin, Ellen en Harry. Het kan trouwens wel zijn dat de mol er ergens gewoon tussen staat en dat het vanaf de mol niet meer klopt, maar als karen er nu uit gaat dan heb je grote kans dat kerstin, ellen en harry overblijven.
- Als je de vingerafdruk van het logo van WIDM 90 graden draait krijg je het woord TIP en de kleine letter h: is het Harry?
- Het schijnt dat als je de aftiteling terugspoelt (dan moet je em wel opgenomen hebben) iemand hoort zeggen: de mol ben ik. Dan moet je natuurlijk wel een opname hebben waarbij je geluid hoort als je hem terugspoelt maar het kan ook met een speciaal programmaatje.
- Van alle deelnemers zag je een stukje interview en een stukje op het vliegveld, behalve bij één persoon, ik geloof Dick.
Als je nog meer aanwijzingen hebt of hebt gehoord wie "de mol ben ik" zei, zet t hier dan ff onder!?