Auteur Topic: Geheime hints  (gelezen 2992 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Geheime hints
« Gepost op: 10-02-2002, 14:26:44 »
Heeft er iemand al geheime hints gevonden? Er zijn er al een paar gevonden:
- Erik stond als eerste bij het voorstellen en vloog er als eerste uit. Als Karen, die als 2e voorgesteld werd, er nu ook uit moet heb je grote kans dat de laatste 3 die voorgesteld werden de mol, de winnaar en de verliezer zijn. Die drie zijn Kerstin, Ellen en Harry. Het kan trouwens wel zijn dat de mol er ergens gewoon tussen staat en dat het vanaf de mol niet meer klopt, maar als karen er nu uit gaat dan heb je grote kans dat kerstin, ellen en harry overblijven.
- Als je de vingerafdruk van het logo van WIDM 90 graden draait krijg je het woord TIP en de kleine letter h: is het Harry?
- Het schijnt dat als je de aftiteling terugspoelt (dan moet je em wel opgenomen hebben) iemand hoort zeggen: de mol ben ik. Dan moet je natuurlijk wel een opname hebben waarbij je geluid hoort als je hem terugspoelt maar het kan ook met een speciaal programmaatje.
- Van alle deelnemers zag je een stukje interview en een stukje op het vliegveld, behalve bij één persoon, ik geloof Dick.

Als je nog meer aanwijzingen hebt of hebt gehoord wie "de mol ben ik" zei, zet t hier dan ff onder!?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline mollemans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Geheime hints
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2002, 14:31:43 »
wat dacht je van deze Harries naam wordt helemaal nie getypt door angela, tenminste niet in beeld..  en toch krijgt hij een groen scherm..

Het zal me niets verbazen asl we ooit bij een biecht nog eens een pc krijgen die duidelijk niet is aangesloten. Ik let daar alvast extra op.

En da woord tip zie ik helemaal niet hoor en volgens mij is het dezelfde vingerafdruk als elk jaar

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline dumbytje

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2002, 14:33:49 »
als je het logo van vorig jaar erbij neemt staat er ook tip in

groetjes,
dumbytje

Groetjes,
Dumbytje

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2002, 15:34:26 »
Doris tijdens het introfilmpje van een van de deelnemers, zou   iemand zeggen Ik ben de Mol. Met zijn mondbewegingen.

Persoonlijk vind ik dit niet terug in de beelden. Maar het zou bij Dick zijn.

Ik zie dus niet het hoofd in de afduk, tip met wat fantasie, ik hoor niks in de aftiteling en zie dicks mond ook niks zeggen.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2002, 09:49:32 »
HSG de mol een stukje in de brij van letters die af en toe voorkomen in de aflevering.  Als bv iemand naam in beeld komt, komt er eerst zon wirwar van letters.

hsgdemol komt daarin herhaaldelijk terug en ook iets van raymondrule. Of er nu staat HSG de Mol of dat die HS er niks mee doen en dat het is G mol, wt naar George kan verwijzen maar net zo goed naar een GAY Mol.

Ik weet het niet. en er is ook iets met de muziek van de aftiteling. Er zit iets doorheen

Offline floopzz

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2002, 13:25:57 »
Er is inderdaad iets te vinden in de brij van groene letters (bekijk t beeld voor beeld) Namelijk onder andere: "Raymond rules" en "Robert is ok"... Wie goed oplet bij de aftiteling ziet dat dat de namen zijn van de online montagemannen....
Ook zijn er stukjes waar "de mol" in te vinden is. Bij Harry komt er te staan "welk" en "wie", aanwijzing misschien? Of is t een goeie grap van de montagemannen om ons in de war te brengen? In ieder geval: LET OP DE VOLGENDE AFLEVERING!!

greetzz, floopzz

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-02-2002, 15:11:41 »
een hint die ik hier nog niet zien opdagen heb maar wel op de molsite van ERIK T staat =

" Tussen Prince en John kwam er een grote 2 in beeld "

een mogelijke conclusie :
één van hen wordt de verliezer

ciao vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #7 Gepost op: 11-02-2002, 15:19:36 »
ook iets wat ik nog niet veel heb gelezen is dat angela Harry's naam helemaal niet typt.

Offline steffix

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 11-02-2002, 18:01:23 »

Citaat

Doris tijdens het introfilmpje van een van de deelnemers, zou   iemand zeggen Ik ben de Mol. Met zijn mondbewegingen.

Persoonlijk vind ik dit niet terug in de beelden. Maar het zou bij Dick zijn.

Ja dat hoorde ik ook en ik ging kijken bj de intro filmpjes maar het leek net alsof Erik het zei  ???

Maar nu heb ik er perongeluk wat anders overheen opgenomen dus ik kan het niet meer terugzien. Misschien wil een van jullie even kijken?
Het was als erik op het laatst niks meer zei maar zijn mond bewoog  nog wel.

Offline Gayn

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 12-02-2002, 19:13:31 »
Ik weet niet of dit al ergens op dit furm staat, maar op het schoolbord dat gebruikt werd bij de portvatenopdracht stond geschreven: 'Wie is de mol?' en de eerste vraag ging over 'Harry Potter' en het antwoord op de tweede vraag was 'Harry'! Toeval... of een geheime aanwijzing???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 12-02-2002, 19:31:55 »
Citaat

Ik weet niet of dit al ergens op dit furm staat, maar op het schoolbord dat gebruikt werd bij de portvatenopdracht stond geschreven: 'Wie is de mol?' en de eerste vraag ging over 'Harry Potter' en het antwoord op de tweede vraag was 'Harry'! Toeval... of een geheime aanwijzing???

Of 't antwoord op de vraag "Wie is de mol?" is 't antwoord op de eerste vraag in 't spel. De eerste vraag was inderdaad "wie houdt er van Harry Potter?" en 't antwoord daarop moet Prince zijn. Dus dat zou betekenen dat Prince de mol is.....  :-/

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #11 Gepost op: 13-02-2002, 19:06:06 »
Zou best een hint naar Harry kunnen zijn. In de Belgische reeks, toen Hugo de mol was waren er ook een aantal vragen in de bieb over Hugo Claus en Carel Hugo (geloof ik). Dat waren toen ook aanwijzingen.

Die grote 2 tussen John en Prince is gewoon de 2 van Vertrekhal 2. Ik zou daar niks achter zoeken.

Harry's naam wordt wel degelijk ingetypt door Angela, je ziet het wel niet maar je hoort haar wel typen. Zou ik ook niks achter zoeken.

Wat me pas nog opviel:
Bij de introductie filmpjes van de kandidaten begint iedere kandidaat met "Ik ben (bijv. Pietje Puk)" Dus iedereen zegt eerst zijn naam, behalve:
John zegt alleen zijn voornaam ("Ik ben John de MOL?")
George zegt zijn naam helemaal niet. ("Ik ben verliezer?")
Ellen zegt ook haar naam niet ("Ik ben winnaar?")
Of misschien komen ze op alfabeth, Mol, Verliezer, Winnaar.

Verder viel me op dat er iemand met z'n "blinddoek-geval"  op slaapt. Die persoon slaapt dus graag in het pikkedonker = de Mol?
Ik kon niet goed zien wie het was, ik geloof Ellen.

Sorry trouwens van de lange berichten, maar ik kan 90% van de tijd niet inloggen (heeft zeker met mijn iMac te maken). Hebben nog meer mensen hier problemen mee?

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #12 Gepost op: 13-02-2002, 19:18:35 »
Twwety ik hoor angela helemaal niks typen als ze haary meldt voor de executie schermen nie dat dat voor mij betekent dat hij de Mol is, maar volgens mij typt ze echt helemaal niks, tenminste nie in beeld en nie qua geluid. Maar ik kan me vergissen.

Tot ik meer bewijzen heb Prince voor Mol

Stephanie

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 13-02-2002, 19:19:45 »
George zegt wel zijn naam hoor. Alleen spreekt hij het anders uit dan in de rest van het programma, wel vreemd.

En het was inderdaad Ellen met dat oogmasker. Echt iets wat je inpakt he, als alleen het hoognodige meemag? Maar misschien zat het wel in haar handbagage.

Ik heb trouwens ergens gelezen dat George al voor het einde van de opnames terug zou zijn. Dus dan kan hij niet bij de laatste drie zitten.
Maar zouden de afvallers niet toch tot het einde blijven, of ergens anders buiten NL? Want de mensen die die afvallers kennen weten dan al dat hij/zij niet de mol is

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 13-02-2002, 19:38:53 »

Citaat

En het was inderdaad Ellen met dat oogmasker. Echt iets wat je inpakt he, als alleen het hoognodige meemag? Maar misschien zat het wel in haar handbagage.

't kan net zo goed George zijn geweest met dat oogmasker. Je kon alleen duidelijk zien dat de persoon donkere krullen had. Nou lijkt 't me niet zo voor de hand liggend dat 'n man zo'n masker opdoet als hij gaat slapen, maar met die George weet je 't maar nooit.