Auteur Topic: Aflevering 10 (deel 3)  (gelezen 25534 keer)

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #60 Gepost op: 17-04-2002, 14:44:23 »

Jantien zullen ze wel herkennen, maar John en George uiteenhouden ?
Gevaarlijk hoor...
Zwart haar, stevig gebouwd, tof ...

Ik hou het op de kleurtjes....


Eeehmmm, ze hebben toch ook namen??? Die zijn toch niet geheim??? Ze zullen zich toch wel gewoon voorgesteld hebben???







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #61 Gepost op: 17-04-2002, 14:46:36 »

Eeehmmm, ze hebben toch ook namen??? Die zijn toch niet geheim??? Ze zullen zich toch wel gewoon voorgesteld hebben???

Pino, dat is veeel te logisch en te eenvoudig.
Maar ik ben het er helemaal mee eens. ;)








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #62 Gepost op: 17-04-2002, 15:14:24 »

Eeehmmm, ze hebben toch ook namen??? Die zijn toch niet geheim??? Ze zullen zich toch wel gewoon voorgesteld hebben???


Dat had k nog nie eens bedacht :o








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #63 Gepost op: 17-04-2002, 15:28:58 »
En ze kregen ook nog een uitleg... ze hebben neem ik aan toch wel op de grond geoefend wat ze wel en niet in de lucht moeten doen als ze aan zo'n instructeur hangen. Dus tijd genoeg voor de begeleiders om te weten wie wie is...
Het lijkt me tenminste onvoorstelbaar dat ze zonder voorbereiding aan een wildvreemde worden gehaakt en spring maar.... (Voor de begeleiders is dit neem ik aan ook niet zonder risico's, die willen ook weten wat voor vlees ze in de kuip hebben)







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #64 Gepost op: 17-04-2002, 15:33:46 »
He, gelukkig weer eens wat nuchtere verklaringen!

Ik denk dat je zeker gelijk hebt, Momferdina. Ze worden heus niet zomaar uit het vliegtuig gegooid.  ;D Maar ja, al die instructies zijn natuurlijk geen interessante tv, dus dat laten ze niet zien.

Overigens denk ik dat je zelfs in beeld ziet dat ze zich voorstellen: 'John', 'George', 'Jantien'.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #65 Gepost op: 17-04-2002, 18:35:37 »
Dat klopt Jayne. De kleuren van de pakken lijken me dan ook volslagen onbelangrijk...







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #66 Gepost op: 17-04-2002, 18:42:26 »

Dat klopt Jayne. De kleuren van de pakken lijken me dan ook volslagen onbelangrijk...


wellicht niet tweety.... maar we moeten alles wat een hint KAN zijn melden....je weet nooit dat het zwarte tuigje van george Dé hint is......

het zou leuk zijn moesten een paar van de zaken die wij gevonden hebben ook vrijdag te zien zijn in de uitzending!

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #67 Gepost op: 17-04-2002, 18:51:04 »

het zou leuk zijn moesten een paar van de zaken die wij gevonden hebben ook vrijdag te zien zijn in de uitzending!




Dat MOET toch haast wel! Volgens mij is zowat ALLES hier gezien. Maar ook een hoop dingen zijn hier gezien die hoogstwaarschijnlijk vrijdag NIET vermeld zullen worden....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #68 Gepost op: 17-04-2002, 19:10:12 »

Dat MOET toch haast wel! Volgens mij is zowat ALLES hier gezien. Maar ook een hoop dingen zijn hier gezien die hoogstwaarschijnlijk vrijdag NIET vermeld zullen worden....


dat laatste is zéker......en ik hoop dat het eerste ook het geval zal zijn







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #69 Gepost op: 17-04-2002, 19:18:34 »

Dat MOET toch haast wel! Volgens mij is zowat ALLES hier gezien. Maar ook een hoop dingen zijn hier gezien die hoogstwaarschijnlijk vrijdag NIET vermeld zullen worden....


Als ze alles zouden uitzenden wat hier is gemeld, zou de aflevering 5 uur ipv van 5 minuten langer duren  ;D








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #70 Gepost op: 17-04-2002, 19:30:25 »
wat stond er in de rots in de gapende muil van het nijlpaard? ik zag witte letters, maar kon even niet ontcijferen wat er stond en of het uberhaupt iets was...of is dat al gemeld?







always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #71 Gepost op: 17-04-2002, 21:12:02 »

wellicht niet tweety.... maar we moeten alles wat een hint KAN zijn melden....je weet nooit dat het zwarte tuigje van george Dé hint is......


Hier ben ik dus weer 'ns volkomen mee eens. Als de tuigjes al iets 'n betekenis hebben is dat waarschijnlijk in de vorm van 'n hint voor ons kijkers en niet om de instructeurs duidelijk te maken wie wie is. Ze hadden zich immers van te voren voorgesteld en er zal logischerwijs van te voren (dus op de grond al) zijn vastgesteld welke instructeur met welke kandi gaat springen. En ik neem aan dat 'n instructeur dan ook nog wel effe kan onthouden op welk vlak hij ook al weer terect moest komen.  :)

Citaat
Dat MOET toch haast wel! Volgens mij is zowat ALLES hier gezien. Maar ook een hoop dingen zijn hier gezien die hoogstwaarschijnlijk vrijdag NIET vermeld zullen worden....


Ik denk ook dat we dit jaar bijna alles wel hebben opgemerkt. Ik geloof niet dat er grote hints zullen zijn, die bij ons onopgemerkt gebleven zijn.  :)

En idd zal er 99 % van onze aanwijzingen niet aan bod komen, maar dat komt natuurlijk ook omdat wij aanwijzingen voor wel 11 kandi's hebben besproken! En de mol is er natuurlijk maar 1tje en dan vallen al veel dingen weg.

Citaat
Als ze alles zouden uitzenden wat hier is gemeld, zou de aflevering 5 uur ipv van 5 minuten langer duren  


Nou ik denk eerder 5 dagen!  ;)

Citaat
wat stond er in de rots in de gapende muil van het nijlpaard? ik zag witte letters, maar kon even niet ontcijferen wat er stond en of het uberhaupt iets was...of is dat al gemeld?


Ah ja! Dat wilde ik nog effe checken! Helemaal vergeten! *stom stom* Ik kijk straks nog wel effe als ik er nog effe de tijd voor vind.  :)









Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #72 Gepost op: 17-04-2002, 21:23:43 »
is goe







always look on the bright side of life

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #73 Gepost op: 17-04-2002, 22:21:08 »

wat stond er in de rots in de gapende muil van het nijlpaard? ik zag witte letters, maar kon even niet ontcijferen wat er stond en of het uberhaupt iets was...of is dat al gemeld?

Er staat inderdaad iets op de muur gekalkt links in de grot...!!
Maar ik kan er niet veel van maken... iets van
B ANG ofzo... alleen de G weet ik echt zeker...








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #74 Gepost op: 17-04-2002, 22:34:50 »

wellicht niet tweety.... maar we moeten alles wat een hint KAN zijn melden....je weet nooit dat het zwarte tuigje van george Dé hint is......

het zou leuk zijn moesten een paar van de zaken die wij gevonden hebben ook vrijdag te zien zijn in de uitzending!

groetjes
vlaming

Dat alles een hint KAN zijn vind ik OK. Maar om een argeloze gemiddelde kijker te vermoeien met de kleuren van het tuigje in de 1 na laatste aflevering gaat me erg ver....

En over dat we alles wel gezien zouden hebben: Hoe zat het vorig jaar met het bewegende intro-beeld van Nico en het geluidsfraagment dat moest worden teruggedraaid? We moeten de huid van de beer niet verkopen voordat die geschoten is....... :(








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #75 Gepost op: 17-04-2002, 23:02:23 »

En over dat we alles wel gezien zouden hebben: Hoe zat het vorig jaar met het bewegende intro-beeld van Nico en het geluidsfraagment dat moest worden teruggedraaid? We moeten de huid van de beer niet verkopen voordat die geschoten is....... :(


Daar heb je wel gelijk in Aggie, maar ik denk eerlijk gezegd dat we op dit forum dit jaar nog beter gezocht hebben dan vorig jaar. Er zijn iig veel meer forummers, waardoor er automatisch ook veel meer meningen boven water komen. En hierdoor waarschijnlijk ook meer (mogelijke) aanwijzingen, molacties e.d. Verder vind ik 't niveau van 't molzoeken vooruit gegaan ten op zichte van vorig jaar.

Daarom hoop ik (en denk ik ook eigenlijk) dat we dit jaar wel degelijk 'n aantal van onze theorietjes terug zullen zien vrijdag.  :)

Trouwens, volgens mij was er vorig jaar bijna niks wat al ontdekt was op dit forum. Alleen 't introfilmpje van Nico meen ik...........








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #76 Gepost op: 17-04-2002, 23:06:51 »

Daar heb je wel gelijk in Aggie, maar ik denk eerlijk gezegd dat we op dit forum dit jaar nog beter gezocht hebben dan vorig jaar. Er zijn iig veel meer forummers, waardoor er automatisch ook veel meer meningen boven water komen. En hierdoor waarschijnlijk ook meer (mogelijke) aanwijzingen, molacties e.d. Verder vind ik 't niveau van 't molzoeken vooruit gegaan ten op zichte van vorig jaar.


Dat is duidelijk. Ik heb pas geleden nog eens het forum van vorig jaar bekeken en het viel me op dat het zo klein en toch onoverzichtelijk was. Knap dat onze 'crew' het dit jaar zo strak in de hand heeft gehouden (sorry off-topic).

Dat alles verhoogt idd de kans dat we veel hebben gezien. Dat heeft echter ook een nadeel gehad: we hebben zoveel gezien dat we tegenstrijdige signalen hebben opgevangen en het eind vh liedje is dat we het nog steeds niet weten: wie de mol is..... Dat is natuurlijk weer knap van de AVRO.... :)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #77 Gepost op: 17-04-2002, 23:10:22 »

Dat alles verhoogt idd de kans dat we veel hebben gezien. Dat heeft echter ook een nadeel gehad: we hebben zoveel gezien dat we tegenstrijdige signalen hebben opgevangen en het eind vh liedje is dat we het nog steeds niet weten: wie de mol is..... Dat is natuurlijk weer knap van de AVRO.... :)


Ja is zo, maar we moeten niet vergeten dat we dit jaar ook wel te maken hebben gehad met 11 erg molse kandi's. Ze zijn er echt op uit gezocht dat ze allemaal voor mol konden doorgaan.

Maar ik denk zowiezo dat je bij WIDM nooit zekerheid krijgt tot op 't moment dat de mol, winnaar en verliezer bekend worden gemaakt. Dat was andere series ook al zo, en dat zal hopelijk bij toekomstige series zo blijven! Want dat is nu eenmaal wat voor mij WIDM zo leuk maakt!  :)








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #78 Gepost op: 17-04-2002, 23:15:12 »
Laten we hopen dat het altijd een spannende 'strijd' zal zijn tussen WIDM en de mollenfans. Het leukst is het natuurlijk als we achteraf zeggen: natuurlijk, dat hadden we moeten zien. Net als de film Memento :)
Deze serie voldoet nu al aan die criteria, omdat alle overblijvers idd de mol KUNNEN zijn...








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 10 (deel 3)
« Reactie #79 Gepost op: 17-04-2002, 23:42:06 »

Laten we hopen dat het altijd een spannende 'strijd' zal zijn tussen WIDM en de mollenfans. Het leukst is het natuurlijk als we achteraf zeggen: natuurlijk, dat hadden we moeten zien. Net als de film Memento :)
Deze serie voldoet nu al aan die criteria, omdat alle overblijvers idd de mol KUNNEN zijn...

Ahaaaaa, Aggie heeft Memento ook gezien? Ben blij dat er nog iemand deze schitterende film heeft gezien! Heb 'm ook al aangeraden aan BM!







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)