Auteur Topic: Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB  (gelezen 31149 keer)

Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Gepost op: 20-04-2002, 10:20:00 »
Volgens mij zijn er nog enkele (zo niet veel) onopgeloste mysteries:
- Het handje bij prins in de groeps opdracht
- De letters die voorbei flitsen bij een naam
- Was de ketting die er afviel nou wel of niet sabortage?
- en vast nog wel heel veel meer, zou een kandi/productie iemand dit uitleggen of kan iemand het vragen bij de mfb? (ik kan helaas zelf niet)







« Laatst bewerkt op: 20-04-2002, 10:52:35 door Thef Inal »
Later, Thef

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Onopgeloste Mysteries
« Reactie #1 Gepost op: 20-04-2002, 10:23:36 »
ja, we kunnen hier wel een "vraag het voor me" topic maken... iemand nog dingen die ie heel graag wil weten, maar niet naar de mfb kan komen?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:Onopgeloste Mysteries
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2002, 10:51:27 »
Voor de Mol: heb je zelf de dagboeken geschreven en de hints op het forum gegeven?







Later, Thef

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #3 Gepost op: 20-04-2002, 10:53:39 »
ik schrijf et maar ff op, dan vergeet ik et misschien niet te vragen: zijn die interviews van schiffers nou wel of niet meteen opgenomen? et is nie errug boeiend, maar ik wil et nou toch welles weten, of heb ik et antwoord gewoon es een keer gemist?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #4 Gepost op: 20-04-2002, 10:56:34 »
Ja,

Kunnen we antwoorden krijgen op al onze vragen...
bv.
- Heeft George het balletje 's nacht laten vallen welke door Karin toch werd gevangen op een moment van verminderde concentratie...
- Hoe voelde George zich toen Prince bij de druivenplukkers toch van naam verandere en de opdracht mislukte, terwijl George nog een beetje tegenpruttelde
- Wie heeft die deur nu bij de ondergrondse kerkers-opdracht voor de nep-deur gezet ?

...







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2002, 11:02:48 »
hoe zat het met dat opschrijven van FOON TELE (george)

wie had de vrijstelling in afl4 ?







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #6 Gepost op: 20-04-2002, 11:03:23 »

hoe zat het met dat opschrijven van FOON TELE (george)

wie had de vrijstelling in afl4 ?

Ik probeer ze beantwoord te krijgen ;)








Offline imka

  • Forumlid
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #7 Gepost op: 20-04-2002, 11:06:54 »
Hoe wist George dat hij geen geld aan de dichter mocht geven op het terras ?


Wanneer schreef John de cijfers op de motorkap van de jeep ?









Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #8 Gepost op: 20-04-2002, 11:14:20 »
ja imka, da eerste vind ik ook een goeie vraag, maar ik denk eigelijk dat et wel in de brief stond... ik ga et vrage







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #9 Gepost op: 20-04-2002, 11:37:27 »

Hoe wist George dat hij geen geld aan de dichter mocht geven op het terras ?


Wanneer schreef John de cijfers op de motorkap van de jeep ?



Hoe vaak heeft men aan George verteld wat andere kandi's deden en wat hij zelf moest doen in opdracht? Zoals bij die opdracht v Harry en hem (waar hij antwoorden krijgt in gangetje)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #10 Gepost op: 20-04-2002, 11:42:38 »
En hoe zit 't eigenlijk met de nummerborden, zijn die expres gekozen of was het toeval dat je er allerlei zinnen/woorden/namen mee kon maken?







Later, Thef

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #11 Gepost op: 20-04-2002, 12:24:57 »
Als John komt wil iemand dan aan hem vragen of hij het niet verschrikkelijk zuur vind dat George dat geld van hem gestolen heeft.
Verder vind ik het ook tegenvallen dat George dus door de redaktie geholpen is om de pot niet te spekken. Dit door het oefenen voor de opdrachten en het ergste vond ik wel de opdracht met de rondleiding en de vragen. De kandidaten, hoe goed ze dus ook hun best zouden doen, konden hier gewoonweg niets verdienen. Hoe vonden ze dat?







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #12 Gepost op: 20-04-2002, 19:25:16 »
Ik heb nog 'n aantal vraagjes, maar de bijeenkomst is inmiddels al afgelopen. Ik post ze toch maar, want wie weet leest iemand die er antwoord op kan geven 't.

* Hoe wist Jantien zo gedetailleerd te vertellen hoe George gesaboteerd had tijdens de fiets-de-berg-op-opdracht?
* Was 't toeval dat George tijdens de laatste test boven de letters LMO ging zitten?
* Was de afwijkende achtergrond van de uitspraak van George bij de uitsprakenopdracht geen hint?
* Was 't nu 'n leeuw of 'n hond die voor 't kerkje liep?  ;)
* Wat was 't rare ingezette stukje foto bij de foto van de fiets die de dromers te zien kregen?
* Maakte George bewust 'n M-beweging tijdens een van z'n biechten?
* Was George Sandeman ook 'n aanwijzing naar George?
* Werd George extra als Sjors uitgesproken om een gelijkenis met Jorge Colaco te krijgen?
* Waarom werd de jeugdfoto-opdracht toch goedgeteld ondanks de verkeerde antwoorden bij John en Harry?
* Was 't niet laten zien van 't inloggen van George 'n aanwijzing?
* Was 't introfilmpje van George dat wel letterlijk voorkwam maar terug in de tijd ging 'n aanwijzing?
* Wat had 't met hoofdletters intikken van Jantien's naam door Jantien zelf voor betekenis? (had ze gewoon per ongeluk de caps lock aangezet?)

Kortom ik heb nog veel, heel veel, vragen die nog steeds niet beantwoord zijn. Hopelijk kan een van George of een van de andere de kandi's of iemand van de redactie ze 'n keer beantwoorden. Misschien is 1 van deze dingen al ter sprake gekomen op de molfanatenbijeenkomst en kan 1 van de bezoekers daarvan mij 't antwoord geven.  :)








« Laatst bewerkt op: 20-04-2002, 20:43:51 door Han13 »

Offline imka

  • Forumlid
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #13 Gepost op: 20-04-2002, 20:43:09 »
ik dacht daarnet ook nog aan iets : het briefje/kaartje dat George op de boot uit zijn duikpak haalt en terug wegsteekt : wat was dat en had hij er een bedoeling mee ?








Offline imka

  • Forumlid
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #14 Gepost op: 20-04-2002, 21:44:40 »

Is er iemand die zich geroepen voelt, geheel vrijwillig natuurlijk, om alle verklaringen van de muzikale aanwijzingen in dit forum neer te noteren ???
Diegene zou van mij een portie EEUWIGE DANKBAARHEID ontvangen !!!

normaal gezien krijgen we de uitleg maandagnamiddag op de radio. nog even geduld dus !








Offline imka

  • Forumlid
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #15 Gepost op: 20-04-2002, 22:24:28 »
Heeft er iemand gevraagd waarom bij Prince in afl. 2  de volgorde van de kandidaten niet alfabetisch was (bij de vraag : Wie is de Mol ?) ? --> ontstaan van de slangetjestheorie

en waarom koos Jantien bij de onderhandel-opdracht toch niet voor de vrijstelling ?







« Laatst bewerkt op: 20-04-2002, 22:40:25 door imka »

Offline Lesser Spotted

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #16 Gepost op: 20-04-2002, 22:43:29 »
normaal gezien krijgen we de uitleg maandagnamiddag op de radio. nog even geduld dus !

 :-[  Sorry, sorry ik bedoelde ook na de uitzending van maandagmiddag. Ik had mijn berichtje onder het verkeerde item gezet. Zoals je ziet heb ik het intussen verwijderd.  :-[

Het staat nu onder het goede item.








« Laatst bewerkt op: 20-04-2002, 22:44:37 door EP »

Offline McPhisto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #17 Gepost op: 21-04-2002, 00:20:48 »

Hoe vaak heeft men aan George verteld wat andere kandi's deden en wat hij zelf moest doen in opdracht? Zoals bij die opdracht v Harry en hem (waar hij antwoorden krijgt in gangetje)


Ik heb vandaag aan George op de (overigens perfect georganiseerde!) MFB gevraagd in hoeverre hij de opdrachten kende en contact had met het productieteam.

Hij antwoordde dat hij van te voren wel een soort draaiboek had gekregen met alle opdrachten, maar dat er uiteindelijk veel aan de opdrachten veranderd bleek (vanwegen allerlei omstandigheden). Veel contact had 'ie niet met het productieteam; een enkele keer werd een briefje onder z'n deur door geschoven.

Kijk, daarom is een MFB leuk, om je eigen vragen beantwoord te zien. Organisatoren, bedankt!   :D Ik heb vooral lang met Jantien en Harry gesproken, en kort met Ellen, George en John.

Groeten,
davidee
(die het jammer vindt er zo laat ingevallen te zijn... volgend jaar volg ik 'm helemaal!  :) )








aggie

  • Gast
Re:Onopgeloste Mysteries
« Reactie #18 Gepost op: 21-04-2002, 10:51:57 »

Voor de Mol: heb je zelf de dagboeken geschreven en de hints op het forum gegeven?

De hints heeft hij idd op het forum gezet...








aggie

  • Gast
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #19 Gepost op: 21-04-2002, 10:53:20 »

En hoe zit 't eigenlijk met de nummerborden, zijn die expres gekozen of was het toeval dat je er allerlei zinnen/woorden/namen mee kon maken?

Veel van dit alles was gewoon toeval, aldus Angela...