Auteur Topic: Dan; de echte mol van tweede seizoen?  (gelezen 16281 keer)

Offline Puc

  • Forumlid
Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Gepost op: 3-03-2003, 23:01:06 »
Zijn er mensen die iets afweten van het verhaal dat in eerste instantie Dan de mol van seizoen 2 zou zijn?

Maar vanwege meningsverschillen is er toen (tijdens de opnames!) voor gekozen om Nico te nemen.

Koor jullie reacties graag.

Puc








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #1 Gepost op: 3-03-2003, 23:50:47 »
Je hebt helemaal gelijk:
Dan zelf heeft dat zelf onthuld op het, alomgeprezen afsplitsing en slotjes-loze forum van 2001:

Geheim van de mol







« Laatst bewerkt op: 11-03-2003, 01:24:13 door bertha531 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2003, 16:53:59 »
Hehe, ik heb dat allemaal niet meegekregen, maar ik vind het prachtig verzonnen. Die Cosma lacht zich natuurlijk helemaal rot, 3 jaar later nog steeds mensen die erin trappen.  ;D  ;D  ;D








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2003, 19:48:57 »
Hehe, ik heb dat allemaal niet meegekregen, maar ik vind het prachtig verzonnen. Die Cosma lacht zich natuurlijk helemaal rot, 3 jaar later nog steeds mensen die erin trappen.  ;D  ;D  ;D

Het is een running gag geworden, zonder dat de mensen die erin trappen het weten  ;D







No Milk today???

Offline Puc

  • Forumlid
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2003, 21:37:31 »
Dus volgens jullie is het een grapje?

Maar waarom vloog in de tweede aflevering Ward er dan uit terwijl hij toch wel heel zeker op Nico stemde?
Als Nico toen al de Mol was had Ward er toch wel in moeten blijven. Want het lijkt me toch wel heel erg sterk dat alle andere kandi's toen ook al op Nico zaten en dat Ward eruit vloog omdat hij de minste vragen goed had?

Puc








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2003, 22:21:51 »
*haalt ook een oude koe uit de sloot*

Hoe weet je zo zeker dat Ward op Nico gestemd heeft? hij zegt in zijn interview "Nico... van Nico heb ik ook gedacht dat hij het zou kunnen zijn. Maar ik denk dat hij het niet is omdat hij zo zenuwachtig is soms. Maar aan de andere kant denk ik dat hij de mol is omdat het juist zo duidelijk is." (ofzo)
Maar hij had even goed op iemand anders kunnen stemmen.








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2003, 22:40:00 »
Wat een mooie oude koe!

Maar idd, alleen in serie 1 lieten ze gewoon zien op wie de afvaller gestemd heeft. In de laatste aflevering vertelden ze ook dat je als je daarop gelet had al heel snel kon weten dat Deborah de mol was.

Als ze dat de series erna ook zouden doen hadden ze het voor ons veel te makkelijk gemaakt! :)








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #7 Gepost op: 5-03-2003, 07:43:48 »
En vergeet niet dat "Wie is de Mol?" maar een van de 20 vragen is, dus als je alle andere vragen fout hebt (welke kleur schoenen had de mol aan?) omdat je bijvoorbeeld pas net op die persoon zit en dus niet zo op hem gelet hebt, weet je amper iets over de Mol en kan je er zo uitgevliegerd worden door deVlieger (of door Angela natuurlijk ::) )







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #8 Gepost op: 5-03-2003, 09:23:13 »
Ze kunnen vanalles eronder plakken, dus wat Ward zij, kan hij ook de keer ervoor gezegd hebben. Beter voorbeeld nog is Dan zelf, waar hij zijn verdenkingen uitspreekt tegen een vrouw, maar achteraf blijkt dat hij (ook) op Nico heeft gestemd. Maar aangezien iedereen op Nico stemde, vloog hij er toch uit.








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2003, 01:12:33 »
En vergeet niet dat "Wie is de Mol?" maar een van de 20 vragen is, dus als je alle andere vragen fout hebt (welke kleur schoenen had de mol aan?) omdat je bijvoorbeeld pas net op die persoon zit en dus niet zo op hem gelet hebt, weet je amper iets over de Mol en kan je er zo uitgevliegerd worden door deVlieger (of door Angela natuurlijk ::) )
Maar toch, je kan er als je de goede mol hebt toch nooit uit vliegen als er anderen zijn die op de verkeerde mol stemmen imho. (Want die hebben de vraag welke kleur schoenen de mol aan had ook fout. :) )

Ze kunnen vanalles eronder plakken, dus wat Ward zij, kan hij ook de keer ervoor gezegd hebben. Beter voorbeeld nog is Dan zelf, waar hij zijn verdenkingen uitspreekt tegen een vrouw, maar achteraf blijkt dat hij (ook) op Nico heeft gestemd. Maar aangezien iedereen op Nico stemde, vloog hij er toch uit.
Wat is dit voor vreemde oude koe? :o
Ik heb al die jaren gedacht dat Dan op Doortje stemde, de eerste keer en de 2e keer weer. Hoe kom je aan deze informatie?








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2003, 11:38:38 »
Oh ja ik dacht ook dat ie Doortje stemde. Dom van hem maar ok.








Offline Puc

  • Forumlid
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2003, 12:10:57 »
Mmmm, ik blijf het al met al een heel vreemd verhaal vinden.

Mocht het idd zo zijn dat het een hersenspinsel van een van de Molfanaten is dan vind ik het een beetje een misplaatste grap.

Voorlopig ga ik er gewoon van uit dat er echt van Mol gewisseld is.

Puc








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2003, 12:26:04 »
Sorry maar dat lijkt me echt je reinste onzin.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2003, 18:39:18 »

Mocht het idd zo zijn dat het een hersenspinsel van een van de Molfanaten is dan vind ik het een beetje een misplaatste grap.


Ik kan er wel mee lachen. ;D

Ik trapte er zelf eerst ook in trouwens. ;)








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2003, 22:02:47 »
Mmmm, ik blijf het al met al een heel vreemd verhaal vinden.

Mocht het idd zo zijn dat het een hersenspinsel van een van de Molfanaten is dan vind ik het een beetje een misplaatste grap.

Voorlopig ga ik er gewoon van uit dat er echt van Mol gewisseld is.

Puc

Hoe bedoel je no sense of...  ::)







No Milk today???

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2003, 14:04:34 »
Oh ja ik dacht ook dat ie Doortje stemde. Dom van hem maar ok.

In de laatste uitzending (waarin wordt teruggeblikt) hoor je hem zeggen nadat bekend wordt dat Nico de mol is, dat hij ook op Nico stemde, ik ben er vrij zeker van dat hij dit zij.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2003, 21:17:01 »
'T was in de derde serie trouwens ook duidelijk dat ze begonnen met Dick als mol, maar na die ruzie met Jantien bij de geldwagenopdracht hebben ze George gevraagd het molschap over te nemen. Dick werd natuurlijk zo snel mogelijk geexecuteerd! :P







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2003, 22:21:42 »
Wat is dit nou weer..? Gaan ze even snel met terugwerkende kracht (dit voor de aflevering voor die met die bedoelde ruzie...?) met George terug naar Nederland om hem snel een cursusje waterski te geven en ook leren om te gaan met een hartslagmeter ???







Thank U

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2003, 22:37:04 »
Zij kunnen wel mooi zeggen dat dat op voorhand opgenomen was, maar dat is gewoon nadien gebeurd! Montage is het sleutelwoord!








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dan; de echte mol van tweede seizoen?
« Reactie #19 Gepost op: 8-03-2003, 08:22:31 »
Ja, want het is natuurlijk ook duidelijk dat in deze belgische serie eigenlijk Christophe de Mol was, maar toen ze erachter kwamen dat hij zo dom was om zichzelf in de eerste aflevering compleet buitenspel te zetten zijn ze maar overgeschakeld op Sandra en hebben ze Christophe maar meteen geëxecuteerd.....







Take a glorious bite out of the whole world