Auteur Topic: Algemene Moltheorieën  (gelezen 25123 keer)

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #60 Gepost op: 8-05-2003, 20:19:21 »
Was Elise ook niet een beetje boos bij het bungee jumpen? Blijft Chandrika dan over?







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #61 Gepost op: 8-05-2003, 20:43:34 »
Was Elise ook niet een beetje boos bij het bungee jumpen? Blijft Chandrika dan over?

Ik heb al eens gezegd zo tegen mijn omgeving dat ik niet snapte bijvoorbeeld dat Chandrika niet geirriteerd is geraakt (althans niet zichtbaar) van Ferdi en Patricia en dan met name van Patricia. Die aflevering dat ze naar de sugar shag moesten zat Patricia haar zo vreselijk op de huid, Chandrika kon geen stap zetten, ze mocht niks van Patricia (die zelfs letterlijk zei: "Ik neem de telefoon op" en Chandrika die er maar goedmoedig op reageert). Mijn geduld was allang op geweest als iemand me zo op de huid zit. Maar Chandrika bleef maar lachen.







« Laatst bewerkt op: 8-05-2003, 20:44:07 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #62 Gepost op: 8-05-2003, 21:07:33 »
Was Elise ook niet een beetje boos bij het bungee jumpen? Blijft Chandrika dan over?

Elise trooste Chandrika juist... dus ze was volgens mij niet boos op haar. Terwijl zij bovendien juist erg duidelijk haar plek om te springen op gaf.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #63 Gepost op: 8-05-2003, 21:14:04 »
Elise trooste Chandrika juist... dus ze was volgens mij niet boos op haar. Terwijl zij bovendien juist erg duidelijk haar plek om te springen op gaf.

Ik bedoelde niet per sé dat Elise boos was op Chnadrika, maar refereerde aan het "gedoe" dat de springers Ferdi en Elise wel mochten bedanken dat zij zich opofferden voor de groep, maar liever zelf een vrijstelling hadden genomen ... etc etc.







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #64 Gepost op: 8-05-2003, 21:23:56 »
Ik bedoelde niet per sé dat Elise boos was op Chnadrika, maar refereerde aan het "gedoe" dat de springers Ferdi en Elise wel mochten bedanken dat zij zich opofferden voor de groep, maar liever zelf een vrijstelling hadden genomen ... etc etc.

oh zo ...
Dat vond ik juist heel diplomatiek van haar... niet boos op Chandrika, begrip tonen en gelijk ook begrip tonen voor Ferdi en Patricia die inderdaad een bedankje wilden, waar zij (elise) het wel mee eens was. Maar bij mij kwam het niet over alsof zij daar "boos" was.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #65 Gepost op: 8-05-2003, 21:40:13 »
Dit was ik alweer vergeten (en Verdi zelf volgens mij ook..), goed dat je het in de herinnering brengt Chriz.
Blijven toch weer Elise of Ron over... of waren zowel Ron als Elise op een gegeven moment ook niet wat geirriteerd door René? Ron omdat René niet over de foto wou vertellen... en Elise omdat hij haar zo op de huid zit...

Nee hoor, vanmorgen nog even naar gekeken. Maar René blijft voor mij toch een twijfelgeval. Volgens Patricia had hij bij de anderen geklaagd over haar en dat vind ik niet zo integer....
Maar met Patricia en Ferdi klopt de theorie tot nu toe wel.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #66 Gepost op: 8-05-2003, 21:58:29 »
Nee hoor, vanmorgen nog even naar gekeken. Maar René blijft voor mij toch een twijfelgeval. Volgens Patricia had hij bij de anderen geklaagd over haar en dat vind ik niet zo integer....
Maar met Patricia en Ferdi klopt de theorie tot nu toe wel.

Het was vlak voor de opdracht dat ze samen de lintjes uit moesten zetten. Ze werden meen ik toen ook min of meer bij elkaar gezet om zo weer wat rust in de groep te krijgen. Tenminste zo wordt het uitgelegd door de anderen in de biechts. Daarna hebben ze ook niet zoveel problemen meer met elkaar. Of in iedere geval wordt het niet meer zo in beeld gebracht.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #67 Gepost op: 8-05-2003, 22:00:08 »
of waren zowel Ron als Elise op een gegeven moment ook niet wat geirriteerd door René? Ron omdat René niet over de foto wou vertellen...
Ik had juist het gevoel dat Ron niet echt geirriteerd was, maar probeerde om de rest aan te zetten om ook mee te gaan vragen wat er op Rene's foto stond.
Net zo als toen Rene en Chandrika en george gesproken hadden overigens.

Als Rene de mol zou zijn had hij gewoon meegedaan over het openen van de koker. Als je het dan te duidelijk vindt, kun je toch wat zeggen over cirkels en lijnen ofzo... gewoon lekker vaag...







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #68 Gepost op: 8-05-2003, 22:13:03 »
volgens mij hebben alle kandidaten al wel een beetje onenigheid met elkaar gehad. Rene is toen ze die foto's gezien hadden bijvoorbeeld best wel kwaad geworden op de groep. Zoals hij zicht toen afsloot van de groep en niet wou vertellen wat er op zijn foto stond.... dat is niet bepaald mols gedrag
rene is de mol niet
en als ie het wel is hij een goede acteur, maar geen goed emol    hij heeft te veel opdrachten laten lukken

die integerheids theorie     daar zie ik wel wat in trouwens :D








Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #69 Gepost op: 10-05-2003, 22:09:25 »
De reactie van Renee bij het autoparkeren zei dus al genoeg......... >:(









Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #70 Gepost op: 13-05-2003, 14:02:14 »
Ik heb al eens gezegd zo tegen mijn omgeving dat ik niet snapte bijvoorbeeld dat Chandrika niet geirriteerd is geraakt (althans niet zichtbaar) van Ferdi en Patricia en dan met name van Patricia. Die aflevering dat ze naar de sugar shag moesten zat Patricia haar zo vreselijk op de huid, Chandrika kon geen stap zetten, ze mocht niks van Patricia (die zelfs letterlijk zei: "Ik neem de telefoon op" en Chandrika die er maar goedmoedig op reageert). Mijn geduld was allang op geweest als iemand me zo op de huid zit. Maar Chandrika bleef maar lachen.

Of een opdracht nu slaagt of mislukt, Chandrika blijft lachen!
Volgens mij zorgt ze ervoor zich niet negatief te profileren.
(mede) Daarom is Chandrika mijn mol.








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #71 Gepost op: 13-05-2003, 17:04:59 »
offtopic: Aan Verdi: goede theorie en ik merk ook dat ie toepasbaar is op andere dingen :)







Ma how, zeg!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #72 Gepost op: 24-05-2003, 18:37:18 »
Speciaal voor de "prijsvraag" even naar boven gehaald...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Algemene Moltheorieën
« Reactie #73 Gepost op: 24-05-2003, 18:52:45 »

Maar met Patricia en Ferdi klopt de theorie tot nu toe wel.

En nu Ferdi in de jury zit kan mijn theorie wel eens een "selfunfullfilling prophecy" blijken te zijn.  >:( ;D







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”