Auteur Topic: Elise is (niet) de mol!  (gelezen 188483 keer)

Offline brammetje

  • Forumlid
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #340 Gepost op: 11-05-2003, 13:00:31 »
ik ben na de afl. van 10/5 meteen achter de pc gesprongen, want ik wil ff iets checke. bij de executie als de camera voor het begint de deelnemers afgaat, kijkt elise heel erg duidelijk ineens naar rene, de afvaller, gepaard met een soort zachte gongslag of iets dergelijks......
ik heb de andere afleveringen niet op tape, duys als iemand zou kunnen checken of dit vaker gebeurt, zou het erg prettig zijn.... dit lijkt WEL heel erg veel op het schouderklopje wat marc steeds gaf bij de belgische serie, niet dan?
sorry voor dit dubbel posten, maar ik zou het errug fijn vinden als het geckeckt word..... kan heel erg belangrijk zijn, imo.







WIJ WILLEN WIDM IN 2004! Met een (zo mogelijk) betere mol als elise!! (zij is weliswaar tot nu toe een van de beste, maar toch)

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #341 Gepost op: 11-05-2003, 13:08:31 »
Ik blijf nog steeds Elise verdenken, maar ik zit nog met 2 dingetjes.

- Als Elise de mol is dan moet iedereen op Elise hebben gestemd in afl. 9 aangezien Rene (een Elise stemmer) er uit moest. Ron stemde ook Elise volgens mij en Chandrika twijfelde tussen Ron en Elise. Dus als Elise de mol is dan had Chandrika weggemoeten als ze op Ron heeft gestemd. N.B. ik ga er dan wel vanuit dat iedereen de meeste vragen over de mol wel wist, dat is en blijft natuurlijk de vraag. Maar Rene stemde best al een tijdje op Elise.

- Als Elise de mol is hebben ze dit jaar geen echt goede mol. In het begin verdacht niemand haar maar nu zit iedereen op Elise. Vorig jaar was iedereen verrast. Nu zou iedereen verrast zijn als Ron de mol zou zijn.

Over dat laatste heb ik ook na zitten denken, maar dit jaar hoor je nergens dat  men zo verrast is. Dat viel me tenminste op. Vorig jaar was dat veel duidelijker. Dat ze nu allemaal op Elise zitten en mocht zij de mol zijn het dus allemaal al goed hebben, tja, wat kun je daar als programmamakers aan doen?

Verder stemde iedereen in afl. 8 en 9 op Elise (die er nu nog in zitten) Dus heb ik zitten denken, wat heeft een Elise stemmer voor op een Chandrika stemmer, mocht Elise niet de mol zijn.... daar ben ik nu nog mee bezig, maar echt makkelijk is dat niet. Dat René er nu als Elise stemmer uit ligt, ondanks dat hij zo op haar gelet heeft, zegt ook niet zo veel. Snelheid e.d. spelen ook mee.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #342 Gepost op: 11-05-2003, 16:51:07 »
Ik denk dat we dat stemmen met een korreltje zout moeten nemen. De makers zijn echte monteer-wonders en als het zo was dat je door het stemgedrag de mol kunt ontrafelen, zit er toch iets fout bij het programma. Er zijn al mensen uit die op Chandrika gestemd hebben, er zijn al mensen uit die op Elise gestemd hebben en er zijn al mensen uit die op ron gestemd hebben. Ik denk dat we het in andere hoeken moeten zoeken.







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Xcite

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #343 Gepost op: 11-05-2003, 17:35:42 »
Misschien geeft Elise wel foute infomatie aan de andere, zodat ze de test heel slecht maken.

Of Rene heeft niet zo goed opgelet...








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #344 Gepost op: 11-05-2003, 17:38:40 »
je hoort Rene in deze aflevering ook niet zeggen op wie hij stemt, hij noemt van iedereen een mollenstreek op en dan komt de volgende in beeld.








Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #345 Gepost op: 11-05-2003, 18:03:48 »
Oke nu ben ik 100% overtuigd
dat Elise de mol is!
Ik had een keurig lijstje gemaakt met naar wie Elise kijkt tijdens de executies , maar ik drukte op een verkeerd knopje en nu is het weg, heb geen zin om het nog eens te doen, als je het wilt zal ik het alsnog doen! Het komt er op neer dat ze de laatste 4 afleveringen iedere keer de afvaller aankijkt, Maar wat veel belangrijker is:

Elise zit steeds naast of achter de afvaller tijdens de executies!



{edit: vette letters en hoofdletters omgezet in normale letters. - Malcolm}







« Laatst bewerkt op: 12-05-2003, 02:22:55 door Malcolm »
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Ladi Di

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #346 Gepost op: 11-05-2003, 18:11:19 »
Een mol = een onopvallend beestje dat alleen in de nacht tevoorschijn komt. Elise is niet bepaald een onopvallend verschijnsel, ze juist behoorlijk aanwezig.
Ik vind het te opvallend... ik denk dat zij niet de mol is. Het is juist de bedoeling dat de mol iemand is die nu al een reputatie heeft om GEEN mol te zijn: Chandrika. Ik durf te wedden dat iedereen steil achterover slaat als Chandrika de mol blijkt te zijn!








Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #347 Gepost op: 11-05-2003, 19:45:06 »
Dan nog iets, ik heb het verder nog nergens zien staan, maar waarom lijkt het op de groepsfoto net alsof Elise met haar vingers knipt? :o







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #348 Gepost op: 11-05-2003, 20:21:06 »
ELISE ZIT STEEDS NAAST OF ACHTER DE AFVALLER TIJDENS DE EXECUTIES!!

Ik moest even alle banden bekijken, maar dit klopt!

Afl.1: Elise zit links achter Louis
Afl.2: Elise zit links naast Juliën
Afl.3: geen afvaller
Afl.4: Elise zit links naast Aafke
Afl.5: geen executie, Astrid gaat uit zichzelf.
Afl.6: Elise zit links voor Patricia
Afl.7: geen executie (alle kokers dicht)
Afl.8: Elise zit achter Ferdi
Afl.9: Elise zit rechts van René

Ruud







Goede jacht!

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #349 Gepost op: 11-05-2003, 20:29:22 »
Ja Ruud, ik heb vanmiddag niet voor niets alle banden nog eens nagekeken!

Maar fijn dat je mijn vermoeden bevestigt! ;)







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline brammetje

  • Forumlid
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #350 Gepost op: 11-05-2003, 20:32:30 »
Dan nog iets, ik heb het verder nog nergens zien staan, maar waarom lijkt het op de groepsfoto net alsof Elise met haar vingers knipt? :o

goed gezien.
photoshop geeft dit:
« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 20:33:11 door brammetje »
WIJ WILLEN WIDM IN 2004! Met een (zo mogelijk) betere mol als elise!! (zij is weliswaar tot nu toe een van de beste, maar toch)

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #351 Gepost op: 11-05-2003, 20:42:05 »
Ik snap niet waarom ik die hand niet eerder gezien heb ??? :-[

Stond er eerst een andere foto op widm.nl ofzo?







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #352 Gepost op: 11-05-2003, 20:49:10 »
Ik snap niet waarom ik die hand niet eerder gezien heb ??? :-[

Stond er eerst een andere foto op widm.nl ofzo?
Volgens mij hebben ze een heel scala aan groepsfoto's gemaakt. Het is misleidend, zoals de hint al zei.
Het is Elise niet.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #353 Gepost op: 11-05-2003, 22:53:15 »
goed gezien.
photoshop geeft dit:

Mol in aflevering 3:

Als ik 1x met mijn vingers knip hebben we ruzie en als ik 2x knip zitten we weer gezellig aan tafel.
Ik heb het heel erg naar mijn zin. (op een treiter maniertje)








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #354 Gepost op: 12-05-2003, 02:00:37 »
De vraag voor Elise "wanneer was het voor ons officieel" klopt mij een beetje geforceerd.

Ik begin mij een beetje af te vragen (nu ik Elise toch ernstig serieus neem als mol) of zij niet in het huwelijk is getreden met Raoul op die bewuste 17e september. Tot begin/medio november als de opnames beginnen is dan slechts een week of 6: "de witte broodsweken zijn voorbij".

Was die vraag bij het cijferspel opgelost? Wie heeft de opname nog? Kan iemand mij bevestigen dat het trouwen bij cijfer 4 hoorde?







« Laatst bewerkt op: 12-05-2003, 02:23:16 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #355 Gepost op: 12-05-2003, 15:14:35 »
Het probleem is dat het trouwen eigenlijk bij geen enkel cijfer paste. Niemand gaf immers toe dat trouwen zijn of haar geheime wens is. Elise had wel nummer vier toebedeeld gekregen. Dus wellicht is er inderdaad een link!







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #356 Gepost op: 12-05-2003, 17:41:26 »
Het probleem is dat het trouwen eigenlijk bij geen enkel cijfer paste. Niemand gaf immers toe dat trouwen zijn of haar geheime wens is. Elise had wel nummer vier toebedeeld gekregen. Dus wellicht is er inderdaad een link!
De laatste 3 vragen gingen over de afwezigen dus Chandrika, Astrid of Ron.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #357 Gepost op: 12-05-2003, 19:02:34 »
Dat zij Elise (en later Aafke) tenminste. Volgens mij is nergens in de uitzending gezegd dat het ook echt zo was.

Misschien was het wel niemands wens en hadden ze de 0 in moeten vullen  ;D








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #358 Gepost op: 12-05-2003, 19:38:52 »
ik denk niet dat Elise al getrouwd is.

Toen ik de eerste keer naar het instructiefilmpje van afl 9 keek, dacht ik elise te herkennen in de schaduw die naar het videoschermpje staat te kijken. Het leek net of je die beetje wijd uitstaande plukjes van haar haar ziet.








Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #359 Gepost op: 12-05-2003, 20:58:43 »
ik denk niet dat Elise al getrouwd is.

Elise is volgens mij inderdaad niet getrouwd, maar woont samen.







En tóch is Toine de mol!!!!