Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 141760 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #20 Gepost op: 17-03-2003, 22:43:28 »
En om nog preciezer te zijn: Het beroep klopt wel en volgens mij de woonplaats niet.

Dit zou ik wel heel riskant vinden van de makers. Door de woonplaats verkeerd te noemen, weten de bekenden van de mol dus al wie de mol is. Zij weten immers dat hij/zij elders hoort te wonen. En dan lekt 't toch zo uit? :-\








aggie

  • Gast
Re:Aanwijzingen
« Reactie #21 Gepost op: 17-03-2003, 22:51:50 »
Dit zou ik wel heel riskant vinden van de makers. Door de woonplaats verkeerd te noemen, weten de bekenden van de mol dus al wie de mol is. Zij weten immers dat hij/zij elders hoort te wonen. En dan lekt 't toch zo uit? :-\

Idd, kijk naar vorig jaar. Het was soms eng wat we allemaal via deze site te weten kwamen. Ik geloof het dus ook niet...








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Aanwijzingen
« Reactie #22 Gepost op: 18-03-2003, 16:29:00 »
Maar der klopt iig iets niet in het profiel van de Mol. Denk je niet dat de bekenden van de Mol dat niet door zouden hebben?







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #23 Gepost op: 18-03-2003, 19:26:18 »
Ja, maar A leidt niet automatisch tot B. Als hij zegt dat het beroep wel klopt en als er daarna doorgevraagd, zou ik ook zeggen 'Geen commentaar' anders weet je gelijk waar de fout dan wel zit. Misschien is het wel iets heel flauws, zoals de leeftijd, want er kan best iemand in de afgelopen 5 maanden verjaard zijn.

Wacht ik weet het: Aafke heeft helemaal nooit miniatuuruilen verzameld!  :o








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #24 Gepost op: 18-03-2003, 19:32:43 »
Trouwens stel dat dat de echte Mol is en stel dat Elise de Mol zou zijn, slaat ze wel een belachelijk figuur als Studente Nederlands.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #25 Gepost op: 18-03-2003, 19:44:36 »
Dit zou ik wel heel riskant vinden van de makers. Door de woonplaats verkeerd te noemen, weten de bekenden van de mol dus al wie de mol is. Zij weten immers dat hij/zij elders hoort te wonen. En dan lekt 't toch zo uit? :-\
Marc z'n woonplaats stond ook verkeerd in de kranten...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #26 Gepost op: 18-03-2003, 21:00:18 »
Dit zou ik wel heel riskant vinden van de makers. Door de woonplaats verkeerd te noemen, weten de bekenden van de mol dus al wie de mol is. Zij weten immers dat hij/zij elders hoort te wonen. En dan lekt 't toch zo uit? :-\

Er staan helemaal geen woonplaatsen vermeld onder "kandidaten" op de site... dus kon hij daar ook niet op antwoorden lijkt mij... (als hij alleen maar ja of nee mocht antwoorden)







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline drecq en co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2003, 21:28:29 »
Over aanwijzingen gesproken: De bedragen die met de opdrachten gewonnen kunnen worden zullen toch wel aanleiding geven voor de mol om meer of minder actief te saboteren ?
Zo was er met de eerste opdracht vier keer meer te winnen dan met de tweede. Als jij mol was, hoe zou je dat dan aanpakken ?








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #28 Gepost op: 18-03-2003, 22:17:22 »
Over aanwijzingen gesproken: De bedragen die met de opdrachten gewonnen kunnen worden zullen toch wel aanleiding geven voor de mol om meer of minder actief te saboteren ?
Zo was er met de eerste opdracht vier keer meer te winnen dan met de tweede. Als jij mol was, hoe zou je dat dan aanpakken ?


Wat ik wel geleerd heb uit de laatste afl van de VRT is dat de mol erg gestuurd wordt door de crew. Mogelijke molacties worden op voorhand met de mol besproken. Zo blijft er minder invulling voor de mol zelf om te improviseren.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #29 Gepost op: 18-03-2003, 23:42:36 »
Volgens mij is er minder sturing bij de AVRO-mol dan bij de VRT-mol, zoals George vorig jaar bij die geld-opdracht te werk ging kwam toch erg geimproviseerd op mij over...








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Aanwijzingen
« Reactie #30 Gepost op: 19-03-2003, 06:39:53 »
Aan het begin van afl. 1 krijgt de Mol de dossiers (en foto's) van de kandi's in handen zodat hij/zij deze kan bestuderen.

Na meermaals vertraagd dit stukje te hebben bekeken kom ik tot besluit dat de dossiers van volgende kandi's niet zijn getoond : René, Chandrika en Patricia.

Het lijkt me logisch dat de Mol zijn eigen dossier niet gaat bestuderen en bijgevolg concludeer dat één van deze drie de Mol is.

Heeft er iemand in dat stukje nog foto's gezien die ik niet heb opgemerkt ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #31 Gepost op: 19-03-2003, 08:01:19 »
Er is ook een stukje dat Angela zegt: Er blijven 3 mensen over, een winnaar *een foto komt in beeld* een verliezer *een foto komt in beeld* en jij de mol *volgens mij ook een foto* kan iemand dat nachecken?








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aanwijzingen
« Reactie #32 Gepost op: 19-03-2003, 09:24:49 »
QUOTE POEHA.COM/DEMOL
Tijdens Angelas instructies komen er foto's van de kandidaten in beeld: Ron, Louis, Julien, Elise, Ron (dossier), Aafke (dossier), Astrid, Elise, Louis, Julien en Ferdi. Niet in beeld komen Chandrika, Patricia en René
END QUOTE

Zijn zij de laatste 3 die overblijven ??







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #33 Gepost op: 19-03-2003, 09:58:15 »
Nou als hij er van uitgaat dat hij er uitligt omdat hij zelf op Chandrika heeft gestemd en nog steeds denkt dat zij de mol is dan zou dat moeten betekenen dat de rest dus meer vragen over Chandrika goed heeft beantwoord (anders had hij er zelf niet uitgelegen). Dus een aanwijzing dat hij op Chandrika zou hebben gestemd is er dus eigenlijk niet en dus een foute redenering van mij in eerste instantie. Zo maak ik alleen maar mensen in de war.  ;D

Volgens mij heb je hier wel een punt, Udel. Want stel dat Louis inderdaad op Chandrika heeft gestemd en Chandrika zou de mol zijn, dan kan Louis er alleen uitvliegen als hij meer foute antwoorden gegeven zou hebben (met de goede mol in gedachten) dan elke andere kandidaat (waarvan het grootste gedeelte ongetwijfeld de verkeerde mol in gedachten heeft). Dat is nogal onwaarschijnlijk, dus is de kans veel groter dat Chandrika de mol gewoon niet is.







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #34 Gepost op: 19-03-2003, 10:45:29 »
Ik weet niet of jullie ook op wieisdemol.nl komen?
ik las er dit:

Citaat
tijdens de introductie van julien en ferdi is een klein stukje zwart film tezien waarin 1 seconde een tekst oplicht.....het is de tekst "navy"

tijdens julien interview(gedurende het programma)ligt er een boek achter hem met de sticker "navy"erop.....deze komt ook terug op de witte pilaar bij de exit van louie.....tijdens het instappen in de auto(in een klein sticker formaat)
tevens weer 1 seconde in beeld......

dit slaat op het profiel van ferdi, die hier in zegt over uithoudinsvermogen, inzet, incasseringsvermogen, en stress-bestendigheid.......
plaats deze woorden bij de bekende reclame van de marine die nu overal op elk net te zien is en daar is de overeenkomst.....

Kunnen we hier nog wat mee? Met name het eerste stukje over de tekst die opgelicht wordt. Ik kan het helaas niet terugzien want ik heb de aflevering niet op video.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #35 Gepost op: 19-03-2003, 11:00:17 »
Ik heb geen idee of er echt 'navy' onder dat zwarte balkje stond, maar ik weet wel dat er meerdere kandi's op dezelfde plaats als Julien worden geinterviewd, dus daarbij zien we ook 'navy' staan. Ik had idd ook 'navy' op 'n pilaar gezien bij 't vertrek van Louis en concludeerde daaruit eigenlijk gewoon de de kandi's zich bevonden op 't terein van de marine.  :)








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aanwijzingen
« Reactie #36 Gepost op: 19-03-2003, 12:29:36 »
Van Introductie Ferdi kan ik een screenshot maken, maar.. wanneer komt die tekst ??
Bij René staat ook een boek met NAVY ( ik vond het al opvallen.. ) in beeld...zal even zoeken waar en plaatje hier posten







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #37 Gepost op: 19-03-2003, 16:42:01 »
En als je het hebt?
wat kunnen we ermee dan?










Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Aanwijzingen
« Reactie #38 Gepost op: 19-03-2003, 17:54:28 »
Ik heb er nog 1: Tijdens de instructies voor de mol worden foto's getoond. Als de foto's van Ferdi en Julien getoond worden, gaat het beeld daarna even op zwart. Tijdens dat zwarte stukje licht er een witte tekst op. Deze tekst is "love and".

Kan iemand hier iets mee?








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #39 Gepost op: 20-03-2003, 13:54:06 »
Z-Man: Ik zie dat nergens hoor!







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !