Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 141674 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #60 Gepost op: 30-03-2003, 13:10:34 »
Mmmmm jongens de volgende plaatsen zijn nu al langs gekomen:

George Island
St. Ron
Saint John

Komt er nu ook nog: Jantien Square ofzo?





Dat zou stoer zijn ;) :D







No Milk today???

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #61 Gepost op: 30-03-2003, 14:14:07 »
Ron volgens mij, maar ze twijfelde nog tussen Ron en Aafke.








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #62 Gepost op: 30-03-2003, 14:22:27 »
Ik keek zojuist nog eens en in het introfilmpje zie je Ron lopen met zo'n helmcamera. Het beeld komt dus uit deze aflevering waarin hij op een pad loopt op zoek naar lintjes. Maar je hoort daarbij een hoop gejuich. Dat kan niet, want Ron liep daar alleen.
Toen is me opgevallen dat er bij iedere kandidaat gejuich en geroep is, behalve bij Patricia, Aafke en Ferdi. De rest wordt allemaal toegejuichd en aangemoedigd.
Op zich zou ik dat niet een hint vinden, maar nu dus wel, omdat er bij Ron's filmpje in de aflevering zelf geen gejuich was omdat hij alleen was.


Ook nog: Chandrika, Ferdi, Rene en Elise vallen al zeker NIET af volgende keer, want in het intro filmpje zie je ze al in toekomstige opdrachten bezig. Chandrika dansend, Ferdi paintballend, Rene rappellend van een waterval en Elise een stunt rijdend in een auto. In het trailerfilmpje van de aflevering van volgende week was er van die opdrachten nog niets te zien.
Daarom was het ook absoluut niet spannend meer toen Ferdi's naam gisteren moest ingetypt worden, want hij bleef toch sowieso omdat hij nog niet paintballend door een bos gelopen heeft.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aanwijzingen
« Reactie #63 Gepost op: 30-03-2003, 15:30:49 »
Toen is me opgevallen dat er bij iedere kandidaat gejuich en geroep is, behalve bij Patricia, Aafke en Ferdi. De rest wordt allemaal toegejuichd en aangemoedigd.
Op zich zou ik dat niet een hint vinden, maar nu dus wel, omdat er bij Ron's filmpje in de aflevering zelf geen gejuich was omdat hij alleen was.
Maar bij de introfilmpjes van vorige week, werd er bij Julien ook niet gejuichd. Mmm...







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #64 Gepost op: 30-03-2003, 17:09:42 »
Maar bij de introfilmpjes van vorige week, werd er bij Julien ook niet gejuichd. Mmm...

Klopt. De kans op een hint naar de drie finalisten is daardoor gelukkig weer wat kleiner. :)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #65 Gepost op: 30-03-2003, 17:49:55 »
Als ik het goed heb werd alleen van Elise niet duidelijk wie ze verdacht bij de test deze aflevering. Zou wel eens een slecht teken kunnen zijn voor haar met het oog op de volgende executie.

Heb Elise al ingevuld als afvaller voor volgende week. :-\

zou me raar lijken want degene met de slechtste test zat tss de springers, dus ik zie eerder 1 v hen gaan







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #66 Gepost op: 30-03-2003, 17:51:28 »
Op het .nl-forum wordt erop gewezen dat drie kandidaten in hun introfilmpje geen hoofddeksel dragen.
Misschien een verwijzing naar de finalisten?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #67 Gepost op: 30-03-2003, 18:14:19 »
zou me raar lijken want degene met de slechtste test zat tss de springers, dus ik zie eerder 1 v hen gaan

't kan natuurlijk zijn dat degene die de test 't slechts gemaakt had bij de volgende test 't roer compleet omgooid en voor 'n andere mol gaat. Als ik tenminste bij de 4 springers zou zitten en ik wist dat 1 van ons eigenlijk had moeten vertrekken, zou ik ook goed gaan nadenken of mijn mol wel goed was en misschien ook beslissen om 't 'ns helemaal anders te proberen.

Ik heb voorlopig ook Elise als afvaller ingevuld. Zij heeft in de afgelopen 2 afleveringen niet precies haar verdenking uitgesproken en ik zie dit stiekempjes toch wel als aanwijzing dat ze eruit gaat in aflevering 4.








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #68 Gepost op: 30-03-2003, 18:32:51 »
Maar bij de introfilmpjes van vorige week, werd er bij Julien ook niet gejuichd. Mmm...
Dan blijf ik nog steeds niet snappen waarom er gejuich bij Ron is terwijl er niemand in de buurt was (buiten de camera- en geluidsman, maar die heb ik ook niet horen juichen)
Misschien is ie de winnaar dan wel!  ;D








Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #69 Gepost op: 30-03-2003, 18:37:55 »
Dan blijf ik nog steeds niet snappen waarom er gejuich bij Ron is terwijl er niemand in de buurt was (buiten de camera- en geluidsman, maar die heb ik ook niet horen juichen)
Misschien is ie de winnaar dan wel!  ;D

Zou kunnen, maar volgens mij doen ze dit gewoon om ons op een dwaalspoor te brengen. Iedereen let natuurlijk extra goed op de leader, en het zal me daarom ook niets verbazen als er dit jaar géén hint in zit. ;)








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #70 Gepost op: 30-03-2003, 21:33:22 »
opzich wel jammer: je kunt zo al zeggen welke mensen er volgende keer doorgaan :( dan zit er geen echte spanning meer in van ohhhhhhhhh wie zal er nu avallen, die spanning is nu veel minder!








Offline bros

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #71 Gepost op: 30-03-2003, 21:40:22 »
vanmiddag bij het wielrennen reed de rabobank ploeg met "demol" boven hun nummer








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #72 Gepost op: 30-03-2003, 21:54:13 »
Het openen van de koker door Astrid en Aafke lijkt hen vooralsnog geen voordelen op te leveren.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #73 Gepost op: 30-03-2003, 21:57:08 »
Oh ja! Ik was die kokers al weer helemaal vergeten... :-\








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #74 Gepost op: 30-03-2003, 21:57:59 »
Er stonden ook Reclameborden met 'De Mol' langs de weg  ;D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #75 Gepost op: 30-03-2003, 22:32:18 »
Ik heb net nog 'ns goed gekeken, maar vooral geluisterd naar de introfilmpjes. De volgorde bij de intro is al volgt: Ron, Astrid, Rene, Chandrika, Patricia, Aafke, Ferdi, Elise. Bij de eerste 4 en bij Elise is gejuich te horen.

Ik krijg nu 't idee dat 't gejuich bij die eerste 4 één geluidsfragment is. 't lijkt gewoon door te lopen, waarna 't bij Patricia stopt. 't gejuich bij Elise klinkt heel anders dan bij die eerste 4. Bij Elise horen we meer aanmoedigingen, waarvan ik eigenlijk verwacht dat die ook echt tijdens die auto-opdracht hebben plaats gevonden. 't gejuich bij de eerste 4 lijkt dus uit 1 opdracht te komen terwijl er 4 verschillende filmpjes te zien zijn.

Ik heb verder wel geen idee wat we er uit zouden kunnen halen, maar ik dacht ik meld 't effe. Ik denk, en ik hoop eigenlijk ook, dat 't gejuich iig niet 'n aanwijzing richting Patrica, Ferdi en Aafke als finalisten is. Julien is namelijk 'n enorme stoorfactor in deze aanwijzing lijkt me zo. (aangezien bij hem ook geen gejuich te horen was) :-\








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #76 Gepost op: 31-03-2003, 16:08:03 »
nog een aanwijzing!
moet je eens (als je het hebt opgenomen) goed luistren jaja net zo'n dilemma als IS HIJ DE MOL IK ZEG JA! komt er nu aan! als de executie is afgelopen (niemand is naar huis) moet je goed horen, net voordat Patricia aan het woord komt, dat ze zegt dat de springers niet op hun knieen hoeven te gaan liggen maar wel een bedankje mogen geven, hoor je haar zeggen: Ik ben het!

Suc6








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #77 Gepost op: 31-03-2003, 17:12:55 »
nog iets, als ron gaat springen of net gesprongen heeft, kweenie nie meer precies, draait de camera op een gegeven moment en zie je iets op de brug, ge-graffiti't, er staat dit ongeveer     ?io
                                      BOY

is de mol een man ofzo?








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #78 Gepost op: 31-03-2003, 17:17:53 »
Er verschijnt ook mol in het water op het moment dat Astrid gesprongen heeft  ::)








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #79 Gepost op: 31-03-2003, 17:51:13 »
een mol in het water? vet! dat ga'k nakijken