Auteur Topic: verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering  (gelezen 18832 keer)

Offline Quuipo

  • Forumlid
verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Gepost op: 1-04-2003, 21:21:48 »
aangezien jullie dit forum regelmatig bezoeken (en om ons lachen...)

kunnen jullie de eindaflevering van dit jaar wat langer aandacht besteden aan de molsacties en de hints? Het is zo leuk om te zien wat u en ons opviel in de media.. En wat leuke bloopers van angela & mol is misschien ook leuk om te laten zien.

please redactie maak er wat leuks van, we leven altijd heel erg naar die laatste onthullende aflevering toe :) En ik neem aan dat die nog niet gemonteerd is..  :)

Misschien kunnen we hier ook wat verzoeknummers plaatsen :)

ik zou bv heel graag willen zien hoe en waar de mol de moltape heeft opgenomen.










« Laatst bewerkt op: 1-04-2003, 21:23:41 door Quuipo »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #1 Gepost op: 2-04-2003, 06:35:24 »
My X-mas wishing list voor de compilatieaflevering aka please, Angela:
  • Alle geslaagde molacties (uiteraard)
  • Alle mislukte molacties (uiteraard)
  • Informatie betreffende muzikale aanwijzingen op SchiffersFM
  • Visuele hints
  • Minimaal 5 posts op dit forum die echte superbloopers waren en bovendien zo grappig dat Angela hierdoor minimaal 10 minuten heeft moeten bijkomen van het lachen
  • Minimaal 5 posts op dit forum die tot grote verwondering van Angela de Mol hebben ontmaskerd en haar de daver op het lijf hebben gejaagd.
  • Aanpassingen aan de uitzending door toedoen van informatie die zowel op dit forum als elders, zoals in de geschreven pers, is verschenen.
  • De momenten waarop het WIDM team heeft gedacht: "Dit gaat fout aflopen, de Mol heeft zich verraden"

Dank bij voorbaat







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #2 Gepost op: 2-04-2003, 10:20:18 »
Aangezien Gotcha alle punten opgenoemd heeft die ik ook graag zou willen zien in de laatste aflevering, sluit ik me volledig bij hem aan zonder toevoegingen.







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #3 Gepost op: 2-04-2003, 10:22:52 »
tsja.... ik geef het niet graag toe, maar ik ben het ook een keertje eens met Gotcha.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #4 Gepost op: 2-04-2003, 12:02:42 »
Met Visuelen hints bedoel je waarschijnlijk ook het Bandje van de mol.
Daar zou ik graag ook een verklaring over hebben en hoe ze het gedaan hebben.
Verder zou ik graag weten waarom ze bepaalde muziek op bepaalde momenten gebruikt hebben en waarom er juist voor deze muziek is gekozen.
Komt er nog een 5de seizoen en waarom niet als nee het andwoord is ?







« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 12:06:11 door Pierce Brosnan »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #5 Gepost op: 2-04-2003, 12:28:58 »
tsja.... ik geef het niet graag toe, maar ik ben het ook een keertje eens met Gotcha.
Thx, Pino... Drie kusjes en een bank vooruit zeggen we dan in Vlaanderen







« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 12:29:14 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #6 Gepost op: 2-04-2003, 14:09:52 »
het zou toch leuk zijn als we antwoord krijgen op dit topic en de vragen die worden gesteld.

waar ik het trouwens helemaal mee eens ben. Ik wil in zijn algemeen gewoon zoveel mogelijk weten en dan maar hopen of ik sommige dingen goed heb gezien/geraden. ::)







stap voor stap

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #7 Gepost op: 2-04-2003, 14:42:55 »
Jaaa..dat zou ik ook wel willen weten, of er nog een 5e serie komt! Is eigenlijk de eerste keer dat ik widm zo op de voet volg, dus graag nog een 5e serie!

Wat ik ook graag zou willen weten (kan best zijn dat dit al eens is verteld, maar zoals gezegd, heb voorgaande series niet allemaal gezien), is hoe het nu eigenlijk is om Angela te zijn in widm.
Het lijkt me namelijk afgrijselijk moeilijk, zij weet wie de Mol is, en als ze dan de groep toespreekt ofzo, en iedereen kijkt haar aan, dan moet ze dus enorm opletten dat ze de mol zelf ook net zo aankijkt als de rest. Daar exact hetzelfde tegen doet. Ik zou dat dus nooit kunnen, zou de Mol niet eens kunnen aankijken zonder het uit te proesten ;D








Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #8 Gepost op: 2-04-2003, 16:14:13 »

Wat ik ook graag zou willen weten (kan best zijn dat dit al eens is verteld, maar zoals gezegd, heb voorgaande series niet allemaal gezien), is hoe het nu eigenlijk is om Angela te zijn in widm.
Het lijkt me namelijk afgrijselijk moeilijk, zij weet wie de Mol is, en als ze dan de groep toespreekt ofzo, en iedereen kijkt haar aan, dan moet ze dus enorm opletten dat ze de mol zelf ook net zo aankijkt als de rest. Daar exact hetzelfde tegen doet. Ik zou dat dus nooit kunnen, zou de Mol niet eens kunnen aankijken zonder het uit te proesten ;D

Angela weet tijdens het spel toch nog helemaal niet wie de mol is???







Koekoek!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #9 Gepost op: 2-04-2003, 16:16:27 »
Tuurlijk wel  :)








Offline charlotte22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #10 Gepost op: 2-04-2003, 16:40:29 »
Of gewoon echt een keer een aflevering van drie uur met alle goeie molacties van de laatste 4 jaar, met in de hoofdrol george, en alle hints van de afgelopen vier jaar. Kan ik me nu al op verheugen!








Offline charlotte22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #11 Gepost op: 2-04-2003, 16:41:50 »
Jaaa..dat zou ik ook wel willen weten, of er nog een 5e serie komt! Is eigenlijk de eerste keer dat ik widm zo op de voet volg, dus graag nog een 5e serie!

Geloof het niet, wel heeeeeeel erg jammer!!!!








Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #12 Gepost op: 2-04-2003, 17:41:25 »
Ik zou er nog één verzoekje aan willen toevoegen:

Ik zou zo graag willen weten welke vragen de kandidaten in de executierondes hebben moeten beantwoorden en welke antwoorden daarop gegeven zijn.

Dan kun je zien waarom de afgevallen kandidaten zijn afgevallen, wie er op het kantje heeft gezeten (denk aan Robin in jaar 1, nota bene in de finale met een 'verkeerde' mol) of de vragen tactisch zijn beantwoord met kansberekening of heel direct met de verdachte mol in het achterhoofd, enzovoort.

Ik geef mijn verzoek weinig kans, maar je weet maar nooit!

Dennis








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #13 Gepost op: 2-04-2003, 20:03:24 »
  • De momenten waarop het WIDM team heeft gedacht: "Dit gaat fout aflopen, de Mol heeft zich verraden"
Die hebben ze al wel eens gedaan.
NL Mol 1: Deborah moest een hapje proeven en de smaak omschrijven. Ze wou het fout omschrijven en zei toen maar iets dat er niet op leek. "Zoetigheid!" En ze spuwt het uit alsof ze het vies vindt. Daar dacht de crew dat het nu ontdekt was, omdat iedereen zoetigheid toch wel lekker vindt?

En in 3 dacht ik zoiets van dat Jantien in afl. 4 niets gezegd had door de walkie talkie om zo een vrijstelling te kunnen verdienen, maar dat George zei dat ie haar wel de hele tijd gehoord had.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #14 Gepost op: 2-04-2003, 21:15:02 »

En in 3 dacht ik zoiets van dat Jantien in afl. 4 niets gezegd had door de walkie talkie om zo een vrijstelling te kunnen verdienen, maar dat George zei dat ie haar wel de hele tijd gehoord had.

En toch had Jantien George niet door! Gek is dat eigenlijk! ;)
[size=0,1]Dit was trouwens nooit zo verteld hoor, zal wel op molfanatenbijeenkomst geweest zijn of zo :)[/size]









Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #15 Gepost op: 3-04-2003, 08:02:09 »
als jullie met visuele hints zoeits als dat bandje dat de mol de kandi's toespreekt bedoelt is leuk maar ik dacht juist zulk soort hints als AVRON (wat niet klopt) maar bijvoorbeeld wel dingen die onopvallend in beeld zijn gekomen die iets met de mol te maken hebben








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #16 Gepost op: 3-04-2003, 10:19:58 »
En toch had Jantien George niet door! Gek is dat eigenlijk! ;)
[size=0,1]Dit was trouwens nooit zo verteld hoor, zal wel op molfanatenbijeenkomst geweest zijn of zo :)[/size]

Ik ben niet op de molfanatenbijeenkomst geweest. Het is zo verteld geweest in de allerlaatste aflevering. George zei toen iets van "Als ze het nou nog niet doorheeft."
Ik snapte ook niet echt wat er toen bedoeld werd, maar heb het van Blom gehoord en begrepen.








Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #17 Gepost op: 3-04-2003, 10:40:06 »
Ik vond het vorig jaar heel leuk dat ze lieten zien hoe George op de Loosdrechtse Plassen had geoefend met waterskiën, zulke dingen zenden ze toch wel weer uit? Dan vind ik de rest allemaal wel best hoor.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #18 Gepost op: 3-04-2003, 10:44:16 »
George zei toen iets van "Als ze het nou nog niet doorheeft."

Maar ja, George kon natuurlijk ook wel eens met de mol gebeld hebben, en een reden hebben gehad om te mollen. Er waren geloof ik 4 mensen die probeerden om die dag een opdracht te laten mislukken.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #19 Gepost op: 3-04-2003, 12:14:36 »
Nog een vraag der bij.
Waarom speelt de Nederlandse versie wel met geld en waarom de Belgiese niet ?
Ze gebruiken namelijk nep geld,George gooide namelijk $ 2500 geld in de prulen bak (en bleef rondjes rennen) en uit eindelijk ging dat dus van de pot af.