Poll

Gaat ze weg of toch nog maar een rondje?

Weg?
0 (0%)
Rondje door?
34 (57.6%)
Ze is de mol?
25 (42.4%)

Totaal aantal stemmen: 110

Auteur Topic: Gaat Astrid?  (gelezen 26804 keer)

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #20 Gepost op: 13-04-2003, 10:48:45 »
Ik begin nu weer een beetje te twijfelen... in het begin zegt ze toch dat ze het niet zo leuk vind omdat ze dan niet op zoek kan gaan naar een nieuwe mol... Misschien heeft het toch te maken met het openen van de koker... dat ze een soort straf heeft gekregen. En daarom een dag informatie moet missen, maar wat ik niet begrijp is dat haar dan geld aangeboden wordt. Ik zou als kandidaat in ieder geval wel bozer zijn geworden...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #21 Gepost op: 13-04-2003, 10:48:51 »
Ik denk dat ze blijft, maar dat ze niet de mol is. Ik vind het gewoon typisch WIDM om ons zo op het verkeerde been te zetten door allemaal argumenten te noemen waarom ze beter weg kan gaan en dan uiteindelijk toch te blijven. Astrid blijft, maar als ze niet de mol is heeft ze volgens mij toch grote kans om alsnog geexecuteerd ( ;D) te worden omdat ze veel te veel heeft gemist.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #22 Gepost op: 13-04-2003, 10:56:24 »
Het is moeilijk in te schatten of ze gaat, want ze heeft eerst de test mogen maken en mag daarna beslissen. Er waren vragen bij die niet over de opdracht van gisteren gingen.
Misschien denkt ze dat ze de test wel redelijk goed gemaakt heeft. Als zij Patricia of Elise als mol kiest, is de kans groot dat zij de test beter maakt dan een Ferdi of Patricia die overduidelijk (dat ziet zij natuurlijk ook) op Chandrika zitten. Ze kan de gok nemen...







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #23 Gepost op: 13-04-2003, 11:04:00 »
Aan haar argumenten zou je denken dat ze weggaat maar volgens mij blijft ze, mijn mol is nog steeds Chandrika, daarna komt ASTRID en dan Ron. naja ik denk gewoon dat ze niet gaat (FF mn mening ge-uit)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #24 Gepost op: 13-04-2003, 11:05:51 »
volgens mij blijft ze.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #25 Gepost op: 13-04-2003, 11:09:48 »
Ff een terug blik: ;)

Gisteren avond vertelde ik dat ik zou gaan vertellen waar aan ik dacht toen ik dat hoorde van Astrid.
Toen ik abrupt er mee stopte om hier even over na te denken of ik julie dat wel zou vertellen.
Ja ik ga het vertellen:

A: Het is Een val: Als ze ja zegt,hoeft ze niet te gaan en heeft zij lekker € 7.000 en mag door spelen.

Punt/nadeel: Zij is niet de mol,maar kan nog wel door spelen.
De vraag is meteen: is dat wel eerlijk tegen over de andere ?
Persoonlijk denk ik dat ze dit doen.

B: Het is Een val: Als ze ja zegt,hoeft ze niet te gaan en heeft zij lekker € 7.000 en mag door spelen.
+ nog is 7.000 gaat ook mee in de pot.
Astrid persoonlijk dus lekker geld en de groeps pot ook.

Punt/nadeel: Zij is niet de mol,maar kan nog wel door spelen.
De vraag is meteen: is dat wel eerlijk tegen over de andere ?
Maar de groeps pot heeft ook € 7.000 mogen ze dan wel zijken.

C: Het is zo als de Avro het zegt: Als ze ja zegt moet ze gaan en neemt ze lekker € 7.000 mee naar huis.
Niks in de Pot nada,noppes,nothing,helemaal niks er bij.

Punt/nadeel: Ja,daar weet ik geen andwoord op hoor..

D: Hou nu maar op met dat Shanhijlig gedoe Astrid jij bent gewoon de Mol en Rene zit goed,maar dit is om hem en de andere en de kijkers in de war tebrengen.

Punt/nadeel: Zal ik wel raar vinden.
Zij is de mol niet,met de mol kan je niet zo'n stuntje uithalen.

Bij een evetueel Nee Andwoord,gaat ze dus niet en de 7.000 gaat dus gewoon in de pot.
Ze spelen gewoon door met Astrid,maar het blijft Raar/vervelend dat anderen nu weten dat zij de mol niet is en gewoon door kan spelen.
Vooral Ferdi,Rene en De mol (kan ook een van de twee zijn) zullen dit niet leuk vinden.







« Laatst bewerkt op: 13-04-2003, 11:12:35 door Pierce Brosnan »

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #26 Gepost op: 13-04-2003, 11:25:54 »
In het begin zei Angela toch dat de Mol zich niet ongerust moest maken, ook al werd hij/zij verdacht? Misschien is dit om het vertrouwen terug te winnen.

En als ze een echte kandidate is, denk ik dat ze gaat. Haar mol was Aafke, die is eruit, ze heeft niemand kunnen zien mollen... dan heeft ze toch geen kans meer?

Als ze blijft, weet ik het zeker: zij is de Mol  ;D.








Offline James Bond

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • tja, 1 winnaar, 1 verliezer dus ook 1 mol
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #27 Gepost op: 13-04-2003, 11:28:24 »
De koker heeft er volgens mij ook iets mee te maken. Eerst gaat Aafke weg (kan toeval zijn) en daarna krijgt Astrid een aanbieding om weg te gaan. ALS ze dat aanbod niet neemt wat kan er dan gebeuren??

A: ze wordt er met de exicutie uitgegooid. Omdat in de koker staat dat je er binnen 4 dagen uit het spel wordt geëxicuteerd.

B: Ze blijft erin en weet Aafke zeker dat Astrid de mol is. Maar Aafke is er al uit.

C: Zij is de mol en gaat naar huis met €7000,- en komt er na een paar dagen weer in.

D: voor verdere senario's heb ik nog niet gedacht







Ik zal de mol ontmaskeren net zo als 007

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #28 Gepost op: 13-04-2003, 12:03:15 »
Ik vind het filmpje waarin Astrid uitlegt aan haar medekandidaten dat zij het geld voor hun in 'goede handen' heeft ook zo opvallend...
Het lijkt me dat dit filmpje goed is voorbereid en dat de juiste woorden zijn gekozen (en ik vond Astrid het toch ook wel erg rustig uitleggen, voor iemand die met zo'n groot dilemma zit)

Ik denk dat ze de mol is.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #29 Gepost op: 13-04-2003, 12:19:30 »
Dat filmpje vond ik inderdaad ook wel raar.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #30 Gepost op: 13-04-2003, 12:27:18 »
Heb ook een eigen topic hierover aangemaakt, maar vooruit: ik denk dat Astrid NIET vertrekt, en er volgens mij op gokt dat ze van de winnaar, als zij dit niet is en ook de mol niet blijkt te zijn, een deel van het geld krijgt dat dan door haar beslissing in de prijzenpot erbij gekomen is.

Moeilijk gezegd misschien, maar volgens mij blijft Astrid gewoon, om vervolgens misschien meteen met haar eigen exit te worden geconfronteerd. Dat zou wel zeer zuur zijn, maar hoort bij het spel.







« Laatst bewerkt op: 13-04-2003, 12:47:23 door bodejosm43 »

Offline paraceta

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #31 Gepost op: 13-04-2003, 12:35:50 »
Vraag me af of de AVRO het spel op deze wijze wil manipuleren, door iemand er vrijwillig uit te laten stappen. Denk het dus niet. Dan kan dit spelletje alleen met de mol worden gespeeld. Hoewel ik een ander verdacht...








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #32 Gepost op: 13-04-2003, 13:19:07 »
Ik denk dat ze zal gaan simpelweg omdat de montage-crew er voor gekozen heeft er een 'wordt vervolgd' grapje van te maken.

Als ze zou zeggen: 'Nee, ik ga door' , dan heb je nog een spannende executie (die niet afgekapt hoeft te worden), maar als ze zegt: 'Ja, ik stap eruit' heb je toch een soort anticlimax; redelijk saai en een WIDM onwaardig einde.

Vandaar dat ik denk dat ze het aanbod aangenomen zal hebben.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #33 Gepost op: 13-04-2003, 13:22:15 »
om ff terug te komen op dat at/m d gedoe, volgens mij is het ook een val. ik denk niet dat ze dr uit kan op deze manier, simpelweg omdat dat niet hoort bij het concept van widm. mensen vallen af op grond van hun kennis van de mol, niet van iets anders...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #34 Gepost op: 13-04-2003, 13:30:33 »
Het 'widm-concept' is een vaag begrip (helemaal deze serie).

Ik vind dit dilemma wel verrassend; en als er iets bij het WIDM-concept hoort is dat het element verrassing wel.
Ik denk niet dat er nog valkuilen zijn voor Astrid...









Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #35 Gepost op: 13-04-2003, 13:32:39 »
Als ik me niet vergis is zoiets in de BE mol 2 ook gedaan.. toch?







Take a glorious bite out of the whole world

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #36 Gepost op: 13-04-2003, 13:44:20 »
Ze blijft...

*wel lullig als ze in de executie wegmoet* :P







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #37 Gepost op: 13-04-2003, 14:01:35 »
ALS astrid zou blijven :

het is algemeen bekent dat sommige opdrachten nog niet helemaal zijn uitgewerkt.

misschien is dit aktie van de redactie om astrid over het verder verloop van het programma in te lichten ALS zij de mol zou zijn.

dan maakt het ook niet uit dat ze informatie mist enz.  

tis maar een idee. ik tast nog in het duister over wie de mol is...







"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #38 Gepost op: 13-04-2003, 14:15:33 »
Ik denk dat ze zal gaan simpelweg omdat de montage-crew er voor gekozen heeft er een 'wordt vervolgd' grapje van te maken.

Als ze zou zeggen: 'Nee, ik ga door' , dan heb je nog een spannende executie (die niet afgekapt hoeft te worden), maar als ze zegt: 'Ja, ik stap eruit' heb je toch een soort anticlimax; redelijk saai en een WIDM onwaardig einde.

Ik zit me nu af te vragen of er eigenlijk wel gezegd is dat er niemand meer weg hoeft als Astrid besluit 't geld aan te nemen en te vertrekken. Volgens mij kan 't ook nog zo zijn dat degene die de test 't slechts gemaakt heeft met Astrid mee moet vertrekken.  :-\

Ik denk nog steeds dat Astrid gaat blijven en dat 't helemaal niet de bedoeling van de makers is om op Big Brother-achtige wijze iemand vrijwillig te laten vertrekken. Daarom geloof ik er toch nog wel in dat ze de mol op deze positie hebben gezet. Maar zeker hierover ben ik natuurlijk helemaal nog niet...   ;)

't zou me trouwens ook niet verbazen als Astrid juist beloond zou worden als ze besluit te blijven door haar dan toch de 7.000 euro te geven. Als die dan ook van de pot afgaan is 't natuurlijk wel 'n supermollestreek!  ;)







« Laatst bewerkt op: 13-04-2003, 14:20:03 door Han13 »

Offline youngsoul

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gaat Astrid?
« Reactie #39 Gepost op: 13-04-2003, 14:28:54 »
ik denk dat Astrid de mol is.
Dat ze in die dagen lekker bij kon komen en werd geinstrueerd over mol acties.
Volgens mij doen ze er dit jaar alles aan om de kijker zoveel mogelijk op het verkeerde been te zetten.
Astrid blijft dus gewoon.
Door haar uit de groep te plukken ,zaaien ze onrust in de groep,en het is spannend voor de kijker..
Voor mij is Astrid al vanaf dag 1 de mol.